Spring naar bijdragen

Woensdag, 17 juni 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Ik log ook even voor An in

Zoek nu niet de drama enzo

Zelfde schuitje hier

Wat drinken en pil erbij

Keep away from the drama

Ik ga zo liggen

Gewoon liggen

En hopelijk morgen weer wakker worden

Giechelend alst even kan

Joe know the drill

So am I

Vrouw !

Doen wat moet doen

Morgen nieuwe dag

Nu rust!

:heart:

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

An je hebt telefoonnummers hé? Bel dan iemand van het forum. ;)

Mai o Mai :(

Kaboutertje blijven PB'en hé? Niet gaan drinken. Als het eenmaal in je hoofd zit en je laat het toe, is het verrekte moeilijk om het weer terug te draaien. :blush:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben me rot geschrokken op mijn werk. Heb gisteren een hele erge fout gemaakt omdat ik me liet afleiden. Voel me er zo ontzettend rot onder. Dit bericht haal ik mischien weg na vanavond. Ik kan ook niet meer dan dit openbaar schrijven. Wil het toch van me af schrijven ook al gaat dat niet lukken. Had me een ander iets voorgesteld bij begin vakantie. Het staat mijn opleiding niet in de weg en het team bevestigt nog steeds vertrouwen in me te hebben. (dit heeft verder niks met drank of blowen te maken, nog steeds helemaal droog) Wel heel moe en er is zoveel gebeurd afgelopen tijd. Gelukkig vrije weken nu. 

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De kern is dat er iemand dood had kunnen gaan door mijn fout. Meer kan ik niet schrijven. Dat het goed lijkt afgelopen te zijn komt door uitstekend handelen van de nachtdienst later. Dit is erg voor mij als leerling. Die fout had ik nooit mogen maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar de persoon is niet dood gegaan. Het is opgevangen.

Mensen maken fouten Erik. Soms ook grote fouten. Jij zult deze zelfde fout waarschijnlijk niet nog een keer maken. En misschien had de fout wel slechter uitgepakt indien je hem niet nu, maar in een toekomstig moment had gemaakt.

Ik bega trouwens dagelijks vergissingen, soms hele vervelende. Het is zo, ik leer ervan en vaak bied ik mijn excuses aan. Ben verre van perfect.

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...