smart Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Goeie nacht daar.... slaap wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 28 november 2016 Rapport Share Geplaatst 28 november 2016 Wat een verhaal, Lars. En dan tóch niet drinken, denk ik steeds. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Pfff..graag gedaan Lars smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Huttula Rondleiding gehad. Wat een terrein hier. Kennis gemaakt op de dagbesteding. Vanmiddag gesprek arts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Hoi .. hoe is het verder gegaan vanmiddag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Goed op zich. Ben alleen ontzettend moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 ook wel logisch hé Lars, allemaal nieuw weer en er komt veel op je af.. Kruip er maar lekker in ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Allemaal nieuwe indrukken en alles is onwennig. Hoop dat je goed slaapt vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Even tv voor jezelf en op tijd naar bed ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 november 2016 Rapport Share Geplaatst 29 november 2016 Slaap zacht Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Gistermorgen naar de dagbesteding geweest. Ik ga morgen beginnen op de boerderij. Eerst 2 uur per dag. Volgend jaar mij opgeven voor boer zoekt vrouw Geen idee of het wat voor mij is we gaan het zien. Gistermiddag gesprek met arts gehad. Hij wil langzaam medicijnen af gaan bouwen. Dat ik beter bij mijn gevoel kan komen en niet alles gedempt wordt. Niet blij mee. In de groep gaat het redelijk. Het is een stuk rustiger hier. Ook meer op jezelf. Iedereen heeft zijn activiteiten. Vandaag moet ik naar de huisarts. Standaard onderzoek. Vanavond is de wekelijkse dartavond. Misschien ga ik even kijken als ik me goed genoeg voel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Goedemorgen Lars. Heb je ook nog even geslapen? Ik hoop dat je het naar je zin hebt vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Dat klinkt als een goede dag gisteren, top. En vandaag de boerderij, dus lekker buiten. Zin in? Succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Morgen begin ik daar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Goeie dag gewenst. Het klinkt niet verkeerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ik zit hier niet aan vast. Als het mij niet bevalt gaan we kijken naar wat anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ik lees weer slecht. Ga m'n lenzen zoeken. Alsnog, fijne dag vandaag Lars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ik zit hier niet aan vast. Als het mij niet bevalt gaan we kijken naar wat anders. Wat ben je toch weer nonchalant. Als je niet oppast word je nog relaxed en vol vertrouwen, Lars. (Zó fijn om te lezen) Fijne dag vandaag! Quinn en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Heb wel een beetje vertrouwen ondertussen. Het blijft wennen. Heb mezelf voor genomen om hier toch zo goed en kwaad als het kan het als een (t)huis te gaan zien. Ik merk dat het hier ook een stuk huiselijker is. Of gemoedelijker misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Fijn. Dat klinkt zo slecht nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 En dat zegt Lars op de 3de dag..ongelooflijk basta, kruidenthee67 en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Wat klink je goed! Hee, er wat gezelligs van maken: ja! En die boerderij? Is dat buitenwerk? Lijkt me heerlijk! Vandaag nog iets leuks beleefd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 Ik ben naar de huisarts geweest voor algemeen onderzoek. Alles in orde. Heb een eind gewandeld over het terrein. Ik voel me rustig. Verschil is wel dat ik nu al tijd nuchter ben. Niet met drank in het lijf binnen kom. Misschien ook stukje berusting. De afdeling is rustig speelt misschien ook mee. Niet zoveel prikkels van anderen niet me hoeven ergeren. Ik ga bijna zweverig worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
basta Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 O jee... en Quinn had ook al allemaal geluksmomenten! Even omschakelen hoor, hoe fijn ik het ook vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 november 2016 Rapport Share Geplaatst 30 november 2016 kijk maar uit Lars straks weet je nog wat overgave is ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden