Spring naar bijdragen

Zondag 9 augustus

blondie6173

Aanbevolen berichten

Goedemorgen, beste mensen,

Goh Sowhat, wat een vreemde droom; hoe zou dat nou komen? Ik hoop dat hij verder geen gekke dingen meer doet en meemaakt deze periode. Dat is wel zo rustig, ook voor jou. Ze drogen op, deze jongens, ooit.

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Loen goeie morgen meisie :)

Nou een beetje slecht geslapen. Ik blijf een beetje met de gedachte zitten dat ik zo maar beslis voor een dier. Wie weet doe ik hem veel pijn maar ja daar kom ik wel overheen :)

Verder heb ik goede hoop dat hij het bij mijn maatje erg naar zijn zin krijgt. Daar zijn zoveel dieren. Heb belangrijkste voor mij is dat hij het daar fijn heeft.

Dank voor je vraag.

Sowhat het gaat goed hoor, maar natuurlijk maak je je zorgen om hem. :heart:

Moghu Ger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje, echt naar dat je afscheid moet nemen! Sterkte!

Zoon moet komende nacht met het vliegtuig van Stockholm komen. Belde me met een chaotisch verhaal over overboeking en latere vlucht met een mooie compensatie... Hij belt me als hij geland is. Zal blij zijn als hij weer gewoon in de auto stapt!

Afgaande op de foto's op facebook had hij wel een geweldige vakantie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier een prachtige dag, zo lijkt het. Na een nacht waarin een DJ tot half vijf vanochtend ergens in de buurt zijn ego moest tentoon spreiden.

Zal wel bij de tijd van het jaar horen, maar ik hoor de alcohol tot hier er door heen.....

Ik ga naar een NA bijeenkomst en daarna naar het graf van mijn moeder.

Heb een fijne dag allemaal.

(En gedraag je als ik er niet ben....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedefrummers deze zondagochtend,

Melk is op, dus koffie verkeerd zónder opgeklopte melk... Oké, dus gewoon een espresso ;)

Ik doe weer mee:

Dagpact

Blondie
Loen
Lucide
jowan
Stippie
Akkordeon

Joris

​Straks naar de film en voor de rest een beetje aanrommelen. Fijne dag.  :sun: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akkordeon  de wetenschap dat hij het daar heel goed krijgt voelt goed aan. Ja en verder zal het hier stil zijn.

Kaboutertje ik doe hem weg omdat ik regelmatig flinke last van mijn rug heb en dan met geen mogelijkheid zijn kooi schoon kan maken. En ook een beetje omdat hij hier toch alleen is. Ik wil altijd erg graag twee dieren van hetzelfde soort hebben zodat ze niet alleen zijn. Dat kan met een papegaai niet omdat ik dan de hele dag aan het poetsen ben. Daar heb ik geen problemen mee als ik maar niet met die versleten rug zat.

Mensen ik ga stoppen. Maatje is er zo en dan gaan we de kooi demonteren. Dat ding is 1.80 hoog, 1.50 breed en 0.80 diep dus een joekel. Daarna hebben we dienst dus zie ik jullie vanavond weer. :lips: :lips: :heart:  Dank voor jullie reacties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge...niet zo'n goeie...helaas.

Ontzettende hoofdpijn, met name rechts, holtes die beginnen te verstoppen.

Ik snuif zout water, slaap met een walm van die eucalyptus olie (geen muggen! durfden niet dichtbij te komen)

en ja, paracetamol omdat het echt pijn doet...lang geleden dit...vroeger was dat een 'signaal' van mijn lijf.

Nu misschien dikke pecht? Bedankt voor de sauna tip...maar ik moet er niet aan denken nu...beetje liggen...ga zometeen maar wel even stomen onder de douche.

Gerrit, het lijkt meer op holteontsteking..weet niet of dat ook veroorzaakt kan worden door een allergische reactie?

Nou, genoeg geklaagd...gaat ook weer voorbij.

Joris, goed om je hier weer te zien!

Fijne dag allemaal..de dametjes trekken er zometeen op uit met lief...mag ik even volledige rust...

Sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thee, ik heb jarenlang last gehad van bijholte-ontstekingen, gevolgd door bronchitis. Ik bleek goed allergisch te zijn voor een aantal zaken.

Die allergieën kunnen opeens heftig optreden, waardoor ik "verkouden" word. Door de opzwellende slijmvliezen worden mijn bijholtes vrij snel afgesloten en heb ik binnen korte tijd een ontsteking.

Ik herken de signalen meestal goed, slik dan een paar dagen hele gewone antihistamine en kom er dan vaak zonder vervelende dingen door. Dat was een hele opluchting voor me toen dat bleek te werken.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie..

Antihistamine heb ik in huis.

Ik heb ook jaren last gehad van die bijholte ontstekingen,

maar ze nooit in verband gebracht met allergie. Ook geen bronchitis gehad.

Ze kwamen als ik mezelf voorbij liep, grenzen over ging... en dat deed ik nog al eens  :blush:

Ik hoop ook dat ik nu erger voorkom met alle maatregelen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...