blondie6173 Geplaatst 11 augustus 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Opslomen hier. Morgen weer vroeg op voor werk. Pfff... bijna zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Na de wandeling met mijn fellow en een erg goed gesprek( over relaties en alcohol...) bij mijn (ex-)schoonzus langsgeweest en ze vroeg me te blijven eten. Arrdappeltjes gekookt, verse sperzieboontjes, asperges uit de diepvries e gehaktballetjes met uiensausje. Als toetje griekse yoghurt met vers fruit. Ze kan goed koken, net als haar zus..... En nu buiten in mijn tuin met een bak thee. Het leven is mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Mijn laatste partner, nam me mijn slechte dronken kwalijk. Die kwamen toen ik hem vroeg, kunnen we ook eens wat plezier ervaren zonder drank? Ik hield hem namelijk nauwelijks bij. Dat kon niet en toen kwam mijn stille protest. Slechte dronken dus. Uiteindelijk bleek ik dus een drankprobleem te hebben volgens hem en moest stoppen. Alleen dacht geen haar op zijn hoofd erbij na dat hij dan ook wel zou moeten stoppen. Omdat hij zelf ook best wel een probleem ermee had. Hij ontkende want hij had nooit last van katers. Wat me vaak verweten werd. Wat ik in mijn nuchterheid wel altijd opmerkte als ik een paar uurtjes later dan hem moest werken. Tjeetje heel de gang riekt naar drank! En tjonge met die walm is hij nu dus naar zijn werk gegaan. Heb hem dat voorzichtig proberen te zeggen maar toen werd ik inmiddels al niet meer zo serieus genomen. Probleem lag bij mij en ik zou bezig zijn met problemen te zoeken omdat ik verslaafd was. In de tussentijd, trok hij zich terug op zijn kamertje elke avond. Met drank. Wat ik dan de volgende dag weer kon ruiken hoe diep hij gegaan was. Dat was zijn manier blijkbaar om met mijn probleem om te gaan. Uiteindelijk leefde we nog samen maar hadden geen contact meer. Het was uit. Ik had een ander huis gevonden en maakte me zorgen over hem omdat hij bij mij ingetrokken was, dus ook dakloos zou worden als ik verhuizen zou. Daar heb ik het vele maanden met hem overgehad. En uiteindelijk toen ik op kerstnacht ineens begreep dat hij al heel lang al een andere plek gevonden had, knapte ik mede door de drank. Voelde me aan het lijntje gehouden en behoorlijk bedonderd, hij legde dat uit als niet blij voor hem kunnen zijn. En toen ben ik geflipt. En heb hem buiten gegooid! Vanaf toen, waren er mensen nodig die hem hielpen om zijn spullen op te halen omdat hij met mij geen confrontatie meer aan durfde te gaan. Ben ook best wel laag bij de grond geweest. Geef ik eerlijk toe. Maar ik geef nou eenmaal niet toe aan iemand die me in het diepste van mijn ziel raakt. Dat mag de ander best wel voelen en dat heeft hij wel gevoeld denk ik. In mijn nieuwe huis kreeg ik nog een brief met boel veel verwijten van hem en hoe ziek ik eigenlijk als mens was. Heb hem een paar maanden later toen ik realistisch kon denken terug geantwoord. Volgens vrienden heeft hij zich uit elke vriendschap teruggetrokken. Schijnt nu een vader te zijn, hoop geen dronken vader. Hij wilde immers een vrouw die precies in zijn beeld van het leven paste. En daar paste ik niet in, ik heb ook nog een eigen wil. Maar daar heb ik wel echt mijn verslaving opgelopen. Vooral door samen te leven met iemand die ook behoorlijk verslaafd is maar dat ontkend. Trouwens geen idee hoe je moet zoenen zonder dronken te zijn. Koos er overigens wel zelf voor, laat daar geen onduidelijkheid over bestaan, ik geef niemand de schuld, enkel mijn eigen keuzes die ik beter had kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Is best lekker hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik lees een keer passief mee. Over een onderwerp wat me bezig houd en ik normaal meteen over zou schrijven. Maar ben te moe om actief mee te doen vandaag. Herken best veel van wat ik lees en ergens worstelen we met dezelfde soort vragen. Dat voelt alsof ik wat minder alleen in ben zoals ik soms denk. Bedankt voor alle mooie berichten over relaties, ik lees ze morgen ochtend nog een keer als ik wel helemaal wakker ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Fijne avond allemaal. En voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) Gek Voor mij voelen discussies als vandaag en gister juist als 'ver van mijn bed' en heb ik nul behoefte om er op te reageren. 11 augustus 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik zie mezelf niet meer in een relatie met iemand. Ben een te vrije vogel. Die onafhankelijkheid, bevalt me wel, je dag niet meer laten bepalen door je partner omdat deze een slechte dag heeft. Maar tevens voel ik me wel soms eenzaam, vooral toen ik even echt niks kon en enkel films kon kijken. En zoals nu, verandering in werk, zou me wel goed doen als iemand zou zeggen, Spud daar en daar ben je goed in. Maar dat moet ik allemaal zelf bedenken. En daar is eigenlijk ook niks mis mee. Leer zo wel beter mijn leven in te vullen en de regie te houden. Waarvoor ik kies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ben er weg van, vind dat ik mezelf teveel kwetsbaar getoond heb. Voelt niet lekker. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik sluit weer droog af voor vandaag! Bedankt voor de mooie posts over drank en relaties. Spud, ondanks dat het misschien niet zo fijn voelt om je zo kwetsbaar te laten zien, vind ik het wel heel mooi om te lezen. Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) . 15 augustus 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Haha Laten we het dan maar hebben over definitie "verkoudheid" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 onze huisarts zegt een verkoudheid waar je niets aan doet duurt 14 dagen en een waar je middeltjes voor gebruikt 2 weken huttula en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 (bewerkt) Wijze arts 11 augustus 2015 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Was een goede avond. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 ik heb de melk al warm ook vroeg de pc maar eens uit slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Welterusten beste mensen, wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Ik meld me clean af voor de dagpact. Hopelijk morgen weer zo'n dag.... Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Dankjewel Lucide, ik zie dat als een compliment. Merk nu ook dat ik door meerdere mensen geliked ben in mijn berichtgeving. Doet me deugd! Je kwetsbaar op durven stellen heeft dus wel echt nut, al voelt het soms heel rot en eenzaam aan. Ben blij dat ik voor dit pad gekozen heb. En dat ik ben, wie ik ben hier. En iedereen die mij in rl life ontmoet zegt dat ik precies ben zoals ik me op het forum voordoe. Zoals mezelf. Voelt soms wel eng maar voelt wel als het beste kunnen van mezelf. Dankjewel allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 En nu ga ik weer verder met stoer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 11 augustus 2015 Tsja.. Deze lente ofzo, vertelde ik toch dat "mijn ex" onverwachts op de stoep stond Echt leuk! Als oude maatjes koffie gedronken Ik vroeg hem nog, heeft mijn drankgebruik een rol gespeeld tijdens ons uit elkaar gaan Terwijl ik het zei, wist ik Dit zaagt geen hout, zo'n vraag Zijn antwoord was: Dat weet ik niet Dat is ook niet zo belangrijk Dat vond ik wel mooi Want, zo is het lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden