bolletje Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Tja jammer Wijfie. Ik hoop dat je het rouwproces dadelijk goed doorkomt, en het verlies van J. een plaatsje kan geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Die dingen hebben ook tijd nodig. Hoe komt het dat je denkt je huis uit te moeten? Ook een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Daarom de AA vanavond, want de angst zit er wel weer goed in. Ook is het niet zeker wat mijn financieele situatie gaat word, maak me daar druk om. Morgen de SVB weer bellen voor een nabestaandenuitkering, geen idee waar ik aan toe ben en dat maakt me eigenlijk best angstig, ben zo bang dat ik m'n huisje uitmoet en niet mee rond kan komen, ik praat het hier wel weg met een lach, maar het is een grote zorg. Maar nu lekker eten en zo naar de AA, het is een fijne groep, fijne begripvolle mensen... Tot vanavond! Ik ervaar geen lach Wijfie Heel veel sterkte, misschien dacht je er zelf te makkelijk over, dat kan Maar als je eenmaal met de papieren en dergelijke aan de gang gaat komen er andere dingen bij kijken en komen op je pad waar jij alleen op dat moment iets aan kunt doen. Zo veel vragen van wat er allemaal geregeld is en wat je nog moet regelen. Ik vind het SUPER van je dat je maar 1X gedronken hebt, maar hou het daarbij alsjeblieft. Helder hoofd is nu noodzakelijk Wijfie, je hebt toch ook rechten, hier in Nederland? En als je het allemaal niet weet vraag er dan alsjeblieft hulp bij van een deskundige Dit komt van een liefdevol hart voor jou, om je een hart onder de riem te steken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Hoi allemaal, vandaag dag vier, en heb er geen moeite mee tot dusver, maar ik hou het gewoon op dagpact en niet week- of jaarpact, dat is me te hoog gegrepen nu. Ik lees trouw even de draad door en soms kan ik vind ik leuk aanvinken, maar soms wil ik ook wel eens reageren op iemand. Dan lees ik een bericht van 11.00 uur bij wijze, maar ik lees het pas om 18.00 uur of later, ik vind, dat als ik dan nog reageer, het mosterd na de maaltijd. Wat vinden jullie? Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Burchill? Joris had je niet hoeven noemen hoor, ik ben forummer (oudgediende zelfs ) dus ik kan geschiedenisnamen lezen. Op het moment dat Burchill zegt `dat is lang geleden` ga ik EEEEECHT wel kijken wie het is hoor en op je vraag te antwoorden, ik probeer dit jaar eindelijk es zonder drank door te komen. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Je plekje is nog steeds niet weg Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Oh dat geeft toch niks AR Vaak lees ik de draadjes veel later Ik vond t zelf juist wel leuk als er iemand ook nog na een halve dag reageert op een posting Weet je ook dat het gelezen wordt toch AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Albert, ik denk dat niet iedereen alles zal nalezen, maar soms ook wel. Doe maar gewoon wat je goeddunkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Droge afmelding voor vandaag weer. Fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Skip ik ben blij met jouw bericht, jij leest dan misschien nog. Vaak gebeurt, dat ik een reactie plaats er niet meer op gereageerd word en dat vind ik zo jammer. Ik wil graag actie reactie, soort chatten, en nu in de weekenden zou dat kunnen maar doordeweeks werk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Het werkt in feite niet echt zoals chatten. Vaak gaan er wel teksten verloren, hoewel verloren? Niet echt, want er wordt wel gelezen. Maar niet alles is om op te reageren. Hangt ook af van hoeveel tijd je hier besteedt; bij mij erg wisselend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Ik meld me ook alvast droog af, geen kans dat ik nog de deur uit ga. Met poes op de bank met thee en een leuke film. Wijffie, dappere dodo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Tv kijken en bankhangen nog even truste allemaal voor straks tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 tijd voor mij om bedje op te zoeken, 22.30 is de max! moet van mijzelf. beetje zere oren en zere keel, hopelijk niet ziekjes aan het worden. wijfie, je bent een toppertje, wat goed dat je meteen weer naar AA bent gegaan, lees het morgen wel. Artax nog een verlate felicitatie, en helaas geen taart voor mij, killokiller kijkt mee! Bol, goede berichten van de huisarts, neem je rust zou ik zeggen. meld me droog af, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Meld mij ook droog af maar even toe moe om op mensen te reageren .Morgen meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Fijn wijfie!! Ik heb 3 spannende afleveringen gekeken van No Offence, met thee en chocolaatjes erbij. De kachel blijft nogal hoog staan en het aanrechtkastje open om te voorkomen dat de buitenkraan gaat bevriezen. Raar verhaal maar het is zo... althans, dat ik dat hoop! Verder heb ik een erg leuke vrijwilligersklus gezien en daarop gereageerd. Kan niet wachten!!! Ik meld me droog af. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Welterusten Smart Succes met je vrijwilligersklus! smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Wijfie, wat goed dat je naar een meeting bent gegaan en wat fijn voor je dat het zo goed voelde. Veel sterkte met alles. Ik geloof dat ik op dit moment de hekkensluiter ben, goedenacht en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 januari 2016 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 ik doe het licht wel uit Jannigje slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Thee, je bent weer terug op de dagdraad en het dagpact. Dat zal niet voor niets zijn denk ik. De afgelopen periode had je veel afstand van het forum. Ik meen wel lezen, niet of bijna niet schrijven. Is het een worsteling voor je? Of interpreteer ik het niet goed? Ga goed Thee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 Op dit moment verandert 5 januari in de 6e en dat is de dag dat ik vertrek. Het deed mij goed dat jullie zo meeleven en bedankt voor de goede reis wensen. Mijn panische gevoel was gisteren weg, toen ik stukje bij beetje de puzzel in elkaar zag vallen, maar ik ben nu het hele jaar al verkouden met alles wat daarbij komt. Dus ook slecht slapen, ben dus niet fit. Vanmiddag nog even naar de DA drogist geweest, waar je goed advies krijgt en heb nu afweersysteem bevorderende tabletten en paracetamol. Even lag daar de verleiding om de vermoeidheid met wat wijk weg te spoelen, maar dat zou heel dom zijn geweest. Alles staat en ligt klaar en net !!! kwam buurman nog even vragen of hij nog wat moet doen. us moet ik de wekker zetten, want hij gaat de koffer in andere buurman zijn auto leggen. Ja, als ik geen buren had.............. Dus mss kom ik morgen nog even langs, zo niet, dan horen jullie het wel als ik terug ben. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 5 januari 2016 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2016 (...) Dan lees ik een bericht van 11.00 uur bij wijze, maar ik lees het pas om 18.00 uur of later, ik vind, dat als ik dan nog reageer, het mosterd na de maaltijd. Wat vinden jullie? Wat zal ik er van zeggen... ik vind dat het kan. Nooit te laat. En @ Lidia, goede reis! (Als ik daar niet te laat voor ben). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden