Gast Gipsy25 Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Goedemorgen, Dagpact Gipsy Ik heb gister om 17.00 uur een slaappil ingenomen en ben nu wakker. Bijna het klokje rond geslapen. Vandaag naar maatschappelijk werk om over mijn schulden te praten. Blondie alsnog gefeliciteerd met je verjaardag blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moppie Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Daar zijn we weer , helemaal uitgerust. Wijfie je hebt een privebericht. Groet Moppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Goedemorgen,DagpactGipsy Albert fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Goedemorgen, Blondie nog gefeliciteerd blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Dank voor alle felicitaties. Gaat hier nog niet optimaal. Fikse bijwerkingen van de antidepressiva. Komt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Sterkte Blondie, Goed uitrusten hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Klinkt niet fijn Blondie. Hoop dat dat snel beter gaat worden. Gipsy, mooi dat je ook je schulden kunt gaan aanpakken dan nu, fijn dat je daar hulp bij gaat krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 goeiemorgen frummers Blondie sterkte en Gypsy ook, volhouden meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 (bewerkt) Sterkte Blondie heeft even tijd nodig . Dagpact Gipsy Albert Ronja 7 januari 2016 bewerkt door ronja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Dagpact:GipsyAlbertRonja Kruidenthee Goeiemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 DagpactGipsyAlbertRonja Walrus Het is weer grafweer maar in ons hartje schijnt de zon. Toch? Allemaal een fijne dag. Ik ga de weg op. Waar blijft de opwarming van de aarde als je hem nodig hebt?? Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 sorry Dagpact:GipsyAlbertRonja Kruidenthee Walrus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Goedemorgen trouwens, Ontbijt, koffie, ochtendgym. Dan werken tot 15.00 en dan nog een keer van 17.30-18.30 Zo komt mijn dag wel weer om smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Hier; Droog (nog wel) prachtige oranje opgaande zon (nog) veel blauwe lucht, 6.6 graden Gelukkig woon ik in het westen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Goeie morgen mensen. Een vreselijk rotte drankdroom gehad. Wat is dat toch vervelend zeg. Bah. Maar we gaan er weer voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 He bah Bollie, En dat, terwijl je al zo verschrikkelijk lang droog staat. Gelukkig zijn dromen bedrog he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Ja gelukkig wel Rapske. Moet jij vandaag weer werken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Ja, straks werken Bol, (zie bericht eerder) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 En zo is dat Vlokje: "En mijn gezondheid is me heel veel waard." Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Goeiemorgen, Dagpact: Gypsy Albert Ronja Kruidenthee Walrus Smart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Goeiemorgen, Dagpact: Gypsy Albert Ronja Kruidenthee Walrus Smart Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Moet je vandaag werken Jopie? Goh, wat zijn er een boel mensen niet..... jowan, ploffie etc etc. Hoop maar dat het allemaal goed gaat. Vandaag alweer een dag niet de weg op/deur uit. Hulpverlenersgesprek vandaag telefonisch. En aangezien ik zin heb in dat vrijwilligerswerk zal ik er achteraan moeten bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 "een bakkie pleur", die heb ik lang niet gehoord. Doet me bijna denken aan mijn kindertijd.. Ondanks het k&t weer, ga ik mezelf toch dwingen om even hard te lopen zo om de donkere gedachten uit het hoofd te krijgen. Het is een te grauwe dag om lang bij stil te zijn, deze donderdag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2016 Dat is toch een behoorlijke groep! Nu nog de eigenlijk-nog-veel-donkerde-dagen-na-kerst door! Ja Tomtom. Dat. Adb kost me niet veel moeite op het moment maar ik merk dat ik somber ben. Moeite om weer een goed ritme te vinden na de afgelopen weken. Ook gewoon moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden