Spring naar bijdragen

Vrijdag 7 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

@Erik, jep ik herken dat zweven wel zoals je het beschrijft.

Wat ik ertegen doe, veel op blote voeten lopen, soms zelfs mijn voeten ingraven en dan heel bewust voelen dat ik op de aarde zit, meridiaan plekje op je arm indrukken wat er is om te aarde. Bij extreem zweven, ga ik me extra verdiepen in aardse zaken en me daar meer proberen mee bezig te houden, dingen kijken, lezen of luisteren die mij echt raken wil dan ook wel helpen omdat ik dan kan huilen en daarmee ontlaad. Van me af schrijven. Me laten masseren fysiek contact laat me ook bewust worden van het feit dat mijn lichaam dus nog steeds op aarde is alleen mijn geest dus niet.

En kijken wat de rede is van mijn zweven. Wil ik hier iets mee vermijden, ben ik ergens te extreem euforisch over, zit me iets dwars ed.

 

Maar soms vind ik het gewoon ook heerlijk om te zweven, wat dat betreft ben ik een natuurtalent daarin. Dan doe ik er niks aan en blijf net zolang zweven totdat de wereld me confronteert met de harde realiteit  en me weer terugtrekt(meestal gaat er dan iets mis of doet er zich een probleem voor). Tja dan is de landing even hard en confronterend maar ben ik wel meteen weer bij de les.

 

Verder vind ik het soms best moeilijk om het zweven bij mezelf te herkennen, omdat ik vrijwel altijd wel een beetje zweef. Heb vanaf mijn geboorte eigenlijk al wat moeite om me volledig met de aarde te verbinden. Maar er zit verbetering in, vroeger hing ik boven mijn knieën en nu boven mijn enkel met soms dat ik met mij grote teen wel voorzichtig verbinding maak met de aarde. Brengt me op een andere tip, veel op je hakken lopen zou ook kunnen helpen om te aarden. (persoonlijk haat ik dat, maar wellicht omdat het misschien wel heel goed zou werken ;) )

 

En tot slot. Ook bij het zitten zorgen dat je voeten op de grond staan. Niet op tafel of op een verhoging zetten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pfff wat is het warm vandaag, had ik maar onweer vanochtend.

 

leuk kohtje 3000 eendjes bij elkaar :)

 

Voor fruitvliegjes helpt een leeg jampotje met stukjes banaan of appel. En dan folie erover met 1 klein gaatje. Ze kunnen er wel in, maar niet eruit. Af en toe potje weggooien, nieuwe plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit jaar heb ik 2 muggen in huis gehad. Allebei geplet voordat ze me konden prikken.

 

Ik ben allergisch voor muggenbulten, denk ik. Ik krijg altijd van die gigantische bulten. En die jeuken zo erg, dat ik ze nóg groter krab in mijn slaap.

 

Dus 365 dagen per jaar hebben alle ramen en deuren een hor.

 

Zo.

 

Af en toe glipt er eentje door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nu al een beetje aan het reflecteren op het afgelopen jaar. Morgen een jaar gestopt. Wat ging goed, wat niet.

 

Ik denk dat niet teveel willen een goed uitgangspunt is voor het tweede jaar. De winst van dit jaar consolideren. En voorzichtig blijven. Rustig aan.

 

welkom ronja, op de dagdraad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het muggenseizoen is ook weer geopend. En sinds ik ben gestopt lusten ze me weer!

Ik heb me laten vertellen dat dat aan "vitamine b**r" ligt.

Ik had ineens ook hinder, voordat ik stopte nooit. Vitamine pillen slikken, dus. Overdaad wordt toch afgevoerd naar het schijnt.

Of zorgen dat ze je partner beter lusten dan jezelf, ook opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg het zeik van mijn wc-bril, zit al 3 kwartier te rotzooien met de moertjes die niet los willen.

Om sloopwerken te voorkomen, nu een koffie en straks weer met goede moed verder proberen het niet te slopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga ik net effe op de koffie bij ik mijn ouders, krijg ik een voorstel wat ik niet kan weigeren.

Ik heb een stokoude barrel (auto) die op dr laatste hoeven loopt.

Ouders hebben een goede auto gezien voor een mooi prijsde en willen mij het geld lenen zodat ik in ieder geval veilig de weg op kan.

Ben er effe heel erg stil van.

Ondanks alles wat ik hen aan heb gedaan tijdens mijn drankperiodes begint het vertrouwen in mij terug te komen.

Weet effe geen raad met mijn gevoel.

Ben enerzijds blij, maar ook wat angstig dat ik hun vertrouwen weer zal kunnen kwijtraken.

Geeft een vervelend gevoel van druk.

Ga zo eerst maar eens effe naar de sportschool.

Effe gedachteloos rennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allemaal,

Laatste dagen zeer druk geweest met leuke dingen.

Gisteren met de kids en mijn goeie vriendin en haar zoon en onze grote neef wezen zwemmen in Duitsland.

Was super leuk, en ik ben zo blij dat de jongste zijn A diploma heeft gehaald voor de zomervakantie.

Nu kan ik iets rustiger bij het water zitten.

Het enige wat ik nu wat minder vind zijn de wespen, ben nog een keertje gestoken.

Het was een leuk dagje.

Vandaag mijn dochter naar de viva gebracht.

En toen bij mijn moeder aan de fiets sleutelen samen met de jongste.

Toen een heerlijke boeren omelet met de de twee jongsten en oma gegeten.

En daarna lekker met ze naar het park geweest en nu even relaxen met de kids en dan lekker in bed stoppen bij oma.

Wat ben ik blij met zo een mams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag zaten we na een heerlijke wandeling op een terras waar ze een perfect middel tegen wespen hadden: een glas met een laag vocht (water?) met heel veel kruidnagelen erin.

 

We hadden het nog over de oude drinktijd, hoe dat bij ieder van ons beiden gegaan was. Ik had de eerste keren dat ik teveel dronk niet in de gaten wat er gebeurde. Werd overvallen door het effect. Husband bedacht: als je zoveel drinkt heb je geen rem meer maar een versnelling :) Hoeveel fijner voelt het nu met een drankje waar je helder en rustig bij blijft. En wat fijn dat we daar hetzelfde over denken en elkaar positief in bevestigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...