Marc Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hannah, van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goedemorgen allemaal, Hannah, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. 50 !! Een mooi rond getal he, Hoop, dat je een fijne dag hebt. Hier al een wasje in de machine, bijna klaar. Vogels al verschoond, en moet nog boodschappen doen. Vanavond weer werken. Lekker boeiend allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Bighamster doe vandaag ook weer mee met het dagpact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Dagpact; jowan Blondie Agnieta Marc Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hoi allemaal, Vandaag een drukke dag, verjaardag van vriendin vieren bij het water. Nu eerst met mams naar de winkel en dan de spulletjes bij elkaar zoeken. Zou vanavond naar een feestje maar sla dit toch maar over. Ga lekker vanavond wat dingetjes in huis doen. Voel me goed vandaag. Spreek jullie later. Gr Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Fijn Bighamster, Vasthouden, dat goede gevoel he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hannah proficiat met deze speciale verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hannah gefeliciteerd. Ik hoop dat het komende jaar je goeds gaat brengen. Even voelen nu hoe het buiten is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Vriendin heef een berichtje op wie is wie van Kabouter geplaatst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Goedemorgen, Ben me toch een partij sloom na de sauna van gisteren. Gelukkig avonddienst. Ben pas net mijn bed uit. Zal de terugslag van het lange autorijden wel zijn en ik geef er lekker even aan toe. Berichten van Kabouter lezen was net het eerste wat ik deed. Ik reageer maar even niet en lees mee. Situatie is zo complex dat ik niet veel anders durf te schrijven als dat ik heel blij ben dat Kaboutertje er weer is en er nog een hele weg te gaan is..... Hannah, Gefeliciteerd een stralende dag voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 ben het volledig met jopie eens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Ook van mij van harte Hannah! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Ik vermoed dat een en ander een beetje uit de hand is gelopen qua berichtgeving....begrijpelijk als je in die flow zit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hannah, gefeliciteerd !!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Ik vind onacceptabel en onethisch veel te grote woorden voor ons die er zover van afstaan. Ik vind niet dat wij van de zijlijn zulke oordelen zonder kennis mogen uiten. Doet geen recht aan de betrokkenheid, inzet en de goedbedoeldheid van hen. We kennen Kabouter als iemand die ook wel bij zinnen echt heel veel deelde. Meer dan de berichtgeving van de naasten nu, veel meer zelfs. Ik vind dat zij het heel netjes doen en ben blij dat ze het doen zoals ze het doen. Als ik me verplaats in Kabouter en een vriend(in) zou posten wat ze post dan was ik blij dat hij/zij informeert waar ik zelf dat niet meer kan. Of je het als je het zelf overkomt wel of niet fijn vindt is een hele individuele kwestie. Net als op dit forum, de een is veel opener dan de ander. Ik zou er zelf blij mee zijn als het wel zou gebeuren. Het zou fijn zijn als vriendin van en Sowhat dat allemaal weten precies. Maar dat weten ze niet, ze handelen naar eigen goeddunken in de geest van wat Kabouter zou vinden. Dat is heel lastig en daarbij vind ik dus echt niet dat WIJ woorden als onacceptabel en onethisch mogen gebruiken. Wie zijn wij om dat heel harde oordeel te vellen. Waarom oordelen? 11 juli 2015 bewerkt door erik lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Hmmm..Jopie ik ben blij dat jij dat hier zo schrijft. Ik vind het lastig om mijn weg hier in te vinden. Niet reageren voelt vreemd als je al die tijd wel gereageerd hebt, maar de info die toch op een openbaar forum staat ook. Ik weet niet goed wat ik er mee moet. Misschien kan er een soort van protocol vastgesteld worden? Voor deze situatie? Ik weet het ook niet.... Ik kan er zeker mee leven dat ik niets te horen krijg wat niet nodig is, het gaat niet om mij. Ik vind het zeker wel een ethisch dillema... En dat doet niks tekort aan de zorgvuldigheid van de naasten 11 juli 2015 bewerkt door kruidenthee67 lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Ik vind het zeker wel een ethisch dillema... Dat is het zeker. een ehtisch dillema is een vraagstuk zonder een direct oordeel. Dat is iets heel anders als roepen dat iets ethisch onacceptabel is. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Hannah, gefeliciteerd! Dagpact: jowan Blondie Agnieta Marc Agnieta Bighamster Wijfie Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Balen Ietje. Ook dat gevoel, die knop omzetten...dat is nou precies wat er gebeurt als je denkt dat eentje toch kan Hoop dat je sterk genoeg bent om het bij die twee te houden....en weer voor niet te gaan, sterkte meid. Sowhat, ik denk prima keuze. Erik, het is niet mijn bedoeling om over de vorm te discussiëren (ik lees dat dan ook niet zo)...ik vind het belangrijk, zorgvuldig en ook goed dát er even kritisch gekeken wordt naar hoe we hier mee om gaan. En ik vind het fijn dat dat snel gezien en opgepakt wordt in het belang van de betrokkenen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Ietje, vervelend voor je. Het gebeurt de beste een keer. Kop op en er weer tegenaan, Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Ik baal ervan wat er nu gebeurd! @Kruidenthee, het gaat me niet om een vorm discussie. Het gaat me om het oordelende. Dat is het verschil tussen een ethisch dilemma en een ethisch oordeel. Dat oordeel vind ik ongepast vanuit onze positie. Waarom oordelen mensen altijd zo, waar komt die behoefte toch vandaan? En natuurlijk is het goed en nodig dat we heel voorzichtig zijn en kritisch hoe we schrijven over Kabouter. Dat ging eigenlijk heel goed vond ik. @Vriendin van. Dank en respect voor wat je doet en hoe je geschreven hebt. Zo een vriendin naast je hebben wenst iedereen. Ik wel als ik in die positie zou zitten. Als je echt weggaat. Ga je goed en bedankt voor je zorgen voor Kabouter. 11 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Weer terug van landgoed. Na 2 uurtjes spitten staan de blaren op mijn handen. Morgen dus maar weer verder. En nu doesjen en mijn zwembad in mijn huistuin onveilig maken. Dank je Kaboutervriendin voor je integere berichtgeving. Het ga je goed! ❤ Hopelijk zien we Kaboutertje weer snel verschijnen in hoogst eigen persoontje 11 juli 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 Nogmaals dank je wel voor alle moeite Vriendin, ik heb heel veel bewondering voor je. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 iemand moet hier spreken voor zichzelf niet namens een ander, moet zuiver blijven. even een berichtje van het gaat zo en zo prima, geen probleem, maar geen details, prive details is de keuze aan de desbetreffende persoon om te melden, hoe goed omstanders het ook bedoelen. en ja kom maar op met die bak stront............ Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2015 net terug van een lange tenniswedstrijd, met vanavond of morgenochtend de halve finale te spelen ! Vriendin van Kabouter, wat fijn dat je ons op de hoogte hield.Ik heb er juist een probleem mee dat niemand Kabouter kan 'stoppen' van posten nu ze nog niet zichzelf is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden