jowan Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goeie zondag morgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen frummers. Goed van je Aak ! Hier nog even lekker op mijn gemak wennen aan de nieuwe dag. Koffie en thee staan klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen allemaal, Ontbijt al op, Zo 2 uurtjes werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 goedemorgen iedereen aan de koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen. Koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen allemaal, Schenk mijn derde kop koffie in. Even bijkomen the morning after. Heftige ervaring gisteren, zal hier niet uitweiden. Zo even lekker stukje rennen, dan klaar voor een nieuwe droge dag!! Fijne zondag allemaal!!! Dagpact: Jowan Anna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goeie morgen mensen, Vannacht slecht geslapen omdat ik knap last had van mijn slokdarm. Dus ben ik niet echt uitgeslapen, en moet zo werken. Kanjers tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Hoop ik dat ze je wel komen ophalen dit keer Bol, anders baal je dubbel.... en hoop dat je snel van die pijn af bent nu.. Hoop dat je de 'ervaring' er uit kunt rennen Anna... Blondie, hoe ist met je hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen, Toch weer erg zacht buiten. Utrecht weer een puntje, staan nu op de zesde plek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Morgu Vlok en Toine. Ja, erg zacht. En om heel eerlijk te zijn.... ik vind het prima zo. Lekker wandelen met de hond zonder verkleumde vingers, geen gladheid, geen prut op de weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 (bewerkt) Is de aanhechting van schouder naar biceps waar vermoedelijk een klein scheurtje zit, Yvon. Zolang ik bepaalde bewegingen niet maak met mijn schouder gaat het goed. Helaas vergeet ik dat nog wel eens in mijn slaap. Gaat wel weer over. Komt goed. 20 december 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen allemaal, Dagpact: Jowan Anna Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen iedereen, net lekker ontbeten met de Kids . Verwacht weinig hulp in de keuken :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen allemaal, Dagpact:JowanAnnaMeya leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Een gevaarlijke dag voor mij. Drank in huis. Punt is dat ik Nu geen zucht heb. De ervaring heeft geleerd dat dat dan morgen komt of zo, omdat het beeld in m'n hersenpan zit. Dit keer gaat het goed komen..omdat (Helpende gedachtes) Het me naar Af zal brengen wanneer ik zou drinken. Het zonde zou zijn nu ik eindelijk op een half jaar zit. Dat ik het verdien om nuchter mijn vakantie in te gaan. Dat ik geen ZIN heb om weer te moeten drinken. Dat het leven zonder drank veel leuker is. Oh ja, nog iets geks: er is drank in huis voor het feestje straks, Maar nu meen ik dat het niet genoeg is en dat ik bij moet halen. WAAR maak ik me druk om? Ook dat ga ik niet doen. Want mijn alcoholisch brein zit vooruit te rekenen en meen dan dat de gasten niet tevreden zijn met te weinig drank. En dit bedoel ik dus. Links om of rechtsom, ik ben met die zooi bezig. Ten slootte: ik neem me voor dat ik ga bellen als t echt te erg in m'n hoofd wordt. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 goeiemorgen frummers. en An meteen na het feestje even hier komen? Je hoeft niet alleen te strijden! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Sluit me bij Sowhat en Jane aan An... sterkte.. Blondie, ik heb blijkbaar wat gemist, ik doelde op je hand die je verrekt hebt bij het optillen van een stoel/bank.... Maar ook last van je schouder blijkbaar? Pfffff... Sowhat, ik heb verse koffie en thee gezet, Staan in de warmhoudkannen.... Ik ga er vandoor, hond uitlaten... Maak er een mooie dag van mensen... An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Kopjes staan er naast, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 lekker Von ik lust er nog wel één loopze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 goeiemorgen frummers. en An meteen na het feestje even hier komen? Je hoeft niet alleen te strijden! Bedankt!!! Precies, ik hoef niet alleen te strijden. Want zo ervaar ik het wel. Een strijd.... Gaat lukken. Omdat ik het wil. Als ik die eerste slok niet neem is er niks aan de hand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 kruidenthee67, Happiness, An en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen allemaal An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 is een doorgeefboom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rdw Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Goedemorgen allemaal, Succes vandaag An! An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 20 december 2015 Rapport Share Geplaatst 20 december 2015 Dit zou elke dag geplaatst moeten worden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden