bolletje Geplaatst 11 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Hé kanjers, Zullen we morgen rond 12.00 vertrekken? Das een mooie tijd, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Indigo Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Heb al lang ontbeten, maar als ik kijk naar de zaken hierboven krijg ik spontaan weer honger (vreetzak, zucht) Lijkt me een mooie tijd Bol! Ik ben er in spirit bij, alleen digitaal even niet. Ga mijn moedertje halen, komt hier een paar weken logeren. Dus ben dit weekend op en neer aan het tuffen in mijn autootje in plaats van slee ; ) Goed vertrek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 We moeten alleen niet vergeten om de turbo er nog ergens op te plaatsen voor het geval dat we iemand nog op moeten pikken. Ja en we moeten allemaal maar naar die stalling komen hé? Adres rendierenstalling, Straat; Poepershoek 5, Overijsel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Oh das dichtbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Ik zit er klaar voor hoor! Om de hoek bij de poepers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 Waar gaan we eigenlijk heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2015 Rapport Share Geplaatst 11 december 2015 we zijn onderweg hoe mooi is dat! Meya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Naar de Noordpool natuurlijk daar kunnen we Rudolf en maatjes los laten. We gaan daar tijdelijk in iglo's logeren, barbecuen, ijsvissen, op de sneeuwmobiel wedstrijdje doen wie het eerst de 1000 mtr. haalt in 10 sec. we hebben knuffelhoekjes waar mensen kunnen leren knuffelen, enz. Genoeg te doen hoor daar. En gezellig samen zijn. Das het belangrijkste. Vanmiddag om 13.00 vertrekken we. hohohohoho. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Dat is mooi...dan zijn net de kerst cupcakes klaar die mijn dochter nu aan het maken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 k durf nog niet mee op de arrenslee, maar hobbel achter jullie aan op mijn eigen sleetje, dikke jas en muts op, warme choco in thermoskan en ga van afstand genieten!! leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 He, dat is een goed plan Leila. Misschien heeft Agnieta ook wel zin op op een eigen sleetje er achteraan te scheuren. Als jij een beetje kan zingen en zij met haar gitaar... kan een leuke bezemwagen worden. En nuttig mochten er wolven opduiken... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) jaaaaaah vlok, doen we. gezellig! kun je goed vangen? ik kan niet goed zingen, maar doe mijn best. blijven de wolven weg...... gaan jullie al? 12 december 2015 bewerkt door leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Yehaaaa iedereen zo ver? Dan kunnen we gaan. Stap allemaal maar in hoor de honden, katten en vissen kunnen misschien even op schoot. Was net ff aan de tel. dus vertrekken we iets laten. Als iedereen goed zit dan kunnen we. Op naar het hoge noorden. Laat die diertjes maar rennen. Hohohoho. Aggie heb je je gitaar bij je?? 12 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koppie Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 Ik wil ook mee. Lijkt me heel fijn om niet alleen te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Bol Monster Blondie Sowhat Lila Yogajuf Jane Indigo ErikB MijnGerrit Huttula Klavertjevier Erik Meya Fruitvlieg Loen Artax Tony Wimmelt Wijfie Rapske Happiness Pumpkin Nancy Agnieta Koppie. 12 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) Nou kanjers we zijn onderweg hoor. Iemand al zin in iets lekkers? We moeten toch even stoppen om de honden uit te laten. Die dikkontjes van mij hebben hoge nood. 12 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 (bewerkt) BolMonsterBlondieSowhatLilaYogajufJaneIndigoErikBMijnGerritHuttulaKlavertjevierErikMeyaFruitvliegLoenArtaxTonyWimmeltWijfieRapskeHappiness Pumpkin Nancy Agnieta Koppie. Leila Vlokje Mieltje Wisse 14 december 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 12 december 2015 Rapport Share Geplaatst 12 december 2015 ai vlok, das goed hoor, hou me aan je vast. dt hobbelt lekker zo erachteraan. zie ze eens slingeren, toch niet........? ah nee, ze hebben gewoon lol. leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 In de dodenrit zou men nu Pjotr overboord slingeren maar zoiets doen wij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 In de dodenrit zou men nu Pjotr overboord slingeren maar zoiets doen wij niet. Want wij hebben geen Pjotr op de slee...dus Pjotr kan niet... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 december 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Heeft iedereen goed geslapen? We stappen zo uit bij een Motel. Daar kunnen we douchen, tanden poetsen, een ontbijtje doen, hondjes uitlaten, guppies verversen, rendiertjes laten rusten, hooi verversen, en katten even aan de bomen laten krabben. En daarna weer verder richting Noordpool. Ik heb vandaag wel dienst maar dat mag de pret niet drukken, we houden het gewoon droog. Mieltje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Hohoho..blij met de pitstop. Ff de benen strekken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Ik doe een yogaklasje voor beginners, in de ruimte achter de Finse sauna. Wie doet er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Ikke ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 december 2015 Rapport Share Geplaatst 13 december 2015 Ikke ikke ikke...Yogajuffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden