jowan Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Goedemorgen. Eindelijk weer eens een goed nacht gemaakt dus fris en fruitig met een bak koffie op de bank klaar voor werk. carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Goeiesmorgens allemaal. "Ik stond daar net op de tramhalte...".:-) Kan wel merken dat het donderdag is: moet nog echt wakker worden. Maar vandaag gaat weer een nuchtere dag worden met straks een grote cappucino op het werk.. Mooie dag aan iedereen gewenst, Thomas carpedium33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Keel is nog steeds wat pijnlijk maar voelt al stukken beter. Heerlijk hees stemmetje nu. Vandaag maar proberen zo min mogelijk te kletsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Goeiemorgen allemaal, Dagpact: jowan Meya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Goedemorgen frummers. Koffie en thee staan klaar. Inmiddels is het licht geworden. Nevelig ook, moooi.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Een hele goede morgen allemaal, Vandaag pas om 12.00 beginnen. Relaxed weekje. Ontbijt; geiten yoghurt ,banaan,kaneel en musley Kop brandnetelthee, 4 spirulina, 1 vit. D Oh, wat zijn we weer gezond bezig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Jij kan niet meer kapot Rapske O goeie morgen kanjers. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Net wakker gebeld door een +88 nummer. Ga ik nog terugbellen ook met mijn slaaphoofd. Is een satelietnummer die alleen belt omdat ze op een of andere manier verdienen aan terugbellen. Krijg je Nigeria oid aan de lijn. Ik had gehijg aan de lijn en geen zin in en na een paar seconden opgehangen. Nu maar lekker vroeg aan de slag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Heb ik ook een keer gehad Erik. Had net vechtende zeeolifanten op staan. Dat vies gerochel en smerige geluiden. Ken je dat? Heb daar de hoorn maar bij gelegd. Was zo afgelopen met bellen Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Ja opgehangen en gelijk toegevoegd aan geblokkeerde nummers. Ik wist dat dit bestond natuurlijk maar dit was mijn eerste keer dat ik er last van had. Voor mensen die dit een keer hebben niet opnemen en anders gelijk ophangen want als ik google op +88 dan schijnt de belkosten heel hoog te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 (bewerkt) Krijg ik weer een +88 nummer die ik blokkeer en omdat ik het nu zat ben de app calls blacklist erop gezet en alle oproepen geblokkeerd die beginnen met +88. Hoop dat het nu rustig blijft. 29 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Meya Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Zet m op vandaag Gerrit. Kan het zijn dat je iets aan het ontdekken bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Overigens.. mijn vitB6 was ook te hoog, blijkbaar is dat geen water-oplosbare vitamine (vitB1 wél) en kan in erg hoge concentraties polyneuropathie veroorzaken! Krommer kan je het niet bedenken. Dus pas op met teveel aan multivitaminen, probeer die niet te compenseren met eventueel slecht eten. Om de dag een vitamine tablet als je redelijk gevarieerd en regelmatig eet. Lees dit artikel uit de gezondheidsgids van de consumentenbond eens over vitamine B6 (tot 5,5x de veilige dosis in 1 pil!) Ik vind het alleen jammer dat ze het verhaal dan generaliseren naar alle vitaminen maar dan geen aandacht hebben voor de veilige grens van die vitaminen. Zo is de bovengrens van vitamine D heel hoog en de dosering in pillen heel laag. Zo worden mensen bang voor supplementen in het algemeen maar bij D3 vitamine zit er in Nederlandse pillen vaak maar 400 eenheden (de oude aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) waar internationaal onderzoek nu zegt dat 1000-2000 iu per dag veel beter is/haast noodzakelijk in wintermaanden. Maar voor B6 en zeker in de vorm van pyridoxine hcl is het artikel vrij duidelijk. Dat krijg je heel snel teveel en is gevaarlijk en kan neurlogische klachten geven, polyneuropathie oa. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Goeiemorgen! Mijn mannetje vanmorgen voor het eerst op de taxi gezet. Slikken, maar hij vond het prachtig. Spannende dag voor je Ietje, maar het begin ervan klinkt alvast goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 (bewerkt) Het omgekeerde kan je je ook afvragen Jopie. Als ik zeg dat ik ergens sterker in ben? Zeg ik dan gelijk dat ik beter ben, als mens beter? Ik zou dat laatste nooit willen zeggen maar er zijn zeker punten waar ik mezelf sterk(er) in vind. En in de discussie zwakker of slechter zit het punt volgens mij in de vergelijking met de ander. De uitdaging is niet zoals de ander te worden, of zelfs beter dan de ander te willen worden, maar het beste uit jezelf te halen. Het is geen wedstrijd tegen een tegenstander maar een uitdaging met jezelf. Althans zo zie ik het. Natuurlijk is het ook oke om in aspecten zwak te zijn, daarom ga ik naar de automonteur en ga niet zelf sleutelen. En laat de automonteur mij zijn bejaarde ouders verzorgen omdat hij nu eenmaal beter met sleutelen is en ik beter in verzorgen. Dat ik ergens zwak in ben is oke. Volgens mij is het allemaal onderdeel van inzien dat je met jezelf al helemaal oke bent....jezelf accepteren. Accepteren van jezelf en/of streven met ambitie een betere zelf na te streven....laatst had ik het daar nog over met iemand in gesprek. Het streverige van op je tenen lopen, willen groeien en alles eruit halen vs meer ontspannen genieten. Goed of slecht vind ik twee lastige begrippen in relatie tot de begrippen ego en nederigheid. Ik veronderstel als ik denk aan nederigheid en ego vaak dat er een taboo is op jezelf goed of slecht vinden zowel in vergelijkende zin naar de ander of in persoonlijke zin (vergelijk met jezelf, persoonlijke groei of achteruitgang) Maar eigenlijk twijfel ik ook wel eens over de exacte betekenis van nederigheid. Wat is dat eigenlijk nederig zoals ik het hier zo vaak lees? 29 oktober 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Heb meteen nagekeken Erik, Slik om de 2 dagen een multi van een goed (duur) merk. Daar zit 10 mg vit B6 in, dus gelukkig onder de maximale grens. Daarnaast als ik de multi niet slik, 8 spirulina op een dag en 20 mg. Vit D, daarnaast. De vit. D neem ik weer niet op de multi vit. dagen, want daar zit ook al 10 mg. inTja, een hele puzzel om het goed te doen. Alles wel in overleg met de natuurgeneeskundig therapeut hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Enfin, ga even een poosje aan het werk. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Variatie vind ik wel een mooie term, in de goed of zwak kwestie. Wat is nederigheid. Dat vult iedereen weer anders in. Ik vind het een beetje een rare term. Alsof iets anders je neder drukt. Onderdeel van het grote, alles ondersteundende geheel, zo noem ik het liever. Mijn stukje heeft niet het volledig overzicht. Maar gelukkig staat er een heel universum achter me. Hoef ik niet alles zelf te bedenken. Dankbaarheid voor wat er allemaal is. Zoiets. Boodschappen al binnen. Eens bekijken welk klusje er gedaan gaat worden en daarna ook weer verder met vakantie relaxen. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Somegirl Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Hoi, Ik wens jullie een fijne dag. Vlug iets eten want ik moet van het een naar het ander vliegen vandaag. 1 voordeel zo denk ik niet veel aan de alcohol. Heb wel zeer slecht geslapen maar dit is normaal als ik dit zo lees. Doei tot deze avond of anders tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 (bewerkt) jammie! ik zit voorlopig paprika's te varieren ben ik bang wilde nog net een zak voor €1,= scoren op de markt, geeft de man mij de laatste 3 zakken voor die prijs! en nee zeggen, ben ik niet zo goed in dus de oven aan en grillen maar! Die spruitjes die eigenlijk op t menu stonden maar in stamppot verwerken en dan kan ik weer vooruit. 29 oktober 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Onze HA hamert alleen maar op het innemen van Vit D, doet hij zelf ook, gewoon bij het kruidvat halen, zegt hij. Veel mensen hebben tekort aan D, door gebrek aan zon op de huid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcel Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 Ik ga een vlink stuk wandelen. De muren komen op mij af. En die heb je lekker niet in een bos. Dus F... You Muren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 29 oktober 2015 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2015 straks komen de bomen op je af.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden