Spring naar bijdragen

Vrijdag, 11 december 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Rapi, ik kan me dat voorstellen... juist pas tegen 21 uur te moeten werken. Ik ken het: je gewone avondritme is net begonnen, het is al enige tijd donker, brrrr. En dan mag jij nog es de deur uit: 3 x bahh!  Alsof het al nacht is. Als het kon zou ik als ik jou was zo' n dienst skippen.

Als bij mij zo' n dienst werd afgebeld (heel soms) had ik werkelijk een halleluja gevoel... lekker thuis weer op de bank te kunnen kruipen. Cadootje.

 

Meya, wat heerlijk om met een energiek en fris koppie je vrienden te kunnen ontvangen.  ;)  Eet lekker!

 

Jopie weer wat beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Propperdeprop....chocoladeletter, bonbons, appeltaart....en dan nog chips....

Afgelopen 3,dagen naar binnen gewerkt.

Maar stel je drinkt een fles wijn leeg.....kan je een chocoladeletter voor eten.

Dus waarom zou ik me schuldig moeten voelen? Heb gewoon gezellig mee gedaan.

Het kerst diner is hier nu al een punt.

Irritant eigenlijk.

Kijken hoe ik daar mee om kan gaan....zonder ergernis.

Want het is drank, drank en nog meer drank....

Niet gaan is geen optie...

Vanavond maar vroeg naar bed...een fris hoofd denkt beter....piekert minder.

Wat telt...ik drink geen alcohol....de laatste tijd wordt ik wel eens blij wakker, nieuw voor mij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, ik had op zeker moment 3 werkgevers, waarvan 2 invalbanen, dus ik reed van hot naar her door 2 provincies heen, en reed wel es verkeerd omdat ik dacht dat ik naar A moest ipv B. Op de meest rare momenten of diensten die net op elkaar aansloten (A en B). Dan ging ik s' avonds naar de slaapdienst rond half tien en s' morgens ging ik zo verder in het verpleeghuis. Gekmakend.

Ja, er zat ook thuiszorg bij en ook in verschillende plaatsen; lekker zoeken in het donker naar straten en huisnummers... als inval ben je er mooi klaar mee. En de instelling had niet altijd een werkende tomtom... :(

 

Goed dat je skipt, en verantwoordelijk als je bent ga je deze maand nog even door. Knap!! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een afmelding voor de dagpact van mij, succesvol.

Vandaag wasmachine en vrieskast gescoord. Ben nu blut, maar wel nuchter..

Ben blij dat dit achter de rug is, dit soort geregel brengt me in oud gedrag en kan mijn nuchterheid aantasten.

Morgen een dag eruit naar een musical, de kop laten leegwaaien.

En zondag meteen weer wat meditatie en bidden inhalen. Het was weer nodig.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...