Spring naar bijdragen

Maandag 31 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Pffffff, veel te veel gegeten.

Nee, geen brownies (moet er niet aan denken)

2 grote borden hutspot met vegetarisch gehakt, en een beetje slasaus ;Ingredienten; 4 uien,1 grote winterpeen,4 aardappelen en een pakje vegetarisch gehakt.

Niet normaal toch, en dat helemaal in mijn eentje :blush:

Als ik nou een flinke jongeman was, in de kracht van zijn leven, en werkend in de bouw.

Maar een vrouw van 60, die de hele middag ook nog eens niets gedaan heeft..

Nou ja,

Het was wel heeeel erg lekker.

En nu slaap (gek he) :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eh, ja. Lekvrije banden. Ik heb altijd de marathon plus van schwalbe. Vind ik de beste, 3 tientjes. Er zijn er meer, maar daar heb ik geen ervaring mee. En dan oppompen tot luchtdruk wat op de band staat. Ik geloof bij de marathon plus is dat 6 bar. Je kunt googlen op marathon plus van schwalbe en dan de reviews lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanvallen van eterirus hier, zo te lezen. Ik heb het tot nu toe redelijk beschaafd gehouden.

 

Plof, dat vind ik knap. Ik kon vroeger wel iets met een naaimachine, maar dat werd nooit echt netjes. Knap man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact.

Vandaag met een vriendengroep een eind gewandeld en gezweet, vanmiddag bij een jeugdvriend langsgeweest en mijn verslavingsverhaal gedaan en tevens blijven eten en dat alles afgesloten met een mini AA meeting die intensief kort maar krachtig was. En nu moe, wat te vroeg eigenlijk, maar ik geef er maar aan toe.

Welterusten en wellicht tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug van een verpleeghuis waar het heel benauwd was. Een hele dienst met een plakkerig uniform. Buiten was het heerlijk, lekker met open ramen naar huis gereden. Nog even wat eten, dan boek lezen tot ik slaap krijg.

 

Trusten iedereen. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...