Kohtje Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Vanmorgen dácht ik het alleen nog maar, maar nu weet ik het zeker. Ik wilde graag allerlei leuke, lieve, aardige en bemoedigende reacties geven hier op het forum. Maar ik krijg het niet echt voor elkaar. Ik ben vanmorgen dus met mijn verkeerde been uit bed gestapt. Beetje . Slaat nergens op.. Morgen beter opletten. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 (bewerkt) Hoi Ronja, Alles wordt niet ineens ontzettend leuk. Het leven is niet altijd een feest. Alles wordt wel beter hanteerbaar. Schuld en schaamte (indien aanwezig) worden ook minder, hetgeen een stukje rust geeft. Laat roze wolken maar even voor wat ze zijn en denk per dag. Een dag is te overzien!! Om even "bij mezelf te blijven", het leven is echter geworden. Niet een kunstmatig leven uit de fles, 'ondersteund' door sloten drank. Gewoon naturel!! En ja, ik zou best een glas wijn lusten bij tijd en wijle. Maar ik kan niet drinken en raak compleet de weg kwijt. Als het altijd fout ging, zou het nu goed gaan. Ik koester geen enkele illusie dat ik ooit normaal kan drinken. Een groet. Aanp:voutje 21 januari 2016 bewerkt door Soothe Tine, smart, ronja en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Lars, ik heb er wat van ontvangen nu maar hopen dat jij ook wat energie kwijt bent. zennnnnnn en de kunst van loslaten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Toch nog maar even bijgeslapen. Vandaag op de een of andere manier diesel zien te halen,anders stopt de kachel er vandaag of morgen mee. Hopen dat de moeder van me dochter wil rijden,anders vanmiddag/morgen met de boot op pad naar de pomp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Ietjefietje, je gaat erg goed. Hou vast hè. En ZBB, gisteren goed gegaan dacht ik. Nog zo'n dagje dan. Goed idee, toch. En Lars ook actie. Asterix ook. Beetje toverdrank van Obelix en alles komt goed. Groet. Het kan niet op allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Ja gisteren toch volgehouden Vandaag ga ik er ook weer voor. Op het moment minder trek dan gisteren,en naar de supermarkt ben ik al geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Asterix kan wel wat toverdrank gebruiken, die is eergisteren weer op zijn bek gegaan.... Vandaag weer netjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Hoi ik schrijf me weer in op t dagpact!! Dag 6!!! Dag 6 heb ik mede te danken aan mijn maatje!! Al 7 jaar mijn steun en toeverlaat!! En steun van n vriend van t forum, ook al velen jaren!! En van lieve frommers! Soothe en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Asterix kan wel wat toverdrank gebruiken, die is eergisteren weer op zijn bek gegaan.... Vandaag weer netjes. Houd vol. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goeie vandaag Koffie zit erin Administratie weer gedaan Straks nog even naar de NS lopen Voor mijn nieuwe OV kaart Zou een nieuwe pasfoto laten maken Maar de termijn is al verstreken Dus vermoed ik dat ze de foto uit mijn combat-jaren blijven hanteren Zoekplaatje Effe checken zo dus Verder nog wat kwakkelig maar wel in doe-stand Gaat goed hier allemaal Fijne dag, dappere strijders! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Nou ja doe-stand... Ik ben onderweg zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Dank Lars. Begrijp ik het goed dat je al bent gestopt, voordat je de opname in gaat? Sterk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Oke, goed van je Scheelt straks weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Daar heb je n punt Hannah!! Zeker 2 jaar niet gedronken en vele maanden. Maar ook terug gevallen en mw terug getrokken hier. Ja je moet t uiteindelijk zelf doen. Als ik jullie niet nodig had was ik niet weer gaan schrijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 goedemiddag allemaal, Heb gisteren een film gezien "burnt" over een chefkok, die verslaafd was aan alcohol en die nu gaat voor een 3e ster. Hier een quote uit die film die mij aan het denken zette: "You're an addict. So it's not alcohol now. It'll be coke, or booze, or ****** every girl you meet, because you're addicted to the way you feel every second of the day" Asterix, wees mild voor jezelf, knietjes afvegen en weer opnieuw beginnen, sterkte vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Daar heb je n punt Hannah!! Zeker 2 jaar niet gedronken en vele maanden. Maar ook terug gevallen en mw terug getrokken hier. Ja je moet t uiteindelijk zelf doen. Als ik jullie niet nodig had was ik niet weer gaan schrijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Goedemiddag allemaal, gisteravond was ik nogal in paniek over mijn arm. Gelukkig is dat weer voorbij, met nogmaals dank aan Smart en Lady Jane voor jullie steun op dat moment. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Heb weer een volle diesel tank voor de kachel en nog twee kannen voor reserve. Ken de kachel weer een weekje branden. Gelukkig niet te hoeven varen om naar de pomp te gaan,veelste koud nu! ☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Klinkt lekker sowhat,met heel veel knoflook zeker? Ik pittige nassie het vlees heb ik vanochtend al gemarineerd,die staat in te trekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Krijg je een logé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 goedemiddag allemaal, Heb gisteren een film gezien "burnt" over een chefkok, die verslaafd was aan alcohol en die nu gaat voor een 3e ster. Hier een quote uit die film die mij aan het denken zette: "You're an addict. So it's not alcohol now. It'll be coke, or booze, or ****** every girl you meet, because you're addicted to the way you feel every second of the day" Asterix, wees mild voor jezelf, knietjes afvegen en weer opnieuw beginnen, sterkte vandaag. Was het wat, die film? Die draait nu in de bios of niet? En ja, het is steeds weer opnieuw beginnen, eergisteren druk geweest, naar het ziekenhuis met mijn vrouw en dan komt savonds de trek om even te ontsnappen, stiekem wel lekker hoor, maar ik moet dan wel weer stoppen de dag er op, anders f*ck is alles wat maar in de buurt loopt, oh nee, das uit de film hè, hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 (bewerkt) Heb je niet heel veel last van vocht met een gaskachel, of heb je een uitlaat naar buiten? Zo n zibro kachel geeft wel veel warmte dacht ik. Mijn kacheltje verbruikt volgens opgaaf 0,51 vol aan maar denk dat het in de praktijk wel een 0,75/ 1 liter is ofzo. Gelukkig geen 3liter. 12,5 kw lijkt me wat weinig, weet niet of kw in gas het zelfde is als kw in diesel. Heb een standkachel van 4000 kw in de boot Foutje 4000 watt geen kilowatt 21 januari 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Maar jeetje met je jas aan de hele dag Hou je het wel vol dan thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Kan ik je ergens mee helpen wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 21 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 21 januari 2016 Asterix, de film was beter dan ik had verwacht. Momenteel draait het in de bioscoop. Het zijn duidelijk acteurs in kokspakken. Veel te langzaam in de keuken. En heel erg desing keukens. Maarrrr wel leuk gedaan wijfie, kan er iemand van de familie bij je komen slapen. Zodat je niet alleen bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden