Yvonne Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goedemorgen frummers. Koffie, thee en heeeeeeeeeeel veel regen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 goedemorgen jowan, yvonne en iedereen, bedankt voor de koffie. Geniet je lekker vrije week, yvonne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 (bewerkt) Jij ook een goedemorgen jowan, en ook voor Plof die ik in de gang zie staan.. aanpassing: lettertje had niet 'gepakt' ... 25 november 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 november 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Hihi, jij was snel binnen..... Ik geniet echt Plof. Zo heerlijk , niets moet, alles mag.... plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 (bewerkt) goedemorgen lila en ietje Het is wel echt unox weer. 25 november 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Ik kruip nog eventjes mijn bed in. Kort nachtje. En het is echt het weer voor een warm dekentje. Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 En nog even de felicitaties aan ronja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Fijne dag allemaal, Dagpact: jowan Lila Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leila Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 goedemorgen, inslapen ging nog even lastig, maar verder als een roos geslapen, vroeg op gegaan op naar een hele dag training Dagpact: jowanLilaMeya leila Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goedemorgen, Gisteren een fijne maar vermoeiende avond gehad met mijn sponsor. Nu een bakkie thee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Wat is een sponsor Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Een sponsor is een maatje van de AA die al langere tijd droog staat. Zij helpt bij werken aan de 12 stappen. Gisteren nog eens doorgenomen waarom ik echt niet meer wil drinken. Waar ik in terecht kom als ik weer zou gaan drinken. Dat wanneer ik dat eerste glas weer zou nemen, ik weer machteloos moet toezien, hoe mijn leven weer compleet stuurloos wordt. Soms even nodig om weer terug te pakken naar stap 1 om in het zadel te blijven. Meya, bertd en smart reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Blondie, zomaar even een BIG knuffel.. omdat je zo lekker DOORgaat en je niet snel uit het lood laat slaan, en niet te beroerd bent om toe te geven dat het je soms allemaal even worst zal zijn, en je af en toe jezelf voorbijholt, maar ook weer even halt houdt om jezelf weer even langszij te laten komen, dat je zo consequent hier komt melden dat je je fiets weer "opduikt", weer of geen weer, dat je gewoon zo jezelf bent en blijft en ....... zomaar dus. blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goeie morgen frummels. Blondie superkanjer blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 goeiemorgen frummers Blondie blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cootje Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Voorzichtig...wandel ik hier binnen Jarige gefeliciteerd...en iedereen een goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 ha Cootje ga zitten meis☺ en doe of je thuis bent. Het is hier droog waarempel en het is weer fietsochtend dus ik hoop dat de poncho niet nodig is straks fijne dag blondie6173 en Cootje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 oh Ronja/Sarah gefeliciteerd ik zag je net bij het uitloggen nog hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goede morgen bedankt voor de felicitaties.was er even een tijd niet toen dit met kabouter gebeurde dit heeft heek veel met mij gedaan .ik lees hier wel elke dag dus volg jullie wel.Veel ups en downs gehad en nu 2 weken geen alkohol.Mijn kado voor mij zelfs is een alkoholvrije verjaardag.Blondie veel sterkte wens ik jou.Zit nu op mijn telefon kan er niet goed met schrijfen en ook geen spellingcontrol mischien straks op mijn eigen draad voor iederwen en fijne dag .Vlok vind zo knap hoe je met je situatie omgaat blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Mogguh.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goeie vandaag Lang en diep geslapen Zien wat de de dag gaat brengen Nix speciaals in de planning Dus straks sowieso met de honden Nu zie ik een zonnetje door de gordijnen piepen Eerst koffie Fijne dag allen smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Even goedemorgen wensen. Nog steeds geen 100 % 2 avonden achter elkaar om 19.30 naar bed gegaan. 6.30 weer op, want werken in de vroege morgen. Nog veel hoesten en een wattenhoofd. Moet straks weer naar cursus. Eerst fietsen naar collega in naburig dorp, dan met de auto naar plaats van bestemming. Hoop, dat ik niet de hele middag aan het hoesten sla. Ziek melden is geen optie, heb al betaald (en dat was een behoorlijk bedrag) Goed, ik stap op de fiets, misschien tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goedemorgen allemaal, Voor mijn doen heel lang uitgeslapen. Meestal ben ik ook op vrije dagen wel om 8 uur paraat, maar nu lig ik nog lui onder de wol met laptoppie. Niks bijzonders in de planning. Huishouden en wat dingen voor school doen. En mijn jongste zoon is thuis vandaag, dus dat is wel gezellig. Ik begin aan een nieuwe alcoholvrije week, dus sluit me weer aan bij Dagpact: jowanLilaMeya leila ErikB Enne Cootje: binnen wandelen hoeft niet per se voorzichtig hoor.. Cootje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HappyDays Geplaatst 25 november 2015 Rapport Share Geplaatst 25 november 2015 Goeiemorgen iedereen. Mottig weertje zeg! Toch maak ik er een aangename droge dag van Dagpact: jowanLilaMeya leila ErikB Happydays Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden