Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 november 2015


Gast Lila

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,
 
Had een drankdroom vannacht waarbij ik na 1 biertje in mijn droom me helemaal niet lekker voelde bij het effect van drank. Wilde het gevoel niet en werd heel verdrietig want moest het opbiechten hier en van het jaarpact af. Ging in mijn droom sjoemelen in mijn eigen hoofd of 1 biertje wel echt zou gelden, of ik eerlijk moest zijn of dat het wel kon. Slecht ben ik he in mijn dromen. Dat liegende, sjoemelen e.d. heb ik, wat betreft mijn verslaafde brein, waar mogelijk nog een grotere hekel aan dan aan drank zelf :blush:  Maar wel een goed besef dat ik na het drinken het gevoel van drank echt niet meer wilde.
 
Drankdromen heb ik wel vaker maar deze keer ging het echt ook over adb en het jaarpact.
 
Gelukkig was drinken maar een droom. Nu snel douchen en aan de slag.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Spring zo op mijn fiets.

Werken tot 14.00.

 

Ja, hoop ook dat alles goed is met wijfie,

 

Ex gaat morgen voor een paar maanden naar het buitenland

Eerst nog etentje vanavond.

Gelukkig bij de chinees

Kan ik gemakkelijk jasmijn thee nemen.

Dat vind ik lekker, en heb dan minder moeite met wijn als in een 'gewoon 'restaurant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers.

 

wijfie komt vast wel weer

maar nu gaat J voor natuurlijk.

sterkte meis als je weer leest!

 

Ik mag zo met vriendin naar Utrecht.

Dochter heeft fam.dag en vriendin is

de oma geworden die dochter niet meer heeft.

Hebben we samen zo geadopteerd haha.

En zit ik niet zo alleen te juichen aan op de tribune.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Leila

Dat heb ik met roken nu weer nooit bedenk ik me nu pas. Mijn verhouding met rook/blowen is altijd anders gewest als met drinken. Drinken kwam veel dichterbij.

 

Vind het wel een heel goed teken dat ik in mijn droom me gelijk afzette tegen het effect van drank nu waar ik vroeger altijd genoot van drank in mijn dromen.

 

@Blondie; tuurlijk kan jij dat. We kunnen oneindig veel meer toch dan we soms denken. Op een dag kan je het (net als niet meer roken) ;) Volgens mij is het goed om altijd grenzeloos te denken en niet in termen van het is me zo vaak niet gelukt ik kan het niet.....

 

Ooit ga ik ook planmatig studeren en niet op het laatste moment stressen en nachtwerk er van maken....ooit kan ik dat.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een up date het gaat goed veel beter als met drank .Mijn verjaardag was heel leuk zonder drank .Ik voel mij veel beter zonder drank .Maar nu komt het ik miss het om even een beetje van de wereld te zijn ik miss avonds mijn momenten met drank .Is toch gek denk ik het gaat mij slecht als ik drink en toch heb ik er zin in .Hoe dom kan een mens zijn .Blijf dus wel de refusal slikken .Heb veel meer voordeel als ik niet drink maar toch en dat maar toch is toch gek .Fijne dag voor iedereen Ronja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ronja ist wieder da.. ;)

 

Wat fijn om je te lezen weer, had je al een tijd gemist en vroeg me af hoe het ging. En zo gek vind ik het niet hoor die behoefte om even van de wereld te willen zijn. Maar heel erg bewust voelen van wat we willen verdoven werkt op termijn beter. Waardoor laten we ons afleiden, waarvoor lopen we weg. Wat willen we niet voelen of ervaren? Hoe gaan we om met die emoties? Juist heel bewust zijn van verlangens, behoeften en emoties helpt me zoveel beter dan het van de wereld willen zijn.

 

En he K4 ook weer. Dank voor je update, fijn te wetend at je niet helemaal weg bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag,

weer laat uit bed, ik tank heerlijk bij.

Ik voel me voortdurend heel low. Hoe zeg ik dat in duidelijke taal? " gewoon, mat, sloom en zonder 1 enkele emotie"

Beetje gek wel. Er is  dus wel verbazing.

Dag 5 in. Spannender omdat ik vanavond na het werk gewoon weer thuis ben.

 

Allemaal een goeie dag en sterkte waar dat nodig is!! :musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...