Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Dat begrijp ik wel..Maar op het moment heb ik weinig over mezelf te vertellen. Ik bezie het liever nog heel even lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (bewerkt) Effe hier reactie van de oudgediende erg welkom om mij bij te sturen, want nu denk ik iets heel geks. * 1 januari 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Echt?Ik hoop dan toch aan een mooi, lief en ontzettend rijk iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Voelt niet goed Truus, dus ik praat niet met je. Hoe ongeschreven het ook volgens de regels is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 En als het kan...ook nog zonder alcoholprobleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 OkIk weet niet wat ik gedaan heb om je dat gevoel te geven. Het maakt dat ik me slecht voel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Hallo, Op oudejaarsavond denk ik terug aan de tijd, dat ik nog dronk. Inmiddels negen en half jaar geleden. Dus dit wordt mijn tiende alcohol vrije oudejaarsavond. En wat ben ik blij, dat het nog steeds zo is. Ik wens dit jullie ook allemaal toe. En wens jullie sterkte toe om dit voor elkaar te krijgen. Ik dacht altijd dit gaat me nooit lukken,maar toch is het gelukt. En dit is nog steeds het beste wat me is overkomen. Geen alcohol, HET IS UIT MIJN SYSTEEM> Een fijne avond ferry. huttula, smart, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Wat is lekker bij gnocchi? Weet iemand dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ferry wat tof om te horen! Cool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst. Ik moet straks werken,dus zo nog even een paar uurtjes droog naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Wow Ferry, wat knap van je!Alcohol is zo geïntegreerd in onze maatschappij dat het gek lijkt dat je niet drinkt. Petje af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Spud, kan je me vertellen wat ik fout gedaan heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Truus, ik heb besloten mijn gevoel te volgen. Als ik het mis heb wordt je wel opgevangen door iemand hier daar heb ik alle vertrouwen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Hé Truus welkom. Vanavond hebben we groot feest op de arrenslee. Oliebollen, lekkere drinkjes enz. Mocht het hier stil worden, kan je daar ook altijd terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Je bent blijkbaar op de hoogte truus van mijn lesje dat ik onterecht mensen beschuldigde, dus een bekende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik heb ook een oudjaars lot. Dat doe ik ieder jaar. Stiekum. Stiekum omdat ik denk dat het niet uit maakt of ik 30 miljoen win of 25 miljoen. Dan heb ik dus 5 miljoen om uit te delen. En dan wil ik niet dat er aan me getrokken wordt terwijl ik nadenk over de juiste verdeling. Daarom stiekum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik ga lekker proberen te slapen met Odie naast me, de hele oud en nieuw kan me gestolen worden. Gun iedereen alle goeds, ben zelf in de war. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Sterkte Suikertje. Slapen is soms een prima optie, en oud en nieuw zijn ook maar gewoon een donderdag en een vrijdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (bewerkt) omdat je ook meteen direct een aanval doet op het schuld gevoel van een ander. Dat roept bij mij argwaan op. * 1 januari 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Ik begrijp je reactie niet Spud. Je wantrouwt me om één of andere reden. Ik ben op de hoogte van weinig..nog minder van hoe jij met mensen bent omgegaan. Hoi Bolletje, ik zoek even naar de arrenslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Welkom Truus! Ik neem aan dat je je hier niet hebt aangemeld voor je zweetvoeten? En ik ben benieuwd wat je plannen zijn. Misschien ga ik het lezen. Succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 speciaal voor truus, wel de T erbij denken hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truus Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Wow Spud! Bedankt voor het gezellig welkomsgevoel!Goed dat jij nooit in de put zit..Voor zover ik weet deed ik geen van bovenstaande... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 (bewerkt) Gewoon mij met rust laten en verder je gang gaan. * 1 januari 2016 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2015 Rapport Share Geplaatst 31 december 2015 Heel veel plezier vanavond Elma. Truus het arrensleedraadje vind je ook bij ditjes en datjes. We hebben de laatste tijd wat nare dingen mee gemaakt hier. Daar is gisteren veel duidelijkheid over gekomen. We zijn bijna allemaal heel diep gekwetst en sommigen erg wantrouwig geworden vandaar de reacties. Sorry daarvoor. Ben je vanavond alleen of heb je man en kinderen waar je het oud op nieuw mee gaat vieren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden