Truus Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 (bewerkt) Goedemorgen! Al eeuwen wakker :-(Wacht toch altijd ergens tot ik dochter hoor binnentippelen dus is vreemd dat ik ook dan die biologische klok geen mep kan verkopen en uitslapen 17 januari 2016 bewerkt door Truus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 17 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Kohtje en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 17 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Oeps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goedemorgen Truus, je plaatje is in ieder geval duidelijk. Wens iedereen een fijne dag. Gisteren was droog, en vandaag ga ik er weer voor. Dagpact Moppie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goedemorgen frummers. Buiten is het deels wit, het heeft gesneeuwd. Binnen is het lekker droog en warm. En binnen staan ook de koffie en thee voor jullie klaar. En ja Truus, hier nog zo één die niet meer echt kan uitslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goeie morgen iedereen. Vandaag gaat het zonnetje de hele dag schijnen dus zal ik veel in de tuin zijn. Met jas aan en dikke toffels. Indigo had van de week een linkje over 5-HTP geplaatst. Ik heb het gekocht en gisteren ben ik er mee begonnen. Binnen een paar dagen moet ik resultaat voelen, dus vandaag de tweede dag. Het lijkt wat rustiger te worden. Wat zou het fijn zijn als dit spul me de volgende winters helpt, want zo doorgaan is heel zwaar. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Hannah ik ga in de tuin zitten. Ga er niet in werken hoor. Veel te koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Nee dat weet ik Hannah maar het gaat er om dat je even de frisse lucht in bent. Even een sigaretje roken of zo. Even de buitenlucht in kan geen kwaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goeiemorgen frummers. Bol misschien juist wandelen met je hondjes? naar een park ofzo? Je wereldje wat groter maken? Jammer dat je zo ver weg woont, ik zou zo meegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 tijd voor een mini meetinkje Han? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Ik zal dat zo eens gaan doen Jane. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Dagpact Moppie lars leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goedemorgen! Dagpact Moppie lars leila Nadia Tjonge, wat heb ik geslapen. Ik lijk wel een margot, tegenwoordig. Of zijn dat juist nachtdiertjes? Heb een fijne dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goede morgen DagpactMoppielarsleilaNadia Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goeiemorgen Sneeuw!!! Zon!!! Yihaaa!!! Ahum, bikke enthousiast Maar de verandering van licht Zo mooi! Ik werd al anders wakker voor het eerst sinds tijden (toen wist ik het nog niet) Hoop dat ik dan vandaag eindelijk weer een iets ga doen. Vast wel. Voel heel ergens in de verte de oude Mai terugkomen.. Dus maak je borst maar nat! Ik voel mijn ogen stralen Heb er weer zin in Maak er wat van allen En Bol, buiten is de beste remedie Voor alles! Daarom vond ik het ook zo vreselijk 4 dagen en nachten op bed en bank Ik zal niet te hard van stapel Maar dit is al mooi, genietend achter mijn bakkie pleur Ik kan heel de wereld wel kussen Nice one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Hoppeta.. snel naar buiten Mai, hier (8 km verderop) is de meeste sneeuw al weer weg.. Lekker naar buiten nu, het is inderdaad heerlijk met dat zonnetje erbij... Geniet de dag meis. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Goede morgen Dagpact Moppie lars leila Nadia Albert fijne dag Tine dag 2! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 (bewerkt) TiNe Succes, dag twee,de kop is eraf 17 januari 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 (bewerkt) Hoe gaat het met je? Kom je de dag een beetje door? Typefout 17 januari 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Veeeeel te laat uit bed. Terwijl ik nota bene een logeetje heb. Arm kind durfde me niet te wekken. Zo meteen ook de zon/sneeuw in! Fijne dag allen en zet m op!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Achter glas in het zonnetje,beker thee en vers pistoletje met brie,komkommer en verse zwarte peper,het leven is mooi! Mooi Sowhat, ik wou dat ik dat ook zo kon voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Hier geen sneeuw, wel zon gelukkig. Kopje thee op het balkon, uit de wind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Ik kan niet meer vinden wat HALT betekent, ik weet alleen dat de A voor angry staat. Kan iemand het me ajb vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Hoi Jannigje, Hungry-angry-loneliness en tired. Bye bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 17 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2016 Hoi Zeilbootje, Na n hele slechte nacht...moe maar ook wel voldaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden