bolletje Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Burp! Snif snif PFFFFFFTTTT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Pffffff, veel te veel gegeten. Nee, geen brownies (moet er niet aan denken) 2 grote borden hutspot met vegetarisch gehakt, en een beetje slasaus ;Ingredienten; 4 uien,1 grote winterpeen,4 aardappelen en een pakje vegetarisch gehakt. Niet normaal toch, en dat helemaal in mijn eentje Als ik nou een flinke jongeman was, in de kracht van zijn leven, en werkend in de bouw. Maar een vrouw van 60, die de hele middag ook nog eens niets gedaan heeft.. Nou ja, Het was wel heeeel erg lekker. En nu slaap (gek he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Eh, ja. Lekvrije banden. Ik heb altijd de marathon plus van schwalbe. Vind ik de beste, 3 tientjes. Er zijn er meer, maar daar heb ik geen ervaring mee. En dan oppompen tot luchtdruk wat op de band staat. Ik geloof bij de marathon plus is dat 6 bar. Je kunt googlen op marathon plus van schwalbe en dan de reviews lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Vlieg...die taart van jouw plaatje heb ik ooit gebakken...té erg.....(lekkuuh!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 2 borden curry van de toko met noedels kip en heel veel groenten 4 dadels toe voor het zoetje na. Gauw volleyen maar als ik omhoog kom tenminste rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Salade… boring! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Een HELE pizza in mijn eentje Eerst de helft en toen de andere helft in .. Nog een klein stukje ... En als ik die griesmeelpudding aanbieding gekocht had ging die er nu achteraan. Helaas. Zou bij mij ook zomaar lukken hoor aakie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Restjes verpleeghuis eten in een paar minuten moeten eten. Nu is het rustig en is alles zowat klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Jeej, superblij. Het is me gelukt om een broek zelf in te korten. Met de orginele sierzoom er nog aan. En voor de eerste keer op de naaimachine. jowan en ronja reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Aanvallen van eterirus hier, zo te lezen. Ik heb het tot nu toe redelijk beschaafd gehouden. Plof, dat vind ik knap. Ik kon vroeger wel iets met een naaimachine, maar dat werd nooit echt netjes. Knap man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Klaar voor vandaag. Voel me goed en droog. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Dito hier. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ik meld me schoon en droog af voor de dagpact. Vandaag met een vriendengroep een eind gewandeld en gezweet, vanmiddag bij een jeugdvriend langsgeweest en mijn verslavingsverhaal gedaan en tevens blijven eten en dat alles afgesloten met een mini AA meeting die intensief kort maar krachtig was. En nu moe, wat te vroeg eigenlijk, maar ik geef er maar aan toe. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronja Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ook van mij welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 31 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2015 Net terug van een verpleeghuis waar het heel benauwd was. Een hele dienst met een plakkerig uniform. Buiten was het heerlijk, lekker met open ramen naar huis gereden. Nog even wat eten, dan boek lezen tot ik slaap krijg. Trusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden