Acanthus Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Hier spinazie a la crème - stamppot met slavinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Tja Wijfie als alle drukte wat voorbij is, dan begint het rouwproces. Vaak knal je tegen dingen aan zoals inderdaad het alleen zijn, geen praatje meer kunnen maken, mopperen, maar ook toch liefde delen, en hulp want hij deed toch ook nog wel dingen in huis. Daar sta je nu alleen voor en dat valt om den donder niet mee. Heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Joop, van het vrijwilligerswerk heb ik nog niets gehoord. Daaar heb ik erg veel zin in! Dit gaat om mijn normale oproepwerk en... ze bellen wel weer. Ik moet er 35 min. voor rijden en dat gaat nu domweg niet. Hier zuurkool+, dus met gebakken ui, spekjes, champignons en ananas. Niet in een winkel geweest; ga de worst er maar bij denken. Spruitjes roerbakken met een ui erdoor maakt ze ook wat zoeter/smakelijker. Gratis tip voor wie de normale spruit niet lust. Heb mijn schuurtje bereikt, bleek ie vast te zijn gevroren. Met wat girlpower toch opengebroken. Hard gewerkt vanmiddag; ik heb trek en vanavond maar weer bij de buis... fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Mense, mense. Spruitjes horen met banaan. Banaan in stukjes snijden en 30 tot 60 seconden meekoken. Met appelmoes lijkt me trouwens ook lekker, ga ik uitproberen. walrus en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Mensen, ik wens jullie een fijne jaar! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen en forums worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste handbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2014! Ik houd van jullie!! Liefs van Johan Monster, AlbertRemmo, lady jane en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Hoi allemaal, terug van werk. Ik las spruiten met appelmoes en dat ze anders te bitter zijn? ik vind spruiten helemaal niet bitter, witlof is bitter (lust ik ook hoor ) Spruiten is mijn lievelingsgroente Vroeger (ik ben van 1960) mocht ik altijd het eten bepalen wanneer ik jarig was (in Juni). Dat was steevast Kip, aardappelen en Spruiten. Kip en aardappelen kreeg ik wel, spruiten nooit, raar hè als je in Juni jarig bent, er waren toen gewoon geen spruiten Ik lust Spruiten rauw, gekookt, gestoofd, gebakken, en wat je er allemaal nog meer mee kan doen. Oh ja het ging ook over appelmoes, lust ik ook maar dan apart van de spruiten want anders vind ik het zonde van de spruiten. Ach ja ieder z`n meug hè? walrus, Monster en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) Jazeker ben ik opgelucht maar diep van binnen wist ik dat het goed was. Ik was ook erg opgelucht dat ik me niet zo wisselend voelde. De afgelopen tijd kon ik me even goed voelen en nog een half uur daarna heel diep in de put zitten. Of heel opgejaagd. Dat heeft toch allemaal met serotonine en de schildklier te maken hoor. Ja wijfie natuurlijk is dat heel anders. Je hebt een kind van hem gekregen, dat je samen hebt groot gebracht. en van je ouders moet je toch los komen terwijl trouwen een verbintenis is voor het leven. Het is een hele andere situatie. Tja en rouw maar als je voelt dat je hem mist en huil want dan raak je echt een hele hoop kwijt. Sowhat. 6 januari 2016 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Mensen, ik wens jullie een fijne jaar! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen en forums worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste handbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2014! Ik houd van jullie!! Liefs van Johan Dank je wel Meya, Ik ook van jou Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Bol Wijfie hou je haaks hoor, enne niks mis met huilen is toch niet alledaags wat je overkomt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 ok ok ok, maar wat eten we toe? Ik heb in elk geval een afrader. Yoghurt met nul procent vet (met nul procent? is dat niet gewoon: zonder?) met oude appelmoes. Omdat ik van een paar jaar na de oorlog ben gooi ik nooit iets weg. Ook geen yoghurt met nul procent vet. Of oude appelmoes. Nu uitbuikend is mijn advies: doe maar wel. Fijne droge avond allemaal. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) Wenst Meya ons nu echt een goed 2014?? En wie is Johan dan? Geen toetje hier. Soms halverwege de avond nog wat yoghurt met eigen gemaakte blauwe bessenjam! Sorry Meya, grapje hoor! 6 januari 2016 bewerkt door smart AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Lila, als er enkel brood zou zijn dan leefde ik allang niet meer! Warm eten!! Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Droge afmelding. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Meld me droog af. slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Blondie van harte gefeliciteerd blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Ik meld me ook droog af. Beetje vervelende stemming, drie maanden punt en geen tijd gehad naar de meeting te gaan. Dat moet volgende week beter gepland worden.. Waar is het beroemde handbal team van Meya? De Johan Cruijff onder de handballers blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Blondie van te gefeliciteerd blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) Wijfie 6 januari 2016 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Deze jongen gaat opslomen, even nog tv kijken en op de bank hangen, niet te lang natuurlijk. Morgen weer vroeg op Truste alvast allemaal Niks gedronken Tot morgen lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Ik heb geen puf om vandaag alles te lezen, maar Blondies verjaardag kan mij toch niet ontgaan dankzij AlbertRemco, prachtige slinger, dus Blondie: gefeliciteerd Vandaag kreeg ik 2 nare berichten: allebei over mensen die zijn overleden, dat hakt er wel in merk ik. Nou, eerlijk gezegd weet ik verder even niets te schrijven. Welterusten voor straks allemaal. Dag blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 D'r hangt hier vandaag een spruitjeslucht. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Brr, sterkte Jannigje. Hoop dat het je lukt om het toch droog te houden. Dat is beter. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Sterkte Jannigje, voor onder de riem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Sterkte Jannigje. Altijd erg vervelend als mensen in je omgeving komen te overlijden. ik hoop dat je vannacht toch een beetje kan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 6 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2016 Moe moe moe kon ook niet meer alles lesen .Meld mij droog af bedankt voor de reacties op mijn draad reagere er morgen op .slaapt lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden