Spring naar bijdragen

zaterdag 02-01-2016

Gast Sowhat

Aanbevolen berichten

Ik had een heel bericht getypt, ploeps weg :blush:

Wel jammer, want ik schreef onder andere dat ik pas weer keek op het forum met het arrensleepact,

en dat ik jaloers was op jullie, maar niet mee kon.

Oh ja was naar aanleiding van Acanthus en Kohtje, dat ik schreef. Ik ben ZEKER blij met dit forum.

Vanaf 1 Januari dus maar

en dat is vandaag dag 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gewoon zoals je nu doet Asterix.

Maar dan elke dag 10 bier en en een halve fles wijn...of meer.

Of combineren met pilletjes..

duurt wel lang hoor voor je dood bent of het is er ineens..maar het komt wel eerder dan 

wanneer je dit niet zou doen.

het ligt ook niet echt in de planning om dit door te zetten en dit komt niet iedere dag voor, haha, dat was wel erg ruig.

Ik probeer mijn best te doen het droog te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het ligt ook niet echt in de planning om dit door te zetten en dit komt niet iedere dag voor, haha, dat was wel erg ruig.

Ik probeer mijn best te doen het droog te houden.

Proberen houdt al een slag om de arm in. Je best doen ook. Ik denk dat je het niet zo bedoelt, maar het staat er zo niet zo heel stevig.

Buiten wat je nu schrijft, wat ga je anders doen dan je de afgelopen jaren hebt gedaan? En als je niets anders gaat doen, waarom zou de uitkomst dan nu wel anders zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Asterix, ik ben geen hulpverlener, alleen maar ervaringsdeskundige. Met natuurlijk alleen mijn eigen ervaringen.

Ik heb je kort verteld wat ik heb gedaan. Veel op het forum, de internetbehandeling (van Tactus) en later een zelfhulpgroep.

Anderen hier hebben andere paden afgelegd. Sommigen helemaal op eigen kracht, anderen met meerdere opnames.

Je moet daarin je eigen weg zien te vinden en je eigen keuzes maken.

Overigens denk ik dat als ik mijn "programma" vijf jaar eerder had ingezet, het niet gewerkt zou hebben. Ik kon de laatste maal de knop eindelijk omzetten, mede naar aanleiding van een gesprek dat ik met mijn broer had. Hoe dat allemaal voor jou ligt, weet ik natuurlijk niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die internetbehandeling, is die gratis?

Tja, mijn situatie liegt er ook niet om ofschoon dat geen excuus mag zijn.

Mijn vrouw zit al 7 jaar met overgangsproblemen te kloten en staat ook stijf van de zenuwen en heeft een burn-out gehad, ikzelf zit nu 3 jaar zonder werk, heb mijn eigen zaak op moeten geven.

De drank heeft heeft dit wat lichter voor me gemaakt, daar gaat het eigenlijk om, het verzacht de pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Asterix, het is niet gratis. Waarschijnlijk zit de behandeling wel nog in de basisverzekering (in Nederland), waarbij je je wel moet realiseren dat je je eigen risico waarschijnlijk aanspreekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...