Spring naar bijdragen

Woensdag 5 Augustus


blondie6173

Aanbevolen berichten

Ben ik alweer voor mijn wekker wakker. Geeft me tijd om eens op zoek te gaan naar draadjes van mede packters...

Ik vind het best wel gezellig, dat het lijstje zo lang wordt de laatste dagen! Nu nog achterhalen welke kanjers daar achter zitten!

Succes voor ons allemaal!

PS: had het nieuws van Kaboutertje gisteren al gezien. Jammer, maar misschien wel het beste voor haar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een maand is ook wel lang Sowhat

ik zou er ook de zenuwen van krijgen.

Niet vergeten van zijn avonturen (voor

zover een knul die nog deelt met mams)

te genieten, daar zijn gelukkig smartphones

enzo voor. En vertrouwen he, héél veel vertrouwen♥

 

goeiemorgen frummers

ik heb mijn jongste weer even te leen

dus na het fietsen met maatje

mag ze mee naar het strand.

Maakt moeders ook weer eens een

goede beurt met volleyen ;)

 

Toine je schrijft er wat lakoniek over, ik

weet niet of dat je stijl is, je het niet zo zwaar

of pakt, of juist wel. In elk geval sterkte met

opkrabbelen weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik meld me weer. 

 

Het ging hier perfect. Ik stond sinds januari weer droog en heb een hele leuke vakantie gehad. Maar aan het einde van de vakantie toch weer mis. Op de terugreis weer begonnen met drinken. Het voelt weer moeilijk om te stoppen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Gisteren een goed gesprek gehad met het wijkzorg team.

Mijn ex en ik hebben een soort contract gemaakt dat de kinderen bij hem zolang zijn en dat ze 3 a 4 keer in de week bij mijn moeder en mij zijn, en de jongste twee slapen ook af en toe bij mijn moeder en dan kan ik daar bij zijn.

Vanaf 31 augustus word het weer uitgebreid naar ook weer slapen bij mij, mijn ex ziet nu dat ik niet in de put ga zitten en dat ik aan mijn alcohol probleem werk.

21 augustus heb ik een intake gesprek bij Taktus.

Ik wil met een psychiater gaan praten en kijken of ik ook via hun mindfullniss kan gaan doen.

Ik heb dit ook besproken met het wijkzorg team en die zijden ook dat ik er alles aan deed en niet meer kan doen.

Ben blij als de regels weer versoepelt worden, want de jongste wil zo graag weer thuis slapen.

Hij accepteerd wel dat hij bij oma moet slapen maar vraagt elke keer of hij bij mij mag slapen.

Ik wou iedereen trouwens nog bedanken voor alle tips die ik hier heb gekregen of heb gelezen, dit doet me goed.

Gr. Bighamster

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je klinkt positief en vol goede moed, Bighamster.  :)

 

Ik heb een kaarsje die ik elke avond brand als mijn dag goed is verlopen. Om mezelf te vertellen dat ik het goed heb gedaan en daar elke dag even bij stil te staan.

Dit vind ik hele mooie, dit ga ik nu s'avonds ook maar eens doen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had alleen een kaars die ik aanstak voor een ander waar ik voor wilde zijn in gedachten. Die steek ik heel vaak aan. Mezelf kennende is een kaars voor mezelf geen gek idee. Typisch ikke weer om alleen bij anderen stil te staan en niet stil te staan dat ik het een dag goed gedaan heb of dat ik met het aansteken aandacht vraag voor mezelf en dingen in mezelf. Ga gelijk een kaars uit de vooraad pakken. Je zou kunnen zeggen dat is ego gericht denken maar ik geloof dat dit soms helemaal niet verkeerd is, met mate.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...