An Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 of ik mezelf ga vermmorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 nee hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 ik bedoel.. ik ga me niet vwermoorden. echt niet hoor, maar verder..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 haha wat een onzin. wil gewoon hulp. niet dus alleeen ald je je gaat vermoorden zei ze. ok weg vd lijst enzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 praat dubbel hier , sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Oooo An...gun je de hulp die je nodig hebt. Er zijn hier ook al mensen die zich aanbieden, en die je kunnen begeleiden, nu, dit moment. Laat je helpen. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 n Kan er niet even iemand bij je komen An?Vriendin, familie, buurvrouw? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 moet mssch vriendin bellen. ben t zat, dat wel. ok ik bel. kan t mn fam niet aandoen. k& t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Tja An dat is het risico als je stopt met Refusal meid. Maar het is al vaker voor gekomen. Wat zou je nu zelf het liefst willen doen? Iets wat voor jou haalbaar is op dit moment? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Kom je eruit voor nu An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Kom je het even laten weten An als je vriendin gebeld hebt en wat je plannen zijn voor deze avond. Wat ga je nu doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Hanah..... ok ...ok.., ... t zal wel. als ij t zegt. t zal wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 vriendin neemt niet op. schit k 87 t ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) Ik log ook even voor An in Zoek nu niet de drama enzo Zelfde schuitje hier Wat drinken en pil erbij Keep away from the drama Ik ga zo liggen Gewoon liggen En hopelijk morgen weer wakker worden Giechelend alst even kan Joe know the drill So am I Vrouw ! Doen wat moet doen Morgen nieuwe dag Nu rust! 17 juni 2015 bewerkt door Mai An reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Niet niek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 dit lijkt wat op overkill nu ik ga er even uit niet uit desinteresse dus An houd je taai meis en Mai ook♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Pffff....'no more drama' Lastig inschatten allemaal zo...maar sterkte gewenst!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) An je hebt telefoonnummers hé? Bel dan iemand van het forum. Mai o Mai Kaboutertje blijven PB'en hé? Niet gaan drinken. Als het eenmaal in je hoofd zit en je laat het toe, is het verrekte moeilijk om het weer terug te draaien. 17 juni 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Komt wel goed Mezelf in acht nemen En zo lekker slapen An! Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) Ben me rot geschrokken op mijn werk. Heb gisteren een hele erge fout gemaakt omdat ik me liet afleiden. Voel me er zo ontzettend rot onder. Dit bericht haal ik mischien weg na vanavond. Ik kan ook niet meer dan dit openbaar schrijven. Wil het toch van me af schrijven ook al gaat dat niet lukken. Had me een ander iets voorgesteld bij begin vakantie. Het staat mijn opleiding niet in de weg en het team bevestigt nog steeds vertrouwen in me te hebben. (dit heeft verder niks met drank of blowen te maken, nog steeds helemaal droog) Wel heel moe en er is zoveel gebeurd afgelopen tijd. Gelukkig vrije weken nu. 17 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Ok...hoop in inderdaad dat het goed is voor An, en Mai. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 De kern is dat er iemand dood had kunnen gaan door mijn fout. Meer kan ik niet schrijven. Dat het goed lijkt afgelopen te zijn komt door uitstekend handelen van de nachtdienst later. Dit is erg voor mij als leerling. Die fout had ik nooit mogen maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) Maar de persoon is niet dood gegaan. Het is opgevangen. Mensen maken fouten Erik. Soms ook grote fouten. Jij zult deze zelfde fout waarschijnlijk niet nog een keer maken. En misschien had de fout wel slechter uitgepakt indien je hem niet nu, maar in een toekomstig moment had gemaakt. Ik bega trouwens dagelijks vergissingen, soms hele vervelende. Het is zo, ik leer ervan en vaak bied ik mijn excuses aan. Ben verre van perfect. 17 juni 2015 bewerkt door Yogajuf erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Ja, dit klinkt heel erg cliché...'van je fouten leer je.' Je schrijft: ik ben leerling, lerende. En natuurlijk baal je ervan. Maar jij erkent ze...ziet ze en je leert ervan. Maak ze niet groter. werkt averechts. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 Ga er vandoor... Fijne avond allemaal, voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden