Burchill Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Dagpact: Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 goedemorgen joris, Vandaag een uitstapje naar een fotomuseum, Huis van Marseille. Een tentoonstelling van niet iconische nieuwsfoto's tussen de twee wereldoorlogen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goeiemorgen, Joris en Ploffie. Dagpact:Joris jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 goedermorgen jowan en kaboutertje bewolkt dagje vandaag, maar droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 even rustig wakker worden met klassieke muziek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
billy1981 Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goedemorgen allemaal vandaag! Dagpact: Joris jowan Kaboutertje Billy1981 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 goedemorgen billy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Zo ik ga wat doen. Fijne dag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goedemorgen ! fijne dag allemaal.Ben enorm laat moet rennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goedemorgen mensen. Hier alleen het geluid van de vogels nu, heerlijk Koffie en thee staan klaar, laat de dag maar beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Oei, dan blijf je ook vaak de hele ochtend dat gejaagde gevoel hebben... Fijne dag Luna.. luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Joris jowan Kaboutertje Billy1981 BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goede morgen. In de nacht was het 22 graden. Nu is het strak blauw met verwachting 33 graden. Na 2 dagen autorijden ga ik op het strand liggen en wat zwemmen. Fijne dag iedereen Burchill, Lucide en Yogajuf reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 goedemorgen Mijn vrije dag is begonnen. Werk ze voor iedereen die niet vrij is, en een even fijne dag voor alle anderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Klinkt goed Erik, lekker van genieten. Net als Monster van haar vrije dag. Kabouter, hoe ist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goeiemorgen ochtendshift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Misschien vergeten een nieuw zakje koffie in het apparaat te doen fruit? Stapje voor stapje vooruit hoop ik Kabouter.... Ik mag er vandoor lui. Maak er een mooie dag van hoor. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goedemorgen, Werken vandaag. Dus koffie en in de benen. Dagpact: Joris jowan Kaboutertje Billy1981 BillyBob Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Hou het maar bij die kleine stapjes Kabouter.... lijkt me beter... Nu echt weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goedemorgen! Dagpact: Joris jowan Kaboutertje Billy1981 BillyBob Blondie Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Het moet niet gekker worden... Al 2 dagen pas om 7 uur wakker. Wel fijn na een tijdje rond 4 á 5 uur wakker! Vandaag weer een uitdaging. De hele dag winkelen met de vrouw. Daar kan ik zo slecht tegen maar we hebben toch echt allemaal nieuwe kleding nodig hier ;-) Mijn doel van vandaag is om het te ondergaan zonder te zeuren of chagrijnig te worden! luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goedemorgen Erik, klinkt heerlijk joh! Geniet! Ik heb gigantische tegenzin in werk-ochtend, BAH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Goede ochtend, Dagpact: JorisjowanKaboutertjeBilly1981BillyBobBlondieLucide Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Vandaag weer een uitdaging. De hele dag winkelen met de vrouw. Daar kan ik zo slecht tegen maar we hebben toch echt allemaal nieuwe kleding nodig hier ;-) Mijn doel van vandaag is om het te ondergaan zonder te zeuren of chagrijnig te worden! Tjonge, herkennning.. ken mijn vrouw dit jaar dertig jaar, en al dertig jaar geeft dit me de huivers... Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Ik heb gigantische tegenzin in werk-ochtend, BAH ONzin dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden