bolletje Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 En een stel grote badhanddoeken om er onder te leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 ik had me ook ingeschreven om te werken hoor jopie, en dat gaat gelukkig ook gewoon door, mams heeft ook een leven he, maar evengoed staat de deur voor kinderen altijd open vermaken ze zich maar even zonder mij. An, dubbel jarig dus, van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna71 Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Pff meiden, verlang ik toch ook bijna terug aan die wisselende diensten....! Eigenlijk toch niet, ga het gewoon "beleven" Eerste kerstdag: gourmetters van de "koude kant", maar tussendoor even bowlen (ik kan niet de hele dag, kerst, thuis zitten en me zoals voorgaande jaren volgieten, dus eruit!!!) Tweede kerstdag, all for de kids: levende Kerststal van de Scouting, vrijwillig aangemeld voor de koffiestand terwijl zij Josef en Maria spelen (en ja niet de Gluhweinstand!! Derde kerstdag maar weer eens gourmetters maar dan de "warme kant" (nou ja warm???) Ga ik toch lekker ook allerlei andere hapjes maken, lekker bezig!! Oude jaardag ga ik maar eens mee "on tour" overal een ouderjaarsborrel halen en ik ben de BOB!! 's Avonds moet dan nog ingevuld worden (met hen die nog nuchter dan wel aanspreekbaar zijn gebleven) Zoals gezegd: ik ga het beleven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 http://i1369.photobucket.com/albums/ag240/bollje1000/SAM_0538_zpsn5fhwdpr.jpg Kanjers even delen hoor want ik ben zo blij dat ie af is. rdw, Indigo, smart en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Dank jullie wel. Ik heb er een jaar over gedaan. Gemiddeld doe ik 3-6 mnd. over een schilderij maar omdat ik het ook anderen leer blijft er weinig tijd over. Dan is het na een half jaar moeilijk om jezelf te blijven motiveren om het schilderij af te maken, dus ben ik erg blij dat het toch gelukt is. wimmelt reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Mooi Bol ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 (bewerkt) Dat ligt er aan Vlokje. In principe wil ik het altijd proberen hoor. Portretschilderen vind ik altijd erg pittig maar ook dat is me al wel eens gelukt. Maar liever schilder ik iets en als mensen het mooi vinden dan verkoop ik het. 19 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 (bewerkt) Jopske soms hoe moeilijk ook moet je proberen dingen op z'n beloop te laten en vertrouwen hebben dat het weer rustiger wordt, want ook dat gevoel dat ken je. Even ter verduidelijking. Ik zet het schilderij niet op het forum om het te verkopen hé? Het gaat er mij om dat ik graag wil laten zien dat, als je adb. bent en blijft, je tot de ontdekking komt dat je vaak tot hele mooie dingen in staat bent. Mij heeft het geholpen want zolang ik me concentreer op mijn creativiteit, dus als ik aan het schilderen ben, krijg ik nooit trek. Ik verveel me niet en dat is heel belangrijk voor mij. 19 december 2015 bewerkt door bolletje smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Eerste kerstdag, als er niets verandert, thuis mezelf verwennen met lekkere dingen en het heel gezellig maken, tweede kerstdag thuis en weer mezelf verwennen, en derde kerstdag ook weer thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Is de dagdraad om 15.00 gesloten de zaterdag voor kerst? Monster en smart reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 net als Jopie mag ik 2e kerstdag en nieuwjaarsdag werken. Daar zie ik niet tegenop. De wetenschap dat mijn schoonmoeder me bespaard blijft, én dat ik tijdens oud-en-nieuw weg kan lopen als ik het niveau niet meer kan bijbenen ("sorry, de wekker gaat half 6", ik ben pleite") maakt dat ik het wel best vind. Misschien is het wel weglopen. 'Check your motives'................zal best wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 (bewerkt) Ik heb ergens gemist dat we onze kersagenda moesten delen. Ik was naar een NA vergadering vanmiddag, dat heb ik dus gemist waarschijnlijk. kersavond: NA bijeenkomst bij mijn vaste thuisgroep, daarna ergens een nachtmis. 1 kersdag: niet veel, aan een website werken, lezen en foto's bewerken. 2 kersdag: wandelen met een groepje. Ook als er mensen van hier meewillen: welkom. 8 km rond een zandafgraving heel mooi, vertrek 13:00 uur, meer info: pb 3 kersdag: met en fellow op pad die zijn verhaal gaat doen in d kliniek waar hij was. Bijzonder dat hij me vroeg mee te gaan. Als er nog tijd over is: naar die nieuwe slimme tv kijken...... 19 december 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Ok welterusten , vroeg slapen zat aan de night tea . Met iets teveel chocola . Wel droog naar bed :-) weer een dag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Meld me droog af, welterusten allemaal, nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 jowan je moest het niet delen hoor, dat weet je zelf ook wel. Ik ben blij dat jij een leven hebt na de alcohol, met allemaal nieuwe mensen. Net of je verleden uitgewist is. Slaap lekker voor iedereen die dit leest. Nee, Vlok, mijn verleden is niet uitgewist. Die wens heb ik niet en ik denk dat het ook niet goed voor me zou zijn. Ik gebruik al mijn ervaring om een ander, nieuw leven op te bouwen zonder drugs. Dat heeft een fundament nodig, anders zou ik gaan zweven. Maar ik heb nu wel een mooi leven, ja, God zij dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 ?? voor beide berichten, Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 (bewerkt) Tja, angst is je beste raadgever..... En inderdaad, we (ik) zit vol vooroordelen, zeker als die esthetisch niet verantwoord zijn. Doe niet zo kinderachtig en brand los. peebeetje is ook ok 19 december 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Ik kan me voorstellen dat je twijfelde bij dat bericht te plaatsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rdw Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Mooi hoor bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Ik heb geen (seksueel) intieme relatie met iemand. Maar als mijn partner zei iemand anders te gaan zoeken voor zijn "vertier", zou ik hem/haar adviseren de koffers gelijk mee te nemen. En dan zou het me niet om ego gaan, maar om respect. "Met jou valt ook nooit iets leuks te beleven!" zou ik alleen bij hoge uitzondering als geintje kunnen accepteren als ik de sfeer heel goed zou aanvoelen. Als ik in jouw verhaaltje naar de rol van "je man" kijk, zie ik daar iets van manipuleren en geestelijk geweld in. Bijzonder onaangenaam lijkt me om dat zo te mogen meemaken. Ik doe me moeite om mijn leven op basis van liefde in te richten, zo'n gedrag als ik daar las, komt daarbij niet eens in de buurt. Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Met een fles wijn achter de kiezen in de auto vind ik volstrekt onacceptabel. Voor het overige klinkt het me als een gewone gezonde ruzie, zou je zo bij ons thuis mee kunnen maken lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Ik gooi even die andere fles leeg. Geen woorden maar daden. Sterke zet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 Ik heb het niet over wat je man nu al of niet doet, Agnieta. Hou het bij jezelf en let op je eigen nuchterheid. Dat is het allerbelangrijkste. Je kunt een ander niet veranderen, ook niet met ruzies in mijn opinie. Keuzes maken, daar gaat het om, kies voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 goed zo agnieta, niet aankomen! drank maakt echt meer kapot.... ik dacht dat je man verstandiger was. ik meld me droog af, leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2015 Rapport Share Geplaatst 19 december 2015 (bewerkt) altijd lastig om relatieperikelen van één kant te horen. ik ga maar een 5 sterren relatiefilm kijken dan zie ik ook hoe het afloopt☺ slaapwel frummers 19 december 2015 bewerkt door lady jane VM1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden