Spring naar bijdragen

Smart

smart

Aanbevolen berichten

Het is niet echt zo'n verdienste van mij.

Ik denk dat ouder worden heel erg helpt. Er zijn minder strevingen omdat het uitzicht minder ver is, dat scheelt volgens mij nogal.

Ik zou er heel anders instaan als ik nu 40-45 zou zijn. Het zou vele malen zwaarder zijn.

In Blendle vandaag nog een artikel daarover wat ik nog moet lezen zo meteen.

En ja: alcohol vergroot ook uit. Ik denk zelfs dat er een fase was waarin ik prat ging op mijn houding toen ik jonger was en nog dronk: ik

mocht kritisch zijn en groots en meeslepend willen leven.... haha, dan is kabbelen toch echt veel fijner! Ik liep behoorlijk aan mezelf voorbij in feite.

Wat nu nog moet is verantwoording nemen voor de schade die er ook ontstaan is, mn lichamelijk. (ook door te roken, ik hoest erg veel)

Maar sommige dingen staan in een plaatje van: zo moest het kennelijk gebeuren... en nu ben ik "hier".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit soort kabbelen is niet saai of zo Quinn (is dat wat je er vervelend van vindt?)

Het is veilig en juist een goed gevoel. Ik mis de angsten niet, die eeuwige onzekerheden, de bluf, conflict e.d.

Uitgebalanceerd (noemde R het pas nog). Niks fijner dan dat.

(en ik haal het groots en meeslepende nu uit andere dingen, vooral in diepe gesprekken met anderen over "het leven" met

zijn problemen en uit mooie boeken)

Het bevalt me trouwens maar matig om te schrijven dat het zo goed gaat hier.... haha, want onherroepelijk komen er

wel weer nieuwe hobbels.  

slaap goed vrienden! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, Lars weet ervan!! :)  :heart:

Bastje, ik zou liegen als ik dat zou ontkennen.

We vinden juist elkanders rafelrandjes zo leuk, veel open en kwetsbaar en

nooit afstraffen. Elkaar alleen nog van foto en stem kennen en van uuuren bellen of

lollige chats. En tevoren maar alvast dollen over een ontmoeting. Geweldige flauwekul naast allerlei diepzinnige

gepraat over het leven, ons leven, hechten, loslaten, literatuur, filosofie, kunst en de dood natuurlijk.

Nooit uitgepraat. Een heel originele man, die intens leeft.

Soms een klein schokeffectje door wat hij zegt.

Dan weet ik weer even waar ik sta. In heimwee.

Lang verhaal kort: het voelt mooi en complementair. Ik zou het erg missen als het overging. :heart:

Dat zou een "hobbel" zijn, ja! Maar of ik dan weer zou gaan drinken, nee ik denk het niet!

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(hij is 50..... hm :huh: )

Enfin, het eerste misverstand met pijn in de buik is al weer achter de rug en virtueel afgekust :wacko:

Ik knalde er zomaar in dat ik morgen zou komen; wist direct dat dat niet de methode was. (=ongeduld)

Hij reageerde daar een beetje apart op, in de categorie grappen, maar... ik was geheel ontdaan! Heb met

buikpijn op het werk rondgelopen.

(later legde ik uit dat ik hem mijn 'probleem' had willen voorleggen: R wat zou jij doen als je iemand die je leuk vind - (al 3 weken :o ) - wilt ontmoeten, maar hij is te vermoeid om naar jou te komen..; mag ik mezelf dan uitnodigen? >> deze uitleg vond ie dan wel weer charmant... :rolleyes:

O wat erg, we zijn volgens mij aardig erg dol op elkaar!! Weer een uur gebeld zonet.

(en ja hij wil eerst zijn huis netjes maken en we gaan eerst op neutraal terrein ergens samen eten, was nu zijn voorstel. Met eventueel als vervolg dat ik hem daarna naar mij mee mag ontvoeren   :lol:   :unsure: )  Maar... niet morgen al...

Ach jongens, wat is dit voor een forum? Ik vertel veelste veel :(

Maar ja, ik drink niet!! :)

bewerkt door smart
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30? Hahaha, ik val van mijn stoel!

Ik vind dit al heul wat....

Ja, ik denk ook wel dat hij het spannend vindt. Hij zegt nu, dat ie natuurlijk in het eggie veel verlegener is....

Geduld hebben maar en genieten van wat nu is!

Welterusten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker genieten Smart van wat het NU is

Ik ben 6 jaar ouder dan mijn man....heeft nog nooit tussen ons in gestaan.

Sterker nog Als ik nu sommige mannen zie van mijn eigen leeftijd ...denk ik vaak...

dat heb je goed gedaan Elma :) haha

Leeftijd is totaal onbelangrijk, hopelijk ontmoeten jullie elkaar snel

Leuk voor je Smart :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het niet drinken gaat goed, het went; al komen er korte flitsmomentjes voorbij. Kort genoeg om te weerstaan!

Verder is een ontmoeting met R nog niet echt in zicht.

Dat vind ik een lastige... ik voel me zuster Clivia die het allemaal wil organiseren, wil zorgen.

Dat tegenover iemand die behoorlijk ziek is, maar ook onafhankelijk is, grenzen aangeeft. Tegelijk is dan

zo'n virtuele verliefdheid een proef op de som, met vele kilometers om te overbruggen.

Ga ik mee in zijn staat van zijn? Blijf ik genoeg bij mezelf?

Bij Lars werd dat ook al beschreven: het kost best veel energie!

Ik was vroeg uit bed getuimeld en ga strak nog een uurtje slaap pakken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Smart! Marnix Pauwels heeft een boekje geschreven: 'Leg dat ding nou eens weg' waarin hij virtuele verliefdheid beschrijft. Ook forum-contact, Facebook-aandacht enz.

Jij vond 'Vrij' goed toch? Misschien kun je hier nog iets uit oppikken.

Is R degene die een afspraak afhoudt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat vooral om praktische bezwaren, ook van mijn kant. Ik werk. Hij enorm vermoeid.

Hij lijkt makkelijker te accepteren dat het nu nog niet lukt.

Ook bij hem ... balans zoeken, ad afbouw e.d.

Net nog even gechat; eufemistisch gezegd was dat goed... en mooi.

(waar is die emoticon die dat zachte gevoel weet neer te zetten ;) )

en liefde doet soms pijn...

oei oei, Marnix weer bezig? :)  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...