Spring naar bijdragen

Woensdag, 17 juni 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Toetsdag vandaag. Stelt niet veel voor, is voor niveau 2. Zo nog even nalezen hoe ik die handelingen exact volgens protocol doe ook al weer. Maar ook de dag dat ik mijn beoordeling defintief krijg alle handtekeningen moet verzamelen. Dat moet er even tussendoor geregeld worden. En dan morgen mijn examenstuk in ontvangst nemen. Dan ben ik echt klaar wat werk/school verplichtingen voor de komende vakantieweken.
 
Ben moe, gisteren na twaalf uur pas thuis, 2.00 naar bed, nu weer wakker en zo weer richting werk. Laatste loodjes even.
 
@Yogajuf; veel plezier op het strand, heel mooi en windstil weer. Geniet ervan. :sun: Heb ik ook zo veel zin in, lekker uitrusten in de zon.

 

tanny.gif

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie voor de succeswensen. Het is de laatste keer dat ik niveau 2 moet toetsen, ga ik van uit. Merk met die groep altijd hoe ver ik in de praktijk gegroeid ben van iemand die opdrachten uitvoert tot iemand die helemaal zelfstandig zorg verleent en verantwoordelijkheid neemt voor het proces. En hoe uniek mijn afdeling is vergeleken met standaard verpleeghuiszorg. Dat ik nu een ruim jaar daar mag werken is een van de beste dingen die me overkomen is. Gezien door een verpleegkundige die nu mijn studiebegeleider is en zag hoe iemand met kwalititeiten helemaal ongelukkig werd op mijn oude plek. Zij is het die me aangenomen heeft op mijn huidige werkplek. Die vrouw heeft inmiddels oneindig veel credit opgebouwd bij me. Het is eng gewoon hoe goed ze me kent en doorziet.

 

2 dagen geleden las ze de beoordeling, feedback en sterke en zwakke punten op. :blush: zat te blozen aan de telefoon over zoveel lof van haar en het hele team. Moet na de nare ervaringen van de jaren daarvoor nog steeds wennen dat ik nu wel helemaal mezelf kan zijn en iedereen me waardeert daarvoor.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Ik doevandaag ook mee met het dagpact,

Dagpact:

jowan

Kaboutertje

Agnieta

BillyBob

Lucide

Blondie

Anette

Ineens een herinnering bij het lezen van 'troela' iin kaboutertjes berichtje. Zo noemde mijn moeder mij ook vaak. Helaas is ze er niet meer , maar mooi om de dag te beginnen zo!

Erik veel succes vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen!

 

Succes vandaag, Erik. Je werk gaat goed; ik kan me de periode van je overstap nog herinneren. Mooi man!

 

Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft.

Ik ga zo de trein opzoeken en weer een dag bij mijn eigen collega's doorbrengen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Tuindeur staat wagenwijd open, beker thee hier onder handbereik, mooi begin van de dag. 

Kom er de laatste dagen niet aan toe alle wel en wee goed te volgen hier. 

 

Las snel de draad van gisteren... 

Las het onaardige stukje van een passant en wat dat kan doen met de ander.

Als iemand van lang geleden je huis zomaar weer eens binnenwandelt en daar zomaar een enkele bewoners een paar flinke lellen in het gezicht geeft

dan voel je die lellen uiteraard best wel, kan pittig pijn doen. 

MAAR .... ze zijn uitgedeeld door iemand die geen weet heeft 'van' ... door iemand die gewoon dom en bot doet op dat moment.

 

 

De opmerking dat er hier weinig alcoholgerelateerd wordt geschreven.... 

Ach ook vijf jaar geleden waren er van die periodes, niks nieuws onder de zon.

Alleen heb ik het gevoel dat men nu inderdaad veel vaker het alcolholverhaal op een persoonlijk draadje zet, er een soort eigen dagboek van maakt. 

Kan heel handig zijn voor degene die dat soort verhalen zoekt, nodig heeft. 

Heeft wel tot gevolg dat er op de dagdraad inderdaad veel meer niet direct  alcoholgerelateerde gesprekken zijn te lezen, 

ook dat mag, het is niet voor niets de ditjes, datjes & dagdraad. 

 

Kabouter in ieder geval weer thuis. 

Ben blij voor je dat je weer thuis bent meis, maar wat jammer

dat er weer donkere wolken bij zijn gekomen. 

Wel fijn dat je dochterlief weer kunt uitzwaaien, dat je in je eigen omgeving kunt zijn, 

dat jouw hond je weer kan knuffelen en andersom.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Frumevillers, voor zowel de vaste bewoners als

de vele en interessante nieuwkomers die weer een frisse inbreng

hebben. Deze is voor jullie  :rose:

 

Dagpact:
jowan
Kaboutertje
Agnieta
BillyBob  :rose: 
Lucide
Blondie
Anette  :rose:

Joris

 

Nu wat admin, 3e koffie verkeerd, ontbijten, 2 postrondes, en vanmiddag mijn conversatiemaatje,

boekje retour bieb en vanavond mogelijk weer naar de film  :D  :sun:

 

@Erik, succes vandaag kerel, maar je bent waarschijnlijk al op stap  :rose:

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...