smart Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Goeiemorgen.... geschokt hier: Bowie dood! Ga morgen naar het museum in Groningen.... en heb nu een dvd opstaan. Doet echt zeer. Mooie, lieve creatieve man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 (bewerkt) Hé Moppie bedankt voor je reactie. Ik denk dat het bij mij ook een serotonine tekort is. In de zomer heb ik nergens last van en ben altijd heel positief en opgewekt, maar zodra het herfst wordt gaat het mis. Normaal gesproken kan ik het een heel eind met een lamp opvangen maar dit jaar blijf ik heel gespannen en onrustig. Ik wil dat er eindelijk eens goed naar gekeken wordt want dat is nog niet gebeurd. Ook naar m'n schildklier want ik heb struma. Maar ik ben blij met je bericht. 11 januari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Dank je Hannah. Morgen om 3 uur heb ik een afspraak met een praktijkondersteuner, dus gaan we eindelijk eens kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Goeiemiddag, Kom Bol even een hart onder de riem steken. Echt goed dat je ernaar laat kijken Bollie. Ik hoop dat het zonnetje snel de wolken verdrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Ground control to major Tom..... Zeer triest, leverkanker, grootmeester in de muziek in mijn ogen, maar goed, we gaan allemaal dat is zeker. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Goede middag. Eerst Lemmy en nu Bowie. Beide onverwacht maar ook typisch: niet breed in de pers uitgemeten klagen maar waarderen wat je hebt gehad. Lemmy trouwens als bijzonder slecht voorbeeld voor een alcoholist :-).. Asterix reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Heej, wijfie, Gefeliciteerd zeg. Een nieuw klein wondertje onderweg. Wat fijn voor je En wat een emoties op 1 dag. Ga eerst maar eens lekker zitten dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mutsie Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Heej, wijfie, Gefeliciteerd zeg. Een nieuw klein wondertje onderweg. Wat fijn voor je En wat een emoties op 1 dag. Ga eerst maar eens lekker zitten dan Hallo, Ik heb mijzelf vanmorgen aangemeld maar mijn naam staat niet bij de dagpact, is er iets mis gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Ja Mutsie, je had de laatste posting van Rapi gequote maar als je je bij het dagpact wilt aanmelden kun je beter de laatste dagpactposting quoten en dan je eigen naam in het gekleurde veld erbij zetten en dan op plaatsen drukken, nu is het niet herkend als dagpactmelding. Evengoed wel droogegebleven neem ik aan? Een pact met jezelf telt ook he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mutsie Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Ja Mutsie, je had de laatste posting van Rapi gequote maar als je je bij het dagpact wilt aanmelden kun je beter de laatste dagpactposting quoten en dan je eigen naam in het gekleurde veld erbij zetten en dan op plaatsen drukken, nu is het niet herkend als dagpactmelding. Evengoed wel droogegebleven neem ik aan? Een pact met jezelf telt ook he. wat bedoel je met de laatste dagpactposting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Hoi allemaal, deze jongen gaat es een keer bijtijds naar bed, afgelopen nacht niet of nauwelijks geslapen. Misschien lukt het nu wel. truste alvast voor straks Heb nog steeds geen alcohol aan mijn lippen gehad, daar ben ik wel trots op. Droge afmelding dus van het dagpact. Tot morgen lady jane, Skip en ronja reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Sloffen aan, kopje thee, voetjes omhoog. Ik meld me droog af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 ik kopieer en plak gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mutsie Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Pff zonder reactie heb ik toch het gevoel tegen het behang te praten Dat kan ik ook zonder scherm Heb het goed allemaal echt een * opmerking, zegt alles over jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mutsie Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Ik meld mij droog af, ik had gehoopt op een beetje medeleven vandaag of een vriendelijk woordje, maar schijnbaar is dat teveel gevraagd. Jammer, voelt niet goed. Fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Wifie gefeliciteerd met je aankomende kleinkind. Meld mij droog af .Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Goeiemorgen, ik heb al 4 bakken koffie op, helaas geen nespresso samen met George Cloony Virtueel is ook een opkikker, hij is echt sexy......... Ik heb een drukke dag vandaag en vrees zucht naar alcohol. Dat was voor mij altijd de manier om daar doorheen te komen. Maar ik wil daar niet aan toegeven, Ik meld mij daarom aan, kan wel wat steun gebruiken van de ervaringsdeskundigen onder jullie. Fijne dag allemaal bedoelde je dit bericht mutsje? dat was van vanochtend, wellicht had je er later op terug kunnen komen? zo sneeuwt het onder. ik meld me droog af alvast, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 ik heb ook mn best gedaan Aak slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Iedereen slaapt zeker al Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Welterusten Sowhat. En Agnieta en NBW als jullie er nog zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 Ik merk dat ik te moe ben om alles van vandaag te nog te lezen, dus ik ga ook maar welterusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2016 nog gauw even op jouw bericht reageren Agnieta: Wat goed dat je je hobby weer op kunt pakken en wat lastig is de situatie met je vader. Ik wens je sterkte en wijsheid Nogmaals welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden