Indigo Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Goed morgen , bedankt voor de koffie yvonne .Weet echt heel moeilijk maat te houden nu zit ik veel te veel op dit forum , vind ik .Toch mal iets minder hier zijn .Schrijf niet zo veel maar lees alles en kijk om de 2 uur er op .Puuhpuhhh nu kan ik ook not afkicken van het forum .Hoe gek kun je zijn .Voor iedereen en leuke dag Ronja, dan ben ik ook knettergek. Of was ik, iig het eerste half jaar. Maar heb het maar geaccepteerd, vond het een goede ruil. 'Forumverslaafd', alles opzuigen aan nuttige info, hoe trek weerstaan, hoe om te gaan met alles wat er bij komt kijken, inspiratie opdoen, niet er alleen voorstaan. Heeft me al veel gebracht Misschien iets voor later, aanpakken van forumverslaving? (zo nodig) Kan namelijk ook natuurlijk verlopen, frequentie van aanwezig zijn. Ik kom nog steeds wel regelmatig, maar niet meer zoals een half jaar geleden, drie keer per dag bij lezen ronja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Goed morgen , bedankt voor de koffie yvonne .Weet echt heel moeilijk maat te houden nu zit ik veel te veel op dit forum , vind ik .Toch mal iets minder hier zijn .Schrijf niet zo veel maar lees alles en kijk om de 2 uur er op .Puuhpuhhh nu kan ik ook not afkicken van het forum .Hoe gek kun je zijn .Voor iedereen en leuke dag Ook die is herkenbaar Ronja. Als je er wat aan hebt, dan zou ik er voorlopig geen probleem in zien. Al is het alleen al het verdrijven van de tijd totdat de trek over is. Het forum is minder schadelijk dan drank, moet je maar denken. Voor mij geldt dat ik moet opletten niet teveel aandacht aan anderen te schenken en te weinig aan mezelf. Een soort ontwijkende actie, zeg maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Voor mij geldt dat ik moet opletten niet teveel aandacht aan anderen te schenken en te weinig aan mezelf. Een soort ontwijkende actie, zeg maar. Ik probeer die balans te houden door middel van mijn eigen draad vs draad van anderen. Ik vind het veel makkelijker te reageren op anderen maar dwing mezelf soms om mijn eigen draad bij te werken. Ik herken het wat ontwijken van mijn eigen zoeken door middel van reageren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 als ik het ForumdeBaas wil worden, kom ik er dan met minderen? Zijn er succesvolle minderaars? Volgens mij zit ik nog in de ontkenningsfase. Hoe zou rockbottom er uit zien voor een forumverslaving? erik, Indigo, Nadia en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Denk dat jullie gelijk hebben ik laat het even zo , altijd beter als drinken .Heb wel genoeg problemen moet ik niet zelfs ook nog welke maken . Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 als ik het ForumdeBaas wil worden, kom ik er dan met minderen? Zijn er succesvolle minderaars? Volgens mij zit ik nog in de ontkenningsfase. Hoe zou rockbottom er uit zien voor een forumverslaving? Hahaha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 je haalt me de woorden uit de mond Mai Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Heb wel eens het idee dat verslaafden ook heel bang zijn voor het uit de hand lopen van iets. Natuurlijk kan je alles dwangmatig en ongezond veel doen, echt alles en wij hebben de neiging om wat ontremd te zijn en niet alleen met de alcohol noodrem. Maar zo bang dat je met sporten, lezen, handwerken alles wat je graag doet afvraagt of je verslaafd bent of aan het worden bent.....dat is ook een rem op doen wat je graag doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Ja, ik heb het (hier) al vaker gezegd Lezen, tv kijken, sporten, zorgen... etc Al die verslavingen de deur uit Het is gewoon het even "weg willen zijn" Een helder leven Gewoon lekker Alles in proporties Beheersing wellicht Zoals een boeddha of bamboe in de wind Ik heb niet veel nodig Maar zodra het moeten wordt.. Eens de kei in willen en kunnen En vooral genieten Laat dat voorop staan Dan zie je wel, hoe je dood gaat Het best op je eigen manier Je moet het uiteindelijk toch zelluf doen En soms zie je En doe je En dan weer niet Niet drinkend of wel Alles is een kunst Ook forummen Laat alles vanzelf gaan De kramp eruit Indigo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Geen mitsen en maren But hee! Ik vermoed dat ik nog wel even blijf Lezen, en schrijven ook Na bijna 10 jaar Ben nog geen 50 en keuzes genoeg Bij mij persoonlijk is het dat Neiging tot apatisch gedrag En uit ervaring wetende heel goed kunnen schakelen En gewoon gaan Dan zijn we me er ook eentje lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Dus hoe je het ook doet Gewoon doen Eens was ik Soothe de baas Een mooie tijd was dat ook Gelieve door te gaan Baas of niet, altijd over jezelf Dat is de crux Love! Soothe en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Nog één: Live life to the fullest En dank allen Het is me een waar genoegen En soms was Nou die hond maar weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Goeienavond allemaal! Hier alles goed. Lekker bezig met het leven. Mooie stukkies Mai. Wat ik in mezelf heb ontdekt qua verslavingsgedrag is een best erge telefoonverslaving. Appjes checken, mail controleren, social media: wie vind mij nog leuk? Misschien nog wel het ergste: google analytics… wie heeft mijn site bezocht, waar woont die, wat bekeek ie, waar komt ie vandaan… Waaah! Totaal nutteloos, soms deprimerend, soms valse hoop/valse macht, enz. Mijn besluit - voor nu: weer een beetje proberen te forummen, op een steunende manier. Niet alleen komen halen, maar ook wat brengen. Want ja: ik ben "autonoom en gezond" en ik heb wat te bieden! En verder een extra dikke knuf voor Bolletje. plof, lady jane, Indigo en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Dank je lieve lieve Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Hoe zou rockbottom er uit zien voor een forumverslaving? Hahaha Monster Rockbottom: in je eigen vuil dwangmatig blijven lezen/typen 24/7 Verwaarlozing van (eventueel aanwezige) kids, partner, huisdieren, werk. Buren klagen over stank zoiets?? Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Bol Right on! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 En nee Ik schreef geen mooie stukkies Het ergert me eerder dat ik niet meer kan verwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Zo, lekker op de bank met sloffen en straks een kop thee. Op de helft van week 7. Uiteindelijk gaan al die dagpactjes toch wel aantikken. Monster, plof, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 En liedjes mogen ook niet meer hier Alles gaat voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Paradox: een forum voor forumverslaving met Dagpact. Monster en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Hier alles goed Onwijs moe,echt heel druk op het werk. Zo ff een paar uurtjes slapen. Weltrusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Trusten die gaan slapen. Maak het ook niet laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 ik heb je gemist Yo Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 (bewerkt) Zins 2 dagen ontzettende hoofdpijn moet niet erger worden.Lastig om dan goed te functioneren .Toch nog veel gedaan en hoop dat het morgen besser is .Slapen lukt ook niet sorry een beetje zeuren moet ook eens kunnen .In de hoop op een beter nacht , welterusten slaap iedereen lekker . En ook niet gegronken was vergeten te melden daarom bewerkt 3 februari 2016 bewerkt door ronja smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 3 februari 2016 Rapport Share Geplaatst 3 februari 2016 Zins 2 dagen ontzettende hoofdpijn moet niet erger worden.Lastig om dan goed te functioneren .Toch nog veel gedaan en hoop dat het morgen besser is .Slapen lukt ook niet sorry een beetje zeuren moet ook eens kunnen .In de hoop op een beter nacht , welterusten slaap iedereen lekker . En ook niet gegronken was vergeten te melden daarom bewerkt Niet zo zeuren hoor. Pfffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden