Mutsie Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Hoi Mai: en zet m op! Zonet een vriendin aan de telefoon die me heel goed kent. Ze weet dat ik sinds 24 -11 jl. actief bezig ben met stoppen (ook al lukt dat nog niet doorlopend; wel de laatste 8 dagen weer droog) en ze zei : "je klinkt helder en al zoveel rustiger, veel evenwichtiger. De onrust is weg". Dat vond ik toch wel heel top om te horen!! Ook al vind ik mezelf erg mat juist, die andere kant is er ook.... even goed op me in laten werken... Goeieavond allemaal,ik kom weer even binnenwaaien om gedag te zeggen en iedereen een heel fijn weekend te wensen. Mijn vriendin vond die paarse spruiten niet te vreten dus ik houd het bij de groene. Vandaag veel stress gehad en de zucht naar alcohol was heftig......Het was echt een beproeving maar daar weten jullie natuurlijk alles van. Maar het is mij gelukt om niets te drinken. Ook de gedachte dat ik dit hier kan delen gaf mij moed. Hier in Den Haag was het trouwens heerlijk weer fietsen hielp ook tegen de stress...................... AlbertRemmo en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Ik lag ook compleet in een deuk Wat een relativeringsvermogen! Waarvoor dank! Trust alvast allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 And again met jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Ik ben er uit. Ik ben gewoon vergeten de drivers te installeren: Ga naar de mirek190-ROM - Installeer de ADB-drivers en de Intel-ADB-drivers - In de ROM-directory staat een subdirectory met alternatieve partition-tables. Kies de juiste uit en kopieer naar een directory-niveau lager met een naam die je herkent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Paprikasokken en paarse spruiten, de bank fohnen of met een Filippijnse trouwen om Ikea te ontwijken. Mooi draadje vandaag :-D Hier weer een dagje droog. slaap lekker, iedereen! AlbertRemmo, Mai en Indigo reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 (bewerkt) ADB-drivers??? Dat verzin je!!! Bewerkt want tablet heeft zo zijn eigen spelling en woordkeuze, ging opeens over engelse duikers. 8 januari 2016 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Droge afmelding. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 borrel zonder drank waar iemand me over 'de nieuwe schijf van vijf" vertelde.. http://nos.nl/artikel/2067098-advies-geen-alcohol-meer-wel-dagelijks-noten-eten.html een goede nacht nog allen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Wat een rust? Dagpact Albert Gipsy walrus HOI WALRUS, ALLES GOED, IK BEN BLIJ JE WEER TE LEZEN, LANG GELEDEN. walrus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Beste mensen, weer ff bijgelezen, het gaat prima hier, welterusten voor straks. Groetjessssssssssssssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Ja, zo'n Fillippijnse, Die verstaat me niet maar begrijpt me wel. Nou heb ik dus een vriend die nu met zijn derde Filippijnse schone een levenslange relatie probeert, maar dat is ook niet alles hoor. Even voor de dagsluiting: in elke relatie gaat het over de balans tussen geven & nemen. Dat is dus een voortdurende dynamiek. Als jij vandaag veel gegeven hebt qua Zweedse Bagger en Kentuckse Kip, dan kun je haar volgende week meesleuren naar jouw favoriete koop- en vreetschuren. Gratis relatie advies!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Meld me droog af voor het dagpact en welkom Mutsie Mutsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 8 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 truste allemaal tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Nou moe, zit ik een heel verhaal te schrijven, is het opeens weg, bah!!! Dan nu alleen opnieuw een stukje voor Hannah1: jouw berichten raken me, ik heb zelf een broer die volledig over mij heen walst (ik weet dat ik dit zelf laat gebeuren) en tegen wie ik niet opkan. het lijkt of zijn realiteit een totaal andere is dan die van mij. Ik word in zijn bijzijn steeds weer het kleine meisje dat niet goed voor zichzelf (of is het haarzelf) op kan komen. Iets dergelijks lees ik ook bij jou, althans dat is mijn interpretatie, ik hoop niet dat ik je hiermee te kort doe, want dat is het laatste wat ik wil. ik wens je sterkte en moed!!! Moed om je eigen plek en ruimte in te nemen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 O ja, dat vergeet ik : welkom Mutsie Goede nacht allemaal Mutsie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 slaap ze Agnieta meld me droog af, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 Droog afmelden, wel met erg veel moeite. Fruit, nootjes, chocolade..... pfff Gauw in bed! Welterusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2016 jezelf Jannigje☺ Son of Saul gezien heftig beklemmend slaapwel (morgen naar Ikea, lekker alleen daarna Albert Cuypie en dan dochter zien volleyen om 18.30 u op NPO het echte werk van de dames Oranje, oh what a day ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden