Spring naar bijdragen

Donderdag 21 januari


Gast

Aanbevolen berichten

Asterix, de film was beter dan ik had verwacht. Momenteel draait het in de bioscoop. Het zijn duidelijk acteurs in kokspakken. Veel te langzaam in de keuken. En heel erg desing keukens. Maarrrr wel leuk gedaan ;)

 

wijfie, kan er iemand van de familie bij je komen slapen. Zodat je niet alleen bent?

 

Je hebt hem in de bios gezien dus?

Tjeemig, daar ben ik al 20 jaar niet meer geweest, hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt hem in de bios gezien dus?

Tjeemig, daar ben ik al 20 jaar niet meer geweest, hehe.

 

Eh nee, ik heb de film gedownload via internet en vpn. En ik heb de film ook niet achter elkaar gekeken. Af en toe ergens een stukje en dan 5 minuten kijken. En dan maakt niet uit welk stukje in de film. Soms een stukje aan het einde, soms een stukje aan het begin, en soms een stukje uit het midden. En dan vooral letten op nette pakken. Of het wel goed valt, goede snit. Wat voor textiel en details enzo. En uiteindelijk vond ik de film redelijk, maar ik heb het op een absurde manier bekeken. Dus wat ik ervan vind is waarschijnlijk niets waard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag frummeltjes.

Hier gaat het stukken beter sinds ik gisteren goed aan de bel heb getrokken. Heb nu medicatie die de spanningen weg nemen en de paniek die daar bij kwam. Ik hoop dat het weg blijft en ik weer de ouwe trouwe Bol ga worden, want het was echt moeilijk. Maar we zijn er weer en hopelijk voor goed. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie ze nemen niet zo makkelijk meer op hoor. Je krijgt medicatie en daar moet je het mee doen meid. En niet drinken, zeker nu niet.

Als ik had gaan drinken hadden ze me op kunnen sluiten dat weet ik 100% zeker. Dat hadden ze ook gedaan, want in paniek ga je rare dingen doen.

sterkte meis

 

Hier vanavond spaghetti  met flink veel kaassaus  dus eigenlijk spaghettisoep. :P

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet waarom goor, Rene mioch zei dat volgens mij, veel afgerukte ledematen en die dingen denk ik.
Ploffie, jij bent hartstikke illegaal bezig man, goed zo!! ;)

 

Ik heb nog meer lef dan jij, ik download zonder vpn, haha.

 

(ik heb the Revenant nog niet kunnen vinden, Spectre wel, maar die hoef ik nie..)

bewerkt door Asterix
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook de groetjes terug aan Blondie,

Net wat Bol zegt, toch niets ernstigs aan de hand?

Mis haar best wel hier.

Had altijd een beetje het idee, dat we s'morgens vroeg, samen op het fietsje stapte om "de ronde"te doen.

 

Trouwens, over fiets gesproken..

Het rijdt weer als een trein hoor :D

 

Zo, en nu eerst koken.

(Eindelijk tijd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al aan me derde bak warme chocomel,artax

Voor morgen toch iets anders verzinnen ben bang dat ik dit niet heel lang ga volhouden zo.

Haha dat is een goeie "met je schoenen onder de douche als niets meer helpt"

Die onthou ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je mag me altijd bellen,WhatsAppen of wat dan ook hè wijfie, maakt niet uit hoe laat.

Als je wil kunnen We morgen ergens een bakkie doen.

Hoop dat de huisarts wat meer voor je doet dan alleen medicatie voorschrijven

Een goeie nachtrust toe gewenst ook voor straks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat lijkt me vet ZBB. Wormpje zoeken aan de kant, aan het haakje doen hengeltje ingooien en paling vangen. Rooktonnetje en smikkelen maar.

Ze mogen me zo op een boot zetten hoor. Vind ik helemaal niet erg. :D

 

Wijfie ga eens naar de h.arts en vraag een verwijzing naar een psycholoog zodat die jou mee kan helpen met het rouwproces.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het rare is dat ik er op me werk veel minder moeite mee heb tegenwoordig.

Voorheen dronk ik ook stevig op het werk,wel meestal na diensttijd.

Na vele waarschuwingen eigenlijk gestopt met drinken op het werk met enkele uitspattingen na.

De eerste werk dagen zijn altijd heel zwaar als ik in me vrije week gedronken had.

Geen pretje om met een kater en ontwenning aan het werk te moeten,meestal dronk ik dan ook nog stevig voordat ik naar me werk ging,dit om de eerste dag geen ontwenning te hebben daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...