bolletje Geplaatst 8 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ha Nanc en fijn dat je ook mee doet. Ik denk dat ik na het nieuwe jaar maar ga lijnen. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 2017 is ook een mooi jaartal Bol Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Of 2018...... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Nou ik moet heel eerlijk bekennen dat ik nog nooit serieus gelijnd heb hoor, ik ben zo'n 1.69 en zal zo'n 90 kg. wegen, dus een dik trolletje. Ik voel je er prima bij, nooit ziek dus wat wil ik nog meer. Ja rugklachten van m'n nieuwe bank. Das balen maar verder is lijnen niets voor mij. Indigo en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Ai.... bericht van Rudolf (mede namens Dasher, dancer, Prancer, Vixen, Cornet, Cupig, Donder, Blitzen) Ze hebben de vakbond ingeschakeld, Monster willen ze nog wel vervoeren, maar de rest..... Kent iemand nog wat zwart-werkende rendieren die we in kunnen schakelen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Poeh Indigo 'k zou het zo niet weten maar ik heb zondag dienst. Ik zal het bij ons wel eens vragen of ze een stel loslopende rendieren hebben gezien. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 en zo niet trekken we zelf de kar maar even raken we meteen wat overtollig vet kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 Tja das ook een optie Jane. En ik ben echt wel geëmancipeerd en zo Maarreuh.... Mannen, wat zeggen jullie dr van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 december 2015 Rapport Share Geplaatst 8 december 2015 ....geen spierballen?☺ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Pfffff weer hetzelfde liedje!!!!! Ach het is zo! Maar ik doe niet mee!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Bol Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness Pumpkin Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 9 december 2015 Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Alleen deze ballen in huis..... Bol, ik zag dat Gerrit een aantal rendieren geschoord had op het donderdag-draadje, zullen we vragen of hij ze doorstuurt naar hier? Of pik jij ze zondag even daar op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 december 2015 Nou Indi misschien kan hij ze op z'n motor mee nemen, gaat in een moeite door. Maar wat zijn ze mooi hé en wat zien ze er goed doorvoed uit. Ja daar zullen we veel aan hebben. Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 december 2015 Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Ho ho ho, Yo is klaar met koken. T'is toch wat meer geworden en niet alleen vega. Nu inpakken die hap. Kunnen jullie me met de slee komen ophalen thuis, please? Indigo en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Ha kijk Sowhat dat zijn de echte jongens hé? Prachtig mooi zijn ze. Gelukkig Yo dat er vlees tussen zit, ik houd wel van een lekker lappie. Zeg mensen wanneer zullen we gaan vertrekken, of stel ik deze vraag nog te vroeg. Als iedereen alles ingepakt heeft kan dat morgen al hoor. We kunnen maar weg zijn, dan kunnen we ook niet meer drinken. en niet stiekem iets mee smokkelen hé, want daar zijn we erg goed in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Oké wijfie doe maar rustig aan hoor, ik hoor het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 (bewerkt) En dit willen we niet zien hé? 10 december 2015 bewerkt door bolletje lady jane en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 10 december 2015 Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Och Bol, nu had ik zoo gezegd niet mijn foto ter afschrikking te gebruiken! Privacy en zo hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Hahaha hoe vind je hem trouwens Indi? Lachu hé? Ik kreeg hem via mijn mail, en moest en zou hem hier plaatsen. Vond hem echt iets om hier op het arrensleepact te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 10 december 2015 Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Haha, heel treffend, vooral die frons Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Ow Aggie pas jij op dat je er vanavond nadat ze je kleindochter hebben gehaald, niet zo op de bank zit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2015 Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Vandaag eerste kerstborrel gehad, en......droog gehouden. Van mij mag die arrenslee gaan rijden! lady jane en Indigo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 december 2015 Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 wie wil er al een kop soep om warm te worden? Indigo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2015 Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Ja graag MijnGerrit, goed plan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 december 2015 Rapport Share Geplaatst 10 december 2015 Lekker Jane, dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden