Spring naar bijdragen

Stoppen

Gast Lars

Aanbevolen berichten

Eerst een nachtje goed slapen. Dan nog eens goed nadenken. En dan misschien eens overleggen met mensen die je na staan en eerlijk tegen je kunnen/durven zijn. Rustig aan jongen, kleine stapjes vooruit is beter dan halsoverkop ergens induiken wat niet terug te draaien is. En goed voor jezelf zorgen betekent ook soms dingen doen die op korte termijn niet perse leuk zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lahars!

Je kunt toch heel erg balen zonder je koffers meteen te gaan pakken? Jij gaat altijd zo op en neer, het hoort er nu eenmaal bij.

Lees anders je draad even terug, zo rondom 11 januari zeg je het één en ander over eigenwijsheid (ahum) en verstandige beslissingen enzo.

(Basta de Bitch weer in de bocht.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan heb je slecht geslapen vannacht en voel je je nog minder misschien? Is het verstandig om een beslissing in ieder geval pas na het weekend te nemen . Gewoon om het heel erg goed te overwegen, want het klinkt wel heel rigoureus en komt voor mij nogal uit de lucht vallen. Al weet ik dat je het daar niet fantastisch vind, maar je hebt eerder geschreven over hoe je alleen woonde. Dat klonk ook niet heel gezellig. Wat maakt dat het nu goed gaat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee. Ik las je anders vanaf het moment dat je beschreef dat je bang was dat R zou afknappen nadat je had gekookt vorige week. Dus die onzekerheid en je dochter weg ja. Dat begrijp ik eigenlijk erg goed, al gun ik het je niet. Maar je komt er doorheen hoor. En R komt naar je toe. Voor jou. Dus hij is niet afgeknapt. ❤

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...