eline Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goedemorgen, rise and shine.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 21 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Als ik zo naar de tijdstippen kijk MG heb je weinig geslapen vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goedemorgen Eline en andere wakkeren. Koffie en thee staan al klaar Hier is het zwaar bewolkt met net een pittige buit achter de rug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) Goeie morgen frummels. Straks maar eens eerst weer naar de opticien om m'n bril eens na te laten kijken. Iedere dag sta ik op met hoofdpijn, en nu ik weet dat het niets met staar te maken heeft, is het nog steeds mijn bril die niet goed afgesteld staat. 20 augustus moet ik weer naar het ziekenhuis om m'n bril goed te laten afstellen maar ik baal er van dat ik nog steeds hoofdpijn heb . Dus maar weer eens kijken of ze er iets aan kunnen doen. Verder vanmiddag even naar de tandarts om het gebitje goed te laten maken. Kan ik misschien weer normaal kauwen. Heb weer zin in de dag. 21 juli 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goedemorgen allemaal.   Dagpact; jowanAgnieta Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Dagpact; jowan Agnieta Marc Kaboutertje Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 goeiemorgen frummers.  Bol hopelijk lukken beiden snel het bitje en dat bollteje van je weer oké Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Gaan we voor zorgen Jane. Ga jij vandaag nog iets leuks doen? B.v. saunaaien of Volleyen? Het wordt vandaag lekker weer zeker om buiten te sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 :PGoedemorgen allemaal,  Heerlijk geslapen en heel klein zonnetje hier....  Zou mij vandaag koest houden, sorry voor mijn felheid in de discussie  met die zeepneus gisteren ..... Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goeiemorgen.  Dagpact;jowanAgnieta MarcKaboutertjeLucide Kruidenthee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 t wordt saunaaien Bol geen straf he samen met dochter want de vrijkaartjes moeten op in juli oh oh wat heb ik t zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goedemorgen. Vandaag schoolspullen halen met de Kids en als afsluiting van de dag naar de tandarts. Eerst maar eens koffie. Dagpact: jowan Agnieta Marc Kaboutertje Lucide Kruidenthee Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) x 21 juli 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Huh, negeerfunctie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) x 21 juli 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Misschien even tijd voor een Minute Soup? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Ik ga in de benen. Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Murning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 het is vast lollig bedoeld Royco maar ik deel je humor niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Ik dacht dat jij juist van regen houdt Ietje (als ik naar je fotootje kijk )  Geen idee wat de lange termijnvoorspelling is...ik hoop ook op een mooi  zomer, blijven waarschijnlijk thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Ik kan onmogelijk iedereen gelukkig maken. Ook niet als je een heel klein beetje je best doet? Een klein beetje is vaak al voldoende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden