Spring naar bijdragen

ARRENSLEE PACT KERST 2015

bolletje

Aanbevolen berichten

Afspreken dat degene die morgen het eerst wakker is MG wekt om hem roem uit te leggen?

Onbegonnen werk Meya. Ik ben afgehaakt toen er werd verteld dat de volgorde van de kaarten niet altijd hetzelfde is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond ben ik alleen. Ik heb wel een dochter maar zij is bijna 18 dus is uit met vrienden.
Ik was wel uitgenodigd bij vrienden maar had daar dit jaar niet zoveel zin in. Sommigen vinden dat gek maar ik ben soms graag op mezelf.
Weet niet goed wat het geeft als het vuurwerk hier in de buurt afgaat. Maar al bij al is het maar nieuwjaar toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk het ook :-)
Maar dat hoeft ze niet, denk dat ze dat ergens ook wel weet. We komen van ver
Het maakt wel dat ik soms terugdenk aan de tijd dat het echt slecht ging met me. Niet dat ze daar echt iets van zegt maar soms laat ze wel iets los als..'vroeger kookte je toch niet echt hé'
Voel me daar best schuldig om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halootjes allemaal, op weg naar schoonfamilie met mijn goede voornemen. Het zijn zelf geen grote drinkers dus het gaat zeker lukken. En ik verheug me er nu al op om straks helemaal fris jullie allemaal een fantastisch 2016 toe te wensen. 

Enne, Bol, omdat jij het bent neem ik een lekkere appelflap van je, Ziet er heerlijk uit.

Groetjes en fijne avond allemaal,

Moppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja Truus het is altijd moeilijk om met zulk soort dingen, het juiste moment te vinden om er over te praten.

Ik weet niet of je allang droog bent of dat je nu wilt starten maar soms is het voor kinderen prettig om eerst een andere moeder te zien. Een moeder die niet meer dronken is en er voor haar kind(eren) is. Misschien komt het zover dat ze er zelf over begint, of dat je over een tijd eens vraagt welke moeder ze prettiger vind. Meestal krijg je het dan wel te horen.

En ik kan me voorstellen ondanks ik geen kinderen heb, dat je je daar ontzettend schuldig over kan voelen. Je bent er toch, zeker als ze nog jong zijn, verantwoordelijk voor.

Fijne avond Mopsie

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...