Spring naar bijdragen

Maandag 31 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Vlokje jammer van je uitglijder, jammer dat je ook je maatjes oproep in twijfel trekt, weet je , er zijn hier voor zover ik heb meegemaakt geen verwachtingen en oordelen als je wat met iemand afspreekt, respectvol met elkaar omgaan en proberen elkaar tot steun te zijn en soms ben je een ondersteuner omdat het even nodig is.......dus als je eraan toe bent, pak de kans....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, wat een heftig weertje vannacht, ik kreeg toch behoorlijk  last van mijn knie. maar ja daar doe ik niks aan. maar dat overleef ik wel weer. gewoon rustig aan doen en vanavond weer naar de AA.

Mijn zus en ik zijn gistermiddag nog even bij mijn vader geweest, en ze is na die tijd even met mij mee geweest naar mijn huis om mij even te helpen met mijn eerste les om steken op te zetten voor de sokken. :D  :D

 ach ja al het begin is moeilijk, maar ik kom er wel.

Vlokje ik wens je heel veel sterkte toe, en geef de moed niet op, iedereen weet dat je een keer terug kunt vallen, maar het is wel de bedoeling dat je het de volgende dag de draad weer op pakt.

En ga inderdaad dan naar Tactus, een heel goed besluit van Leon.

Een fijne dag verder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

 

Heel de nacht onweer, in ieder geval in mijn beleving. Soms echt recht boven onze buurt. Televisie en internet lagen eruit, maar doen het nu weer.

 

Fijne dag iedereen, tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, koffie en thee staan klaar. 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
Heerlijk weekend achter de rug, van de zon genoten. 
Vannacht een flinke regenbui, maar geen onweer. 
Nu is het droog, maar hoor het rommelen in de verte. 
Deuren en ramen open, kan alles lekker doorluchten. 
Nu eerst even bijlezen. 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb hier kennelijk maar aan de zijlijn gestaan van het onweer. Het komt hier nagenoeg nooit boven mijn wijk. Maar àls, dan koppel ik alle pc's af, gaat mijn netwerk down en trek ik alle duurdere elektrische apparaten uit. Nog steeds gewend van "vroeger"; weet niet of dat anno 2015 nog nodig is.

Jaren geleden eens alle computerspul naar de bliksem gehad toen het verderop in de buurt eens insloeg,, ben nu ietwat voorzichtiger met mijn gegevens.

Ik ben me bewust dat dit absoluut niets met herstel en nuchterheid te maken heeft........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal :)

Hier dus niets van het zware weer. Gisterenavond wat flitsen en gerommel ver weg, en het heeft vannacht wel wat geregend maar dat was het dan.

Gelukkig zijn mijn hondjes allebei helemaal niet bang van onweer of vuurwerk. Lijkt me toch heel rot om die angst bij je dier te zien.

Zit net te denken, zouden wolven en andere dieren in het wild die angst ook hebben of accepteren ze gewoon dat het bij de natuur hoort.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie droge en beetje zonnige morgen frummers.

Rond 4 uur werd ik wakker van een hagelbui

die de stoepen wit maakte en de auto's gaven

een concert waar de slagerij van kampen nog wat van kon leren.

Auto alarmen gingen spontaan af en de auto's zelf leken te

dansen in de regen en hagel. Iets voor Ietje?☺

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een dag pas op de plaats.

Dit na een volledig slapeloze nacht.

Pfff, dan duurt een nacht lang.

Ik heb een enerverende periode achter de rug. Met veel tranen (wat voor mij voelt als smeltwater), maar ook genieten.

Mijn pad ligt vol keien, groot en klein, soms veel, soms weinig.

De ene keer loop ik er om heen, de andere keer struikel ik en soms val ik.

Maar zonder twijfel sta ik weer op en ga verder op de door mij ingeslagen weg. Vol vertrouwen.

En nu heb ik mezelf wat overvraagt. Het lijf is moe, te moe om te slapen.

De adrenaline dendert dan door mijn lijf, spierkrampen en ik krijg mijn hoofd dan ook niet stil.

De hoofdpijn van de afgelopen week was eigenlijk al een teken.

Maar ja, grenzen voelen is één ding, er naar handelen is nog iets anders.

Soms loopt het ook gewoon zo.

Dus een rustdag ingelast, niet werken.

Lekker thuis aanrommelen en evt. nog een paar uurtjes slapen.

Het gaat goed met me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorge,

 

hier geen onweer, ik heb niks gehoord tenminste, het niet drinken gaat goed, maar nu heb ik weer een ander probleem; ik word te dik, teveel snoepen en ijsjes eten en door het gebruik van Refusal heb ik ook meer rust, dat speelt ook mee denk!

 

Altijd wat, een fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...