Spring naar bijdragen

Dinsdag 2 februari

tomtom2

Aanbevolen berichten

Iedereen komt hier toch voor zichzelf? Of dat nou is om contact te hebben met mensen met wie je je verbonden voelt, hulp of steun te krijgen of om iets 'terug' te doen. Soms pure nieuwsgierigheid, sensatiezucht, aandachttrekkerij, weet ik het. Kan me níet schelen ook. Ik heb er wat aan en anderen ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik verwondere mij hier soms over sommige mensen hoe snel zij toch een oordeel over andere klaar hebben .is natuerlijk erg gemakkelijk hoeft man niet bij zich zelfs te kijken .Ik kom hier om te nemen maar zeker ook om te geven .Of ik ben zo dom of naïef maar als ik persoonlijk dit forum als schertsvertoning zou zien dan zou ik toch echt weg blijfen . Ik hoop dat ik nog niet aan je schertsvertoning heb bij gedragen en heb ik dat toch nou dan had je toch wat te lachen Jootje . Veel plezier met de verdere voorstelling .

bewerkt door ronja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

So hee, wat had ik een mooi stuk geschreven!

Maar... het is weg inene. Kanonne :devil:

Het ging over empathie, Elkaar serieus nemen en hoe moeilijk zo' n forum als dit in feite is. En over hoe moeilijk het is om niet te oordelen.

Ook als ik mezelf opzijschuif als oprechte zorger en hulpverlener - dan deins ik echt terug van de commentaren op elkaar hier - soms.Te vaak.

Alsof dat helpend zou zijn.... die stukjes waar bommetjes gedropt worden.... jezelf ff laten zien en dan de rest in onrust achterlatend bijvoorbeeld...

Het appel wat er gedaan wordt.... ??

Wordt er echt connectie gezocht? Is dat zo........? (kom/vind ik: ook al voel je dat je achterloopt: KOM!!)

Wat een armoe soms.

(Dus ... ben ik ook niet zonder oordeel..!)

En we weten de 90% niet van elkaar. Ja: ook sorry voor mijn betweterigheid nu en vaak. Maar dat is dan wat ik te brengen heb!

En verandert het forum daardoor: let it go. Nieuwe tijden zeker? Soms krijg ik de indruk.

Ik ben teleurgesteld nu, ja. En goede redenen.

Onwetendheid. Uitgaan en blijven uitgaan van een zelf - zonder de connectie te begrijpen die onze wereld zo hard nodig heeft. " met elkaar"

Stop daarom met elkaar afkeuren en in een klein hoekje te drijven.

Laat zien dat je mee-mens bent en dat je snapt dat het leven niet 123 te vatten valt en dat we allen ons best doen om het te snappen

en onze plek proberen te vinden.

Waarom lees ik dat in Wijfie of in Agnieta, sorry meiden, en in iedereen??.... in Jopie, Jane, Toine, Sowat en de allerliefsten die ik hier al heb gezien, in ieder.

Mankeert mij wat? (vast) Nooit meer dan in hen, die ander.

Dat drijft MIJ dus in wanhoop: die oordelen en met rare vergelijkingen komen, alsof autonome mensen die echt leven .. ergens buiten leven... (zonder problemen zijn)

Nee, lieve schatten: ze zijn onder ons. Overal. Zij blaten met ons mee in onze goede bui!  Ook onder de moderatoren en hulpverleners bestaat dit. Mijn hulpverlener komt er voor uit: wat een tof mens! Joh: zelfs de psychiater schijnt problemen te hebben: Jiehaa.  :) En zelf ben ik immers ook zo'n hulpverlener Met diploma's?

Ze lachen en blaten wat af: en doen ook hun best ER bij te horen. En in deze bizar en mooie wereld een plek te hebben. Niets meer en niets minder.

Daarom nomineer ik: Haddock

Voor zijn niet aflatende relativiteitskunde.

En slapen lijkt me nu een goed idee. So be it.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote; Agnieta en wijfie, ik vroeg me iets af..

​Ik vind het niet dadelijk terug in de berichten die ik al gelezen heb maar zijn jullie ooit voor een langere periode gestopt?

Ik meld me droog voor vandaag.

Welterusten

Aha...

​Is dat een verborgen 'nee'?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...