jowan Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goeiemorgen. Gadpact: jowan Hondeweeer hier, ik waacht wel even met mijn vroege rondje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goedemorgen. Vannacht snipverkouden geworden, maar werk gaat door. Dus hoppa, koffie erin en gaan met die banaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goedemorgen frummers. koffie en thee.. Hier inmiddels droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ErikB Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goedemorgen allemaal, Dagpact:jowanLila ErikB Zo naar mijn (vrijwilligers)werk, dus de dag begint in ieder geval goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goedemorgen ErikB, klink goed ! Net even snel door de draad van gisteren gegaan. Wat een heerlijke hummel Ietje.... Ennu Aakie, dikke pluim voor jou hoor. Dat ijs heb je dubbel en dwars verdiend. Die discussie toen ik eenmaal besloten had te stoppen met roken bleef bij mij ook nog. Zelfs nu af en toe nog wel. Maar ik weet eigenlijk bij voorbaat al wat de uitkomst is... En dat van die aparte draadjes / wie is wie... Van mij hoeft het niet, ik heb er absoluut de tijd niet voor om allerlei draadjes te volgen. En dat betekent dat ik een heleboel mensen hier van het forum eigenlijk helemaal niet ken. Wat mij betreft mag alles op de dagdraad, het is niet voor niets de huiskamer van het forum; hier kun je met alles wat je bezighoudt terecht, of dat nou verslavingsproblemen zijn, een lolletje of problemen van heel andere aard.... bertd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goeie morgen daar ben ik weer, Hard gewerkt maar alles is bij Jan nu klaar, en hij was blij. Vannacht weer eens een drankdroom gehad. God wat was ik bezopen zeg, viel overal op de grond. Ik schaamde me kapot. Kwam er iemand naar me toe die zei "hoe kan jij nu zo bezopen zijn zeg, je hebt alleen maar alc vrij bier gedronken". erik en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Pfff, wordt je ook niet echt lekker wakker hè Bol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 goeiemorgen frummers. haha Bol, echt jij zelfs in je dromen. blij dat je er weer bent☺ Butweer hier en ik moet er zo doorheen. 2 x half uurtje fietsen vanaf de trein, maar dan kan ik me weer een dagje in de warmte wentelen dus ik ga het toch maar aan zo. fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goedemorgen allemaal, Dagpact: jowan Lila ErikB Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 ja meid, je hebt er een baby bij he gelukkig groeit Toby wat sneller op. Geniet er maar van Ietje en tijdens zijn slaapuurtjes kun jij wat rust pakken, zo ging dat vroeger ook met de kidz weet je nog? Nou ja vroeger, dat is voor mij dus voor jou nog niet zo lang geleden, dus jij bent vast flexibeler. sterkte ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Jane en Von. Ietje had jij een foto geplaatst van jouw gezinsuitbreiding? Ja en je kan het nu ook vragen aan Toine hé? Die is pasgeleden ook vader geworden van een gezonde zoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 The " Dogfather " ha.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Weer thuis... wat een onderneming met dat OV. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Wat een droppie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Hé, nou zie ik daar op de achtergrond toch een airedale? Of is het een welsh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Ik vroeg op het dierendraadje of Ietje zeker wist dat het geen airedale terriër zou worden. Als grapje, natuurlijk, maar ik zag in die pup wel gelijkenis met onze vroegere airedale toen ie nog pup was.. En nu dan die "gast" daar op de achtergrond... Ja, onze airedale was een pracht en een schat. Maar ik kreeg exceem door z'n vacht.. Nu een basset fauve de bretagne. Ook een wat "handzamer" formaat, vooral in de auto. En ook een pracht en een schat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Lijkt een mini-airedale. Maar ik vind de airedale zachter.(van karakter). En nu dan maar weer iets over verslaving of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Ja, die laatste bedoelde ik. Zal dan toch wel een airedale zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Ja, wel een beetje (???) verslaafd aan honden. Vooral m'n eigen. Geen haar op m'n hoofd die eraan denkt ook maar één van de 12 stappen op deze verslaving los te laten. Ik omarm deze verslaving... zolang ik er geen exceem van krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Als ik dierenfoto's zie, vind ik het eigenlijk behoorlijk stom dat die beesten nooit eens lachen. Heyena's.... schoonheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Ah, zo... Ja, misschien monotoon, maar wel érg praktisch.. en ik hoor ze niet klagen dat het leven saai is of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Kohtje en A3 Dieren zijn niet zo oorlogszuchtig als mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Wat een poepie Iet. Ja geniet er maar veel van, ze benne zo groot hoor, het zijn net kinderen. Adrie kan wel kwispelen hoor alleen wij zien het niet. Z'n staartbeentje is te klein. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Goedemiddag allemaal. Vroeg begonnen, nu klaar. Alleen vanavond nog een uurtje. Vanmiddag bericht gehad van mijn boekhouder. Waar ik wat allemaal moest invullen en opslaan op mijn computer?? Opslaan ?? weet ik veel hoe dat allemaal moet Bah, gedoe allemaal. Nou ik vraag of ze nog maar een keertje langs komt want snap er niet veel van En dan die reiskosten, per client en factuur uitrekenen Hemel, daar ben ik een jaar mee bezig Zo'n hekel aan boekhouden he. Maar ja, alles wat je zelf doet spaar je ook weer uit. Dus vraag ik toch maar of ze het nog een keertje uit wil leggen. Ietjes, Schatje, inderdaad, dat hondje Wijfie, Kan weinig anders dan je sterkte wensen Even er tussen uit piepen misschien, krijg je weer wat lucht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 17 november 2015 Rapport Share Geplaatst 17 november 2015 Wijfie... Heb je nu je huisarts al gebeld en gemeld dat jij het niet meer trekt... ??? Doen... Anders zou ik zeggen, stoppen met klagen! lidia reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden