Soothe Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Redelijk Rapilos, Kan soms beter. Las dat jij het soms niet voor niets krijgt. Veel werk zo af en toe,begrijp ik. We zullen elkaar weer zo nu en dan "spreken". Soms ben ik er weer. Ga goed Rapilos. Een groet. 14 januari 2016 bewerkt door Soothe rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Weg mikken is altijd mooi Lars Het weer zit niet mee. Wat een pokke weer. Anders plof je nog eens op een bankje buiten met een colaatje. Praatje met deze of gene, dat leidt ook wat af. Sterkte. 14 januari 2016 bewerkt door Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Goedenavond, hier straks hartige pannenkoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Jane er is een wonder gebeurd : Ik heb mijn echtgenoot op jouw spijkermat gekregen (Griep in huize Skip : man was er mee aan ..... Ik zeg ga lekker ff op t spijkermatje liggen .... Toe maar , t is lekker echt , je gaat er van ontspannen .... Grommend : "nou dat zal wel " Hij snurkt er nu op ..????? Je kan t ook overdrijven. lady jane en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Sterke aktie Agnieta! Ik geloof vrij heilig in endorfientjes. Ben vanmiddag weer wezen boksen. Er hangt zo'n grote spiegel. Die zou ik graag afplakken. Ik voel me namelijk best een beetje een bokser als ik daar zo met mijn vuisten voor mijn gezicht sta (dekking!). Maar ik zie in die spiegel steeds een ietwat te dikke houterige bijna vijftiger. Dat doet wel wat af aan mijn door endorfientjes getriggerde geluksgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Ja hoor Lars. Ik vind dat je het goed doet. Ik snap het dillema van Fruit helemaal. Maar je kunt met recht zeggen dat je goed bezig bent. Op naar de nul. Typo 14 januari 2016 bewerkt door Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Oei, Bol, meis, heerlijk mens, love you to bits, weiger die troep. Dejouschilderijaandeschoorsteenmantelhebbendekopopper lady jane en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 het was zalig saunaweer vandaag voor jou misschien ook aan te raden Lars? je zweet lekker passief en komt ontspannen thuis. Hebben ze vast ook wel in Zeeland. (ik ben dochter van een zuunige zuuperd uit Zeeland) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 En ZBB, schaamte en angst, de meest slechte raadgevers in zogenaamd open westers sociaal verkeer. Doorpakken. Dehetwelwetendemaarooknietaltijddoende smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Ik meld me alvast droog af. Oude joggingbroek aan, kopje earl grey, beestenweer...knappe jongen die mij nog van de bank krijgt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Hier ook nog droog Had twee flessen sterke drank hier verstopt in de kast op me werk. De ene aan me collega gegeven testraks en die andere in het water gegooid als flessen post,weg ermee. Geen risico's en of achterduertjes meer hier op me werk. Heb me baan al meerdere malen op het spel gezet,weer moeten ziekmelden deze week ivm gevolg van drank,dat terwijl ik weet dat ik de zak krijg als ik nog een keer thuis zal blijven vanwege dat gezuip Als ik me werk verlies verlies ik alles,thuis moeten ze ook niets meer met me te maken hebben. Dus dit is verlopig alles wat ik op dit moment heb,en geen inkomsten raak ik ook me onderkomen kwijt straks. Dus kan niet heel veel verder in de "shit" zakken zeg maar. Wat ben ik toch stom bezig geweest zo in het begin van het nieuwe jaar dat terwijl ik vol goede voornemens zat 14 januari 2016 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 kom Nadia gaan we een ommetje maken Nadia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Jane er is een wonder gebeurd : Ik heb mijn echtgenoot op jouw spijkermat gekregen (Griep in huize Skip : man was er mee aan ..... Ik zeg ga lekker ff op t spijkermatje liggen .... Toe maar , t is lekker echt , je gaat er van ontspannen .... Grommend : "nou dat zal wel " Hij snurkt er nu op ..????? Je kan t ook overdrijven. ik heb niemand op mijn matje gevonden Skip☺ maar wel leuk dat het werkt he. Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 met twee appels en een anderhalve liter spa in een hotel vol oude meuk. Waaronder ik. Vroeger zat ik dan flink aan de wijn te lurken voor de buis. Nu maar eens de hele dagdraad doorgelezen. @ZBB je moet wel een loeisterk gestel hebben dat je al die bagger naar binnen mietert, snuift en god weet wat, en toch nog functioneert. Ik heb het nooit verder geschopt dan alcohol.... Niet dat ik jaloers ben hoor. @Lars ik heb de indruk dat het niet de eerste keer is dat je probeert te stoppen. Klopt dat? Bij mij is er definitief (nou ja) wat gedraaid toen ik bedacht dat ik niet moest maar mocht stoppen. Dat de deur van mijn cel gewoon open stond. Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Hoi allemaal, ben de dag weer droog door gekomen nu nog wat eten (kip ) Truste allemaal tot morgen 14 januari 2016 bewerkt door AlbertRemmo lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 (bewerkt) Goeienavond, er is altijd een keuzemoment.... net zo snel is een beker hete thee gemaakt of een glas water of limonade gepakt... en ja, afleiding zoeken, veel veel afleiding zoeken!!! Praat ik tegen iemand in het bijzonder? Nou, ook even voor mezelf. Mij bevalt rooibosthee best goed s' avonds. Ik wil Bolletje even sterkte wensen met alle onrust en ongemakken!! Ook ZBB en Lars in het bijzonder met waar doorheen gegaan moet. Ja ... die eerste dagen! Maar het kan he...! Echt waar! Meld me droog af en ga lekker slapen. Trusten! Nog een vraag voor Lars: wat vond je van het filmpje van Mw. Noorlander? 14 januari 2016 bewerkt door smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Dat ik mocht stoppen................... zo ervoer ik het niet. Dat er eindelijk open kaart werd gespeeld en ik hulp kreeg waar ik nooit om wilde/durfde vragen / dat er licht was aan het eind van de tunnel pfffff wat een opluchting was dat. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 meld me droog af, ga even lekker tv kijken, morgen weer die vrijdag...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 truste medestrijders, allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 ik moet eerlijk zeggen dat je je vrouw er wel erg vaak bij haalt Lars het wordt echt tijd om echt alleen naar je eigen rol te kijken want alleen jij kunt dit drinken doorbreken en als je vrouw er dan nog is is dat mooi meegenomen dan kan ze ook nog oogsten voor al die jaren onmachtig geweest te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Hoi allemaal, ik val ook nog ff binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Lars, als dat zo is, dan weet je wat je te doen staat. Ik heb mijn handtekening aangepast. I.p.v. ' vandaag maar weer'. Met een diepe zucht in gedachte er achter aan...nu 19 juni voor t echie....met een jubeltoon in mijn hoofd. Het gaat eindelijk ergens op lijken. Ga me er happy bij voelen. Zie nu ook dat ik vorig jaar links en rechts wat steken heb laten vallen. Toen zag ik dat niet. Is wel....oeiiii Soothe en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Lars ik begrijp het niet de eerste dag gooide je de wijn weg en nu heb je weer alkohol in de Ijskast . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 Ook iedereen heeft een andere manier om te stoppen, als jou dat helpt alkohol in de ijskast 0m te stoppen dan is dit jou manier , is ook ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2016 smakelijk straks hub slaapwel voor mij en de rest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden