jowan Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goedemorgen allemaal, Weer lekker aan de arbeid ik heb er zin in mooiste dag v d week blijven lachen . Jij ook veel sterkte en plezier Lila! ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goede morgen, ik heb er nog geen zin in maar dat komt nog wel...hopelijk :-). Een goede dag allemaal.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goedemorgen frummers. Klinkt goed Lila, fijn. ik had ook nog wel een uurtje willen blijven liggen. maar ja.... Wat mot dat mot.... Koffie en thee staan inmiddels klaar, das dan wel weer fijn.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Lees dat Hots is overleden. Ben blij voor hem, eindelijk de rust die hij zo graag wilde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goedemorgen! De eerste dag van een single leven....... Gisteren een heel verhaal op mijn draadje geschreven Straks mijn spullen ophalen uit het huis van mijn lief, wat hij nog altijd is. We hebben gisteravond nog een hele tijd gebeld, en zijn tot de conclusie gekomen dat we alleen verder gaan. Doet pijn voor ons allebei, het is geen gebrek aan liefde, maar tegengestelde wensen. Ik wilde een traditionele relatie en hij een LAT. Ik moet de komende tijd aan de slag met het kunnen omgaan met alleen zijn en ervaren dat geluk niet van een ander kan afhangen. Hoe ik dat ga doen? geen idee. Eerst maar aarden hier in Rotterdam, afscheid nemen van mijn dierbare AA groep en een groep hier in de buurt bezoeken. Heb gisteren alle drank door de gootsteen gegooid en nu dag 2 van nuchterheid. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Dagpact: Jowan Agnieta Hummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hummer Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Haha A3, ik wilde nou juist een ritje maken vandaag, toevallig over de A3 Meya en tomtom2 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goedemorgen, vies weer buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goedemorgen......ik ben super traaaaaag...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goedemorgen. Vandaag wat bank en regelzaken. Maar eerst een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 goedemorgen nieuwe nuchtere werkweek, Dagpact: Jowan Agnieta Hummer leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Correctie: Dagpact: jowan Agnieta Hummer leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Môgge, Gisteren niet afgemeld van/voor (?) het dagpact. Hoef ik me nu dus niet aan te melden.. gewoon doorgaan. smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Goeiemorgen, Dagpact: jowan Agnieta Hummer leila Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 als je het maar laat Sowhat. goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 En??? heb je wat bedacht, Sowhat?.. Vertel!! Dan kun je niet drinken voordat je een nieuwe stiekeme manier hebt bedacht.. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Water ruik je écht niet. Dat je wodka niet zou ruiken is een sprookje waar ik als alcoholist graag in geloofde.. En één piepklein slokje leek me ook onruikbaar. De werkelijkheid bleek destijds het tegendeel te bewijzen. Schijnbaar heeft mijn lichaam een mechanisme ontwikkeld waardoor één slok alcoholhoudende drank uitwasemt als een distilleerderij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Haha herkenbaar Kohtje, heel wat liters ervan opgedronken. ben wat laat maar bij deze nog het ontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Als ik zo al die ellende hier lees, vraag ik me af wat de meerwaarde van de toevoeging "ex" is... mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Ex is de afkorting va extra Kohtje. Maar of je er extra voordeel of nadeel van krijgt stond er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Natuurlijk ga je niet drinken Sowhat. Bovendien zou het zonde zijn, je bent nu 1 1/2 jaar droog. Er is niets of niemand die jou onderuit kan halen hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Oeps sorry Sowhat 2 1/2 jaar al. Nog mooier dat verdiend een bos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 december 2015 Rapport Share Geplaatst 7 december 2015 Het is toch indirect kritiek naar jou toe Sowhat maar jullie hebben toch samen een zoon? Van de andere kant wil hij toch nog steeds contact hebben met je anders gedraagt hij zich niet zo. Misschien zou je kunnen voorstellen dat, als jij zich weer zo opstelt naar jou toe jij het contact een poosje wil stoppen? Gewoon puur uit zelfbescherming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden