basta Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Oh Lars, fijn om te doen, een beer kopen! Ik had er ook een, ook gekregen voor een operatie (amandelen) Ik heb hem nu nog, kaal, eenogig, gerafeld maar hij staat symbool voor de veilige jeugd die ik heb gehad. Als er brand komt gris ik hem mee en niet bijvoorbeeld mijn paspoort. ik hoop heel erg voor je dat er een foto van je broer blijkt te zijn. Emotioneel allemaal zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Hoe gaat het deze woensdag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Hoe gaat het vandaag? Goed advies, die beer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Die beer is zo' n lief beeld! Ik ben in staat mij er zelf ook een te kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Lieve Lars, kippenvel als ik je lees. Als ik in NL zou wonen zou ik je vragen of ik je een beer zou mogen komen brengen. Liefs Sita Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Bedankt voor jullie reacties. Emotioneel dagje moe naar bed nu morgen meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 14 december 2016 Rapport Share Geplaatst 14 december 2016 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Iets rustiger in de kop. Ga 3 keer per dag ontspanning oefeningen doen met verpleging. Vanavond zwemmen. Gewoon maar doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Gewoon maar doen. Stapje voor stapje en het wordt vanzelf een prettige gewoonte. Blij dat je weer wat rust terug hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Dikke duim! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Zwemmen: lekker. Ik ben er zelf helemaal uit terwijl ik dat geregeld deed.... Goed idee om over te nemen! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 15 december 2016 Rapport Share Geplaatst 15 december 2016 Gewoon maar doen. Goeie houding, Lars! Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Goed bezig Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 en hoe laat er mogelijkheid overblijft voor zwemmen♥ Gebruik je lijf maar Lars, die wordt sterker, net als jij. Lichaam en geest zijn één. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sita2 Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Van harte gefeliciteerd met je dochter Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Gefeliciteerd met je dochter Lars.! Dacht meld het even hier de dagdraad gaat inmiddels alweer over andere dingen. Hopenlijk weer goede dag gehad! Nog gezwommen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 pfjoei pfjoei, nog net op tijd, Lars gefeliciteerd met de moeder van je lieve kleinkind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Pizza met kalkoen? Mhmmm.... dat wordt DE trend van 2018! waarschijnlijk gaan wij ook zoiets eten tweede kerstdag. Ik hoop dat jullie met vier leuke personen zijn. Dan valt het allicht nog mee.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 Kijk dat is een mooie meevaller Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2016 Rapport Share Geplaatst 16 december 2016 ik zei de gek? of zijn er twee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Nog mijn felicitaties Lars! Enne begrijp ik nu goed dat JIJ de swoeng moet geven aan het feestje met kerst? hihi,gaaf!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Lees dat je vandaag gaat treinen. Echt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Singbluesilver Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Oh haha gelukkig! Niet te eigenwijs doen hoor! Wordt je niet happy van. Samen met iemand naar de supermarkt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 17 december 2016 Rapport Share Geplaatst 17 december 2016 Lekker puh denken als je in de supermarkt de drankgang voorbij loopt, denk je dat je dat al opbrengt? Anders misschien inderdaad maar beter niet alleen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden