Gast Vlok Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 (bewerkt) Aaah weer een uurtje langer geslapen zonder slaapmedicatie, zit al op 7 uur. Goedemorgen iedereen, hier gaat het nog steeds goed, alcohol kan ik niet aanraken want heb Tramadol. Ik denk er na de verhalen hier er toch over om na deze weken iets van Refusal te vragen want blijkbaar drink ik niet en taal er niet naar als ik niet KAN drinken. Ook lekker trouwens dat ik de 6 kilo die ik bij was gekomen na de operatie vandaag weer kwijt ben. Wat een opluchting kan weer draaien in bed en mijn kleren passen weer, hahaha Een goede dag wens ik iedereen toe. 7 november 2015 bewerkt door Vlok Burchill en An reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goeie morgen Vlokje. Wat fijn voor je dat die kilo's er weer af zijn, en dat je weer lekker slaapt. 7 uur is mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goedemorgen frummers. Het is inmiddels licht en koffie en thee staan ook klaar. EN het is droog geworden, wat een regen is er gevallen.... reed gisteravond door een muur van regen naar huis... Vlok, klinkt allemaal goed, en lekker slapen is zóó belangrijk, heerlijk voor je hoor. Bol werken vandaag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Jeetje Sowhat, het heeft hier gisteren de hele dag geregend, en ook de nacht daarvoor (kon niet slapen dus hoorde het tikken constant). Ook nog regen toen ik gisteravond naar bed ging... en vanmorgen... heerlijk droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Hoe is het met je hond trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goedemorgen. Gisteren heeeeel veeeeeeel geslapen. Nu weer vroeg wakker en voel me al wat fitter. Nu niet gaan overdrijven en weer in de 5e versnelling, maar dit kachel-gangetje proberen aan te houden. Eerst maar eens een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Klinkt goed Blondie, en inderdaad: beetje gas minder maar, lijkt me een stuk gezonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goeiemorgen allemaal, Dagpact: jowan Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goedemorge allemaal! Barstende koppijn hier, een nuchtere kater.. even naar buiten, naar het voetbal voor een paar uur nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 goeiemorgen frummers. straks mijn uitgestelde fietstocht met maatje dus ik duim voor droog dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Een nuchtere kater: aan zijn staart pakken en naar buiten slingeren! tomtom2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goedemorgen beste mensen. Fijne dag vandaag, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Wakker geworden uit een zuip gevolgd door kater droom.....toch geen echte kater Voelde me heel slecht in mijn droom. Goede morgen iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joosje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goedemorgen... Ik sluit me aan bij het dagpact en hoe. Jakkes, wil dit echt niet meer. Fijne zaterdag x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goeiemorgen allemaal, Dagpact: jowan Meya Joosje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Goed zo joosje, succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Joosje we hebben bij thema's rondom alcohol een draadje met "wat zijn jouw negatieve ervaringen". Misschien wil je daar ook iets schrijven dat, wanneer je weer trek krijgt, je altijd even terug kan lezen wat het drinken je gisteren gedaan heeft. En vandaag weer gewoon adb. hé? Je kan ieder uur van de dag beginnen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Moghu An. Hoe is het? Lukt het nog een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 De mijne met een schommel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 De mijne met een drilboor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Met een hele gereedschapskist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 Nog even droog afmelden voor het dagpact van gisteren. Had mezelf er eigenlijk helemaal niet op moeten zetten. 's Avonds vergeet ik dat ik me er 's morgens had opgezet. Excuses dus voor de dagpact"vervuiling" van gisteren.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2015 Rapport Share Geplaatst 7 november 2015 een wijntje staat meestal voor héél wat méér Han en als de verdoving is uitgewerkt slaat dezelfde pijn genadeloos toe Wat doe je jezelf toch aan? Ik begrijp je best maar voel me ook machteloos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden