FLEUR13 Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Bedankt voor de uitleg! We gaan ervoor! Groetjes Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Hub, het gaat juist om die cirkel van stommiteiten begaan- jezelf op je lazer geven- denken dat iedereen jou een loser vindt- je beroerd voelen- een drankje nemen om je minder beroerd te voelen enz. te doorbreken! En dat kan hier, omdat we die cirkel allemaal herkennen. Tine en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Goedemorgen! Dit is een speciaal bericht, het is nl. mijn 500ste post op dit forum. Slaat nergens op, maar toch...klein fascinatietje met cijfers. Dagpact Lars! Moppie Albert Fleur Ronja leila Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Tine, dag 3! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Succes allemaal! Het wordt weer lichter weer An, fijn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Kijk...en zo ontstaat er weer een misverstand...Hub, ik weet bijna zeker dat Jopie bedoelt: ik zal het onthouden voor het geval je ooit in die greppel ligt en dan krijg je wat je nu vraagt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Goedemorgen, Koud brrr...... Utrecht gaat Europa in..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Tine, bedoel je met deze quote dat je op het dagpact wil? Tine, dag 3! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Goede morgen, Nog steeds een beetje aan de kwakkel. Toine, als Utrecht Europa ingaat waar komt het dan terecht en wat doen we dan zolang met de leegte die Utrecht achterlaat? Kan ik dan nog rechtstreeks van oost naar west Nederland of moet ik omrijden? Verdikkie zeg.. doodmoe van vastzittende hoest. En een rode neus van het snuiten.. Soothe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 En Nadia, van harte gefeliciteerd met je 500e bericht :) Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Goeie morgen Blij dat ik mezelf niet te hard op mijn donder heb gegeven Naarmate ik meer mijn plekje/ruimte vind, binnen deze nieuwe relatie, en het vertrouwen weer wint, kom ik stapje voor stapje daar waar ik weer wil zijn Met gezond verstand Hernieuwde en nieuwe contacten En altijd op mezelf terug kunnen vallen, en bij mezelf te blijven En kunnen delen en verdelen van taken en leven En blij met de dingen die ik heb Blij hoe ik mijn kinderen zie groeien Blij dat ik ze ooit een stabiele basis heb gegeven en ze bij een stabiele vader verder heb zien groeien, zodat ze nu stevig op eigen benen staan Zoiets In een notedop Goeie berichten hier Een fijne dag! Tine en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Ja, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Bedoel de FC..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 (bewerkt) Dagpact Lars! Moppie Albert Fleur Ronja leila Nadia Tine . 18 januari 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Ik pak mezelf eens op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Goedemiddag allemaal. Dat moet ik ook doen An, mezelf oppakken, het wil niet zo lukken. Ik benijd alle mensen op het forum die s'ochtends al zo vol energie de dag ingaan, mij lukt dat niet, moet elke dag met veel moeite "bedwingen", als een berg. Nou, hup, daar ga ik dan. Tot later. An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Ik lees je nog net Wijfie, wat balen!!!! Ook dat nog. Ik wens je veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Aaahhh, ik had je allemaal bloemetjes gestuurd ter bemoediging, maar die zijn weggevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Goeiemiddag, dagpact: Lars Moppie Albert Fleur Leila Ronja Nadia Tine Wijfie Smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 (bewerkt) 18 januari 2016 bewerkt door Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 (bewerkt) Uit het drama stappen is heel goed natuurlijk, helemaal mee eens, maar dat moet wel in je zitten. De een kan dat wel, de ander kan daar moeilijker mee om gaan. 18 januari 2016 bewerkt door Asterix Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Bedankt voor de lieve reacties op mijn posting van ochtend. Niemand in mijn omgeving weet echt hoe ver ik met drinken was en verder weet maar 1 iemand dat ik gestopt ben .Het doet toch even goed de bloemetjes en de lieve reacties . Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 (bewerkt) Ik respecteer je mening ook wel, heel erg zelfs. Ik zou zelf soms ook wel eens een dikkere plank voor mijn kop willen hebben... 18 januari 2016 bewerkt door Asterix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 Bezoek en lief de deur uit Aantal telefoon,- en chatgesprekken Koffie en snert zitten erin Ik mag even moe zijn En even geen zin hebben Dan naar buiten met de honden En hier binnen nog een slagje maken En anders dat laatste maar niet Rust,reinheid, regelmaat Stom,maar werkt het best Wat dat betreft,heb ik het mezelf niet erg gemakkelijk gemaakt Met een leefgenoot met een zeer onregelmatig leven Al biedt dat ook een zekere regelmaat en kan het tien keer "erger" Doel is nog steeds, lekker leven en gestaag mijn conditie weer terug Jemig, wat kom ik van ver, en dacht ik nooit te weten wat ik wou Stukje bij beetje past alles zo langzamerhand weer in elkaar Blijk ik toch een doorzetter en optimistisch en flexibel dier Komen de goede dingen weer op mijn pad en laat ik steeds meer schulden en onnozelheden achter me Hihi, en ik nader de 50 (nou ja, 48) A second life, met een hels tussenstuk Maar ik zie weer wat het waard is,geweten heb ik dat altijd Geloof dat het weer een lang en vaag stuk is, das dan maar even zo smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 "Niet het evenwicht is de kunst maar het herstellen van het wankelen" Kreeg ik gister van mijn mam Ik vind hem goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2016 En drama.. Ja pfff! Daar ligt de kunst van het verstaan en het voor zijn van de kop, vóór die de kop opsteekt Kop erbij houden dus En nu stoppen hier Dagdag! Tot later! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden