kruidenthee67 Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Hahaha xD geniaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Ehm... wat is dit nu? Nog even verder denken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Nou nu eerst maar een nachtje slapen dan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Eerst een nachtje goed slapen. Dan nog eens goed nadenken. En dan misschien eens overleggen met mensen die je na staan en eerlijk tegen je kunnen/durven zijn. Rustig aan jongen, kleine stapjes vooruit is beter dan halsoverkop ergens induiken wat niet terug te draaien is. En goed voor jezelf zorgen betekent ook soms dingen doen die op korte termijn niet perse leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Een nacht over slapen lijkt me wel verstandig. En dan morgen de voor- en nadelen nog eens op een rij zetten. Dit is niet iets om impulsief mee om te gaan, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Lahars! Je kunt toch heel erg balen zonder je koffers meteen te gaan pakken? Jij gaat altijd zo op en neer, het hoort er nu eenmaal bij. Lees anders je draad even terug, zo rondom 11 januari zeg je het één en ander over eigenwijsheid (ahum) en verstandige beslissingen enzo. (Basta de Bitch weer in de bocht.) Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 1 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2017 Trouwens... Lars, wat is er gebeurd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Probeer het eens uit...weet je zeker wat je weggooit. Waar ga je voor, alles of niets? Voor alles moet je moeite voor doen en niets ach dat red je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vasja Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Kom Lars, ik vertrouw er op dat je een wijze beslissing maakt, omdat ik door je schrijven er van overtuigd ben geraakt dat je een wijs man bent ^^ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 En dan heb je slecht geslapen vannacht en voel je je nog minder misschien? Is het verstandig om een beslissing in ieder geval pas na het weekend te nemen . Gewoon om het heel erg goed te overwegen, want het klinkt wel heel rigoureus en komt voor mij nogal uit de lucht vallen. Al weet ik dat je het daar niet fantastisch vind, maar je hebt eerder geschreven over hoe je alleen woonde. Dat klonk ook niet heel gezellig. Wat maakt dat het nu goed gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Laat je even weten hoe het gaat? Als je eraan toe bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Ik hoop ook wat van je lezen vandaag Sterkte met je gevecht vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sis Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Wat vol zegt Lars. Ik hoop ook van je te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Maar je blijft? Dan ben je dus niet helemaal terug bij af gelukkig x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Wat een nare zware dag Ik hoop dat het je lukt om wel te gaan janken, alle emoties die daarmee wegstromen kan misschien wat ruimte geven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Wat misschien terug naar af lijkt kan ook weer een stap verder zijn. Dichterbij jezelf komen. Je bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Begrijp je waarom je het weekend daar moet blijven? Je hoeft toch niet gestraft te worden? Ik hoop dat jij de reden kunt aanvoelen. Sterkte Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Lars, het klinkt in ieder geval alsof je het zelf ermee eens bent dat je een terugval hebt. Dat is al iets. Niet fijn. Sterkte❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Oh Lars... Hoe zal ik het zeggen zonder al te klef te worden, ja, ik weet het: Die R, dat is een hele grote bofkont want hij heeft een schat aan de haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Ach Lars...het is niet altijd te begrijpen. Rustig an Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Nee. Ik las je anders vanaf het moment dat je beschreef dat je bang was dat R zou afknappen nadat je had gekookt vorige week. Dus die onzekerheid en je dochter weg ja. Dat begrijp ik eigenlijk erg goed, al gun ik het je niet. Maar je komt er doorheen hoor. En R komt naar je toe. Voor jou. Dus hij is niet afgeknapt. ❤ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 Een virtuele kus voor jou ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 2 februari 2017 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2017 (bewerkt) Het zijn me ook nogal grote 'gebeurens'! De liefde en kinderen. Het komt wel goed. ❤ 2 februari 2017 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden