Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 december 2015


Gast Sowhat

Aanbevolen berichten

Pff meiden, verlang ik toch ook bijna terug aan die wisselende diensten....!

 

Eigenlijk toch niet, ga het gewoon "beleven" 

 

Eerste kerstdag: gourmetters van de "koude kant",  maar tussendoor even bowlen (ik kan niet de hele dag, kerst, thuis zitten en me zoals voorgaande jaren volgieten, dus eruit!!!)

 

Tweede kerstdag, all for de kids: levende Kerststal van de Scouting, vrijwillig aangemeld voor de koffiestand terwijl zij Josef en Maria spelen (en ja niet de Gluhweinstand!!

 

Derde kerstdag maar weer eens gourmetters maar dan de "warme kant" (nou ja warm???) Ga ik toch lekker ook allerlei andere hapjes maken, lekker bezig!!

 

Oude jaardag ga ik maar eens mee "on tour" overal een ouderjaarsborrel halen en ik ben de BOB!!

's Avonds moet dan nog ingevuld worden (met hen die nog nuchter dan wel aanspreekbaar zijn gebleven)

 

Zoals gezegd: ik ga het beleven!!!  :D  :D  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel. Ik heb er een jaar over gedaan. Gemiddeld doe ik 3-6 mnd. over een schilderij maar omdat ik het ook anderen leer blijft er weinig tijd over. Dan is het na een half jaar moeilijk om jezelf te blijven motiveren om het schilderij af te maken, dus ben ik erg blij dat het toch gelukt is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jopske soms hoe moeilijk ook moet je proberen dingen op z'n beloop te laten en vertrouwen hebben dat het weer rustiger wordt, want ook dat gevoel dat ken je. :lips:  :lips:  :lips:

 

Even ter verduidelijking. Ik zet het schilderij niet op het forum om het te verkopen hé? Het gaat er mij om dat ik graag wil laten zien dat, als je adb. bent en blijft, je tot de ontdekking komt dat je vaak tot hele mooie dingen in staat bent. Mij heeft het geholpen want zolang ik me concentreer op mijn creativiteit, dus als ik aan het schilderen ben, krijg ik nooit  trek. Ik verveel me niet en dat is heel belangrijk voor mij.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

net als Jopie mag ik 2e kerstdag en nieuwjaarsdag werken. Daar zie ik niet tegenop. De wetenschap dat mijn schoonmoeder me bespaard blijft, én dat ik tijdens oud-en-nieuw weg kan lopen als ik het niveau niet meer kan bijbenen ("sorry, de wekker gaat half 6", ik ben pleite") maakt dat ik het wel best vind.

Misschien is het wel weglopen. 'Check your motives'................zal best wel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ergens gemist dat we onze kersagenda moesten delen.

Ik was naar een NA vergadering vanmiddag, dat heb ik dus gemist waarschijnlijk.

 

kersavond: NA bijeenkomst bij mijn vaste thuisgroep, daarna ergens een nachtmis.

1 kersdag: niet veel, aan een website werken, lezen en foto's bewerken.

2 kersdag: wandelen met een groepje. Ook als er mensen van hier meewillen: welkom. 8 km rond een zandafgraving heel mooi, vertrek 13:00 uur, meer info: pb

3 kersdag: met en fellow op pad die zijn verhaal gaat doen in d kliniek waar hij was. Bijzonder dat hij me vroeg mee te gaan.

 

Als er nog tijd over is: naar die nieuwe slimme tv kijken......

bewerkt door jowan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jowan je moest het niet delen hoor, dat weet je zelf ook wel.

 

Ik ben blij dat jij een leven hebt na de alcohol, met allemaal nieuwe mensen. Net of je verleden uitgewist is.

 

 

Slaap lekker voor iedereen die dit leest. :)

Nee, Vlok, mijn verleden is niet uitgewist. Die wens heb ik niet en ik denk dat het ook niet goed voor me zou zijn. Ik gebruik al mijn ervaring om een ander, nieuw leven op te bouwen zonder drugs. Dat heeft een fundament nodig, anders zou ik gaan zweven.

Maar ik heb nu wel een mooi leven, ja, God zij dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen (seksueel) intieme relatie met iemand. Maar als mijn partner zei iemand anders te gaan zoeken voor zijn "vertier", zou ik hem/haar adviseren de koffers gelijk mee te nemen.

En dan zou het me niet om ego gaan, maar om respect.

"Met jou valt ook nooit iets leuks te beleven!" zou ik alleen bij hoge uitzondering als geintje kunnen accepteren als ik de sfeer heel goed zou aanvoelen.

Als ik in jouw verhaaltje naar de rol van "je man" kijk, zie ik daar iets van manipuleren en geestelijk geweld in.

Bijzonder onaangenaam lijkt me om dat zo te mogen meemaken.

 

Ik doe me moeite om mijn leven op basis van liefde in te richten, zo'n gedrag als ik daar las, komt daarbij niet eens in de buurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het niet over wat je man nu al of niet doet, Agnieta.

Hou het bij jezelf en let op je eigen nuchterheid. Dat is het allerbelangrijkste. Je kunt een ander niet veranderen, ook niet met ruzies in mijn opinie.

Keuzes maken, daar gaat het om, kies voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...