Spring naar bijdragen

woensdag 20 januari


tomtom2

Aanbevolen berichten

Nee Smart, het is hier geen Radar of Kassa, maar dit soort perikelen veroorzaken vaak wel veel stress, zoals je zelf ook al beschrijft.

En die stress, die kunnen we niet gebruiken. Het heeft je alweer veel meer energie gekost dan je lief is, heel herkenbaar overigens.

Fijn dat je nu niet hoeft te betalen.

Maar heb je er wel iets aan over gehouden? 1 flesje stuk, 2waarvan het pompje niet werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Joop, ik kon met de ijzel niet op pad naar de sauna voor mijn laatste stripje op mijn kaart.

Maar die mocht ik alsnog gebruiken de week erop.

Dat was ook zo prettig. Idd, wat je zegt: attent en bijzonder (in deze hedendaagse tijd).

 

Ook gewoon klantenbinding natuurlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jannigje: ik kon delen van de inhoud nog wel gebruiken hoor.

Gebruik een penseeltje om bij de inhoud te komen... wel wat gedoe, maar 60 euro per flesje dussss.....

 

Maar idd die stress!!

Met name dat incassoburo.... brrr

Enfin: gewoon een pittige mail gestuurd :lol: maar als je dan niks hoort

dan hou ik toch wel een beetje de zenuwe.....pff

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen,

 

Dank voor warme welkom terug. Ik mis wel een beetje blondie en jowan hier op het forum.

 


laatste tip: niet 'toestaan' dat je vrouw een massage krijgt

ze komt dan terug met superrelaxte ogen (sex-ogen)

dat kan ongelooflijk schokkend zijn, niet wijs nu je zo kwetsbaar bent. 

 

Mocht dat gebeuren dan kan je altijd nog zachtjes en liefkozend "lekker kippetje" in haar oor fluisteren. Die superrelaxte sexy ogen verdwijnen dan als sneeuw voor de zon. Resultaat gegarandeerd. Dat weet ik inmiddels uit ervaring als plofkip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik een nieuwe stofzuiger koop, dan koop ik genoeg stofzuigerzakken erbij voor de hele levensduur. Want als ik ergens een hekel aan heb, dan is het wel nieuwe stofzuigerzakken kopen.

 

Dus.

 

En die zakken waren laatst opgegaan. Helaas. Toen heb ik uit nood een pakketje originele zakken gekocht bij de handyman: 4 st voor 8 euro. Pff, jeetje wat duur. Maar nu bij de dirk zijn neppers in de aanbieding 5st in een pakje voor 2 euro. En die neppers blijken goed te passen in mijn stofzuiger.

 

Ik heb 16 dozen gekocht. In totaal 80 stofzuigerzakken.

 

Ben helemaal gelukkig. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha geweldig plof! :D

Ja zeg, stofzuigerzakken: superirritant :(

 

Jij bent mooi van een stuk stress af!

 

(ik maak die gekke dingen handmatig leeg..... ken ik m opnieuw gebruiken.... us bint zuunig)

 

 

Moet nu eens voortmaken.

Heb een hele dienst vandaag.

Het norovirus heerst daar dus mag ik met mooi papieren blauw jurkje, mondkapje, handschoenen e.d.

aan het werk.

Werkt lastig, maar heeft ook wel wat ;)

 

tot vanavond!

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de winkel min of meer ontvlucht.

Denk wel 10 minuten in het drank pad gestaan.

Wel doen niet doen,nog een rondje lopen,wat een straf..

Gelukkig niet gedaan,hopelijk is de trek snel voorbij.

Dalijk thuis gelijk iets eten en drinken,nu onderweg naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je soothe

Blij dat ik niet toegegeven heb.

Net iets gegeten de trek word al minder.

Als ik gehaald had,had ik ook zeker niet(meer) gegeten.

Ja weerstand bieden maakt sterk,wil niet toegeven als het een beetje te moeilijk word.

Gelukkig ben ik nu thuis,ga ook de deur niet meer uit.

Sluit me voor vandaag op,morgen weer een dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeer goed gedaan, zbb. Het is ongelooflijk knap om op het allerlaatste moment toch geen drank te kopen. Daar mag je trots op zijn. En dag voor dag, stap voor stap. Bij mij duurde het een maand voordat ik een beetje veilig boodschappen kon doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedaan ZZB! Heel knap dat je er niet aan hebt toegegeven.

Jammer Lars, ben je erg teleurgesteld?

Ik heb vandaag ook een "meevaller": ik kreeg 6 voor de prijs van 4.

Alleen waren het geen vakantiedagen, een lekker geurend flesje of stofzuigerzakken.......

Ik moest naar de plastisch chirurg om een aantal (onschuldige maar hinderlijke) plekken weg te laten halen. We plannen er 4, als we tijd overhouden doen we er 6.

Het werden er 6 ✂️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Lars, het is nu nog verdoofd, dus dat gaat nog wel.

Ik hoop dat je op een ander moment voor jezelf kunt ontdekken of de sAuna iets voor jou is. Persoonlijk vind ik het heerlijk, maar ik moest er ook erg aan wennen.

Je hebt nu eerst andere prioriteiten.

Ik hoop dat je vrouw begrip heeft naast haar teleurstelling. Het is voor haar natuurlijk ook lastig allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Da's raar.. zie ik hierboven sAuna staan, moet ik meteen aan jOwan denken..

Zal ie echt niet meer terugkomen, hier?

Snap eigenlijk nog steeds niet helemaal waarom juist hij hier zo kortaf mededeelde hier voorlopig niet meer te komen.

Zonder daar een soort van analyse over het hoe en waarom op los te laten, zeg maar.

jOwan, als je dit leest, wil je dan nog een keer uitleg komen geven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een berichtje van de Bol.

Eindelijk is er aandacht besteed aan die spanningen. Belde vanochtend de h.arts op en zei dat ik het niet meer trok. Nu heeft hij het ggz gebeld en in overleg met een psychiater mij lorazepam 1 mg. voorgeschreven. Nu maar eens kijken of die spanningen minder worden. Morgen heeft hij geen dienst maar kan altijd toch aankloppen en anders moet ik overmorgen weer op spreekuur komen.

Eindelijk wat hoop dat ik uit deze rottijd kan komen. :)

O en ik moet de hele dag de day-ledlamp aan laten staan.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker Elma want het is zo akelig als je machteloos tegen die spanningen staat. Dat je ze gewoon niet onder controle hebt.

In het voorjaar, en dat is al 40 jaar zo, verdwijnt het weer, dat is al zo vaak gebeurd, alleen deze keer is het te erg om het alleen te doen.

Nu maar eens eerst tot rust komen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga niet naar een zelfhulpgroep,ben er wel een paar keer geweest.

Kon er een keer in de twee weken naar toe,dat ivm mijn werk.

En dan s avonds als ik uit me werk kwam,het was een te grote opgave,koste me teveel energie.

Wel heel warm ontvangen daar,ik ben niet z on prater en zeker niet in een grote groep

Ben eigenlijk best een beetje een eigenheimer.

Bedankt voor de reacties,

moest het even melden.

Zat me nogal hoog vanmiddag

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg vanochtend een liter zelfgemaakte soep van de visite.

Vond dat zo lief gebaar.

We weten van elkaar dat We een alcohol probleen hebben,maar spreken daar nooit over.

Wel lijkt hij er veel beter mee om te kunnen gaan,nooit ziek altijd zijn afspraken nakomen enz..

Nou dat is bij mij wel anders..

Dus hier soep en ik was van plan om een grote pan nassie te maken vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkie over 14 dagen ga ik naar een psycholoog voor een intakegesprek en als het een beetje mee zit kan ik dan over 4 weken terecht.

Het duurt allemaal zooooooo lang, maar als deze pillen me een beetje willen helpen komt het goed.

En dan aan het werk bij de psych. om te voorkomen dat ik weer in zo'n winterdip kom te zitten. Dan maar aan de medicatie maar dit wil ik niet meer. En vrijdag het bloedonderzoek van B12 en nog een paar andere B tjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...