Spring naar bijdragen

Vrijdag 21 augustus

blondie6173

Aanbevolen berichten

Och lieve Toine laat die tranen maar gewoon komen hoor je hoeft je niet in te houden. Dat doet verschrikkelijk veel pijn om je diertje te moeten laten inslapen.

En dan is het voor Tommy wel het beste, maar jij moet die keuze maken.

En als hij alles laat lopen en niet meer voldoende eet, is het tijd om afscheid te nemen.

Misschien erg vroeg om te schrijven maar je kan hem laten cremeren en de as mee terug naar huis nemen.

Zo blijft hij toch altijd een stuk bij jou.

Heel veel sterkte kerel. :heart: :heart: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact;

Blondie

Lucide

jowan

Kaboutertje

Agnieta

Ronja

Heel veel sterkte Lady Jane en Toine ook met je hond .Zo iets blijft en is moeilijk en verdrietig .Agnieta wat goed dat je niet toe gegeven hebt .Voor iedereen een fijne dag en van dag voel ik mij toch al wat beter .

bewerkt door ronja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, zo druk als gisteren op het werk niet vaak gehad. Veel hele zieke mensen en niemand echt voldoende aandacht kunnen geven. O.a sedatie begonnen bij een meneer van mijn vaders leeftijd en zoons op bezoek zo oud als ik. Dat hakt er toch wel in. Ontbijten en dan ga ik lekker nog even liggen.

Stekte Toine dit weekend met de beslissing.

Jane...jij en je gebit...hoop dat de ingreep (en de kosten) een beetje meevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toine, is het niet beter om vanavond de dierenarts aan huis te laten komen?

Het beestje heeft het benauwd, laat alles lopen....

Is het niet veel fijner voor Tommie als hij nu mag gaan?

Liefhebben is ook kunnen loslaten

Ik wens je heel veel wijsheid en sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Loen, hopelijk is het mogelijk voor je zoon dat die de vismarkt van Tokio kan bezoeken. Dat is de grootste van de wereld en zo groot als een stad. En alles supervers!

Toine en vol :rose:

Jane, met spoed kan je toch eerder terecht? Je kunt toch niet de onsteking verder laten uitgroeien tot nog erger, tot dat het uitgroeit tot een abces? Dan maar elke dag bellen. Er zullen vast mensen ook afspraken afzeggen.

Hier een beetje moe van gisteren. Na eindeloos proberen, is het uiteindelijk toch gelukt om android rom van source te compileren. Daar moest mijn computer 4,5 uur over rekenen. Nu kan ik zelf mijn eigen custom roms maken, tweaken, updaten en op mijn mobiel zetten. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Wijfie, vrijwilligerswerk ethousiast zijn, hulpvraag en iemand zoeken om leuke dingen te doen. Op veel fronten bezig. Hoop dat je met die stappen het duidelijker wordt waar je het allemaal voor doet. Gewaardeerd werk, collega's genieten van leuke dingen met een maatje, tevreden met jezelf.....daar doen we het allemaal voor. Wordt dat rotstemmetje meteen een stuk minder belangrijk van.....hoop ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben zelf net wakker van 2 uur echt diep slapen. Ik kan wel eens een dutje doen maar nu was ik echt ver weg. Nu wel wakker, douchen aankleden en naar het werk. Op het werk keek op de week zoals elke vrijdag. Een soort intervisie los van het directe werk waarin je kan praten over wat het werk met je doet. Belangrijk in mijn werk. Deze keer belangrijk voor me om daar te zijn. Op tijd weg dus.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah. ik heb er de pest in zeg. Ben ik naar de oogarts en naar de optometrist geweest, is mijn h.arts vergeten op de brief die ik mee heb gekregen te schrijven dat men moet kijken waardoor het komt dat ik zo dubbel zie. kan ik nog een keertje terug.

Ben in staat om te bellen en hem vriendelijk te bedanken voor z'n stomme fout. En dat ik graag een andere h.arts wil, hij moet maar even terug de schoolbanken in :angry: . Ben twee keer bij hem geweest zolang hij er werkt en twee keer een verkeerde diagnose. Wat een luldebehanger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies Koh. Het is mijn bijna buurman en ik ben in staat om vanavond door z'n brievenbus  te schreeuwen "Hé broekie"en dan heel hard "Boe "te roepen, dan te fluiten en een rooie kaart door zijn brievenbus te smijten met daarop "Geschorst voor 5 jaar"erop te schrijven. :angry::wacko: :wacko: :ph34r: En dan heel hard weg te rennen. Maar dat laatste gaat me niet lukken dus doe ik maar niets en lijd in stilte. :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor Kate dat heb ik gezegd maar als er geen advies van de h. arts bij staat zullen ze mij niet serieus nemen. Maar Plofke heeft me gisteren een tip gegeven over een opticien aan huis, en die komt van de week. Hij zei dat hij ook optometrist is en dat hij gelijk kan meten en kan zien waardoor dat dubbel zien door veroorzaakt wordt. Dus nu maar afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...