toine Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Flower duet - Anna Netrebco & Elina Garanca zo mooi, hierdoor is drinken niet de moeite waard wel te rusten...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Toine, je doet me denken aan onze airedale terriër van destijds. Die had een verdovingsspuit gehad omdat ie geopereerd moest worden maar ging maar niet "onder zeil".. Dierenarts zei: "moet je een tik met een houten hamer?..." Toen viel ie acuut in slaap. De hond, hè, niet de dierenarts... jowan reageerde hierop 1
toine Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 voor vandaag even goed zo.... morgen weer fris en fruitig.. was te negatief vandaag, maar dat mag ook... tot in dromenland.. niet gedronken hoor, maar iets te gulzig met medicatie..
Kate Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Lekker 2 uur in de tuin gewerkt. Kijkt me ineens vanuit het gebladerte een nieuw mereljong aan. Zo'n dikkerd, zonder staart nog. Verder een ragfijne blauwe libelle, hommeltjes in de bloemen en een heel klein helgroen sprinkhaantje op de afvalton. Daar word ik nou blij van. jowan, Burchill en lady jane reageerden hierop 3
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) sorry, knoeiboel met quoten, weghalen, etc. hieronder het bericht zoals de bedoeling was.. 17 juni 2015 bewerkt door Kohtje
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Lekker 2 uur in de tuin gewerkt. Kijkt me ineens vanuit het gebladerte een nieuw mereljong aan. Zo'n dikkerd, zonder staart nog. Verder een ragfijne blauwe libelle, hommeltjes in de bloemen en een heel klein helgroen sprinkhaantje op de afvalton. Daar word ik nou blij van. Jurassic Park 5... een nieuwe kijk.
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 dan heb je, volgens het liedje, teveel gedronken, Agnieta...
Lucide Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Weer fijn om te lezen dat mensen zich herkennen in mijn verhaal. Dat lost het niet op maar geeft me wel het gevoel dat ik er niet alleen in ben. Dat is erg prettig! Inmiddels is het gezinnetje weer compleet thuis. De kleine lijkt wat ziekjes dus voorlopig even de handen vol! Tot gauw!
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Wow...wat een verhalen vandaag... Dank voor het delen, allemaal.
kruidenthee67 Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Dat denk ik wel Jet...ook onder ogen zien hoe je het altijd gedaan hebt. Met je overtuigingen en overlevingsmechanismen... Je hoeft jezelf niet te veranderen. Maar als wat je doet je niet meer helpt kun je dat wel anders gaan doen.
Burchill Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Even niet bijgelezen, zo jullie zijn druk geweest... Toscaanse worstjes met mozzarella, Aardappelgratin met Roquefort, gewokte Haricots verts... en ik draag vandaag geen sokken Yogajuf reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Ik was het al weer bijna vergeten, maar ik heb ook nog een "ditje-datje" voor deze dagdraad. Ik liep vanmiddag met het hondje langs de IJssel en zag allemaal mensen naar de overkant staan turen. Ook stond er een wagen van de plaatselijke televisie. Bleek dat er zo rond dat moment een bom uit WO II tot ontploffing gebracht zou worden. Even gewacht, en ja hoor... dikke BOEM en een hoop zand de lucht in. Hmmm... ouwejaar is indrukwekkender qua geknal, maar dit was wel weer bijzonderder. Zó bijzonder dat de hond een gat in de lucht sprong van schrik terwijl ie met oud en nieuw geen moer geeft om dat geknal.. Dacht: ik meld het tóch maar even. Voor het ditje-datje gevoel.. jowan en Lucide reageerden hierop 2
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Denk niet dat het in Friesland op het nieuws komt, hoor. Was DTV (Deventer TeleVisie). En ik stond (met hond) áchter de camera.. Door in die richting te kijken wist ik ongeveer waar de bom zich bevond. huttula reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Ja duhhhhhh,,,Koh! Ik heb wel meer dan alleen Friesland hoor.! big smile...
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Meer dan een halve bak vla op, zonder sokken. Die sokken kun je nou juist zo lekker op kauwen.. maar dat komt vanzelf wel weer, kaboutertje.
Kohtje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Tja, ik denk dat ik aan eten en een meeting toe ben. Tot later.
Vol Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 heel wat bij te lezen! Net terug van een middag op blote voeten .. met kinderfeestje naar blotenvoeten-park geweest. Prachtig zonnig weer, gezellige kinderen en nu rustig thuis. Straks naar een vergadering nog, druk druk druk
bolletje Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Zo ik heb vandaag een hele hoop opgeruimd en denk dat het maar een derde deel is van wat ik heb. ook een hele hoop leren lappen, wat moet ik daar nu mee. Ja SM. zweepjes van maken, en dan op internet zetten. Ben ik ze zo kwijt Mijn God wat kan een mens toch verzamelen zeg niet meer normaal. Ik heb van die goudkleurige ringen om als versiering te gebruiken. ik denk dat het er wel zo'n 5000 alleen al zijn. En die heb ik ook in het zilver. O ja vanmiddag is mijn maatje van de ambulance geweest. Ik zit er al een tijd aan te denken om Olle naar hem te doen. Ik heb nogal vaak last van m'n rug en kan haar dan niet schoon maken of goed verzorgen. Als ik ooit opgenomen moet worden in het ziekenhuis wil iedereen mijn diertjes verzorgen en ik kan ze overal naar toe brengen, maar voor Olle zijn ze allemaal bang behalve mijn maatje, en Ol is ook erg lief naar hem toe. Het zal me pijn doen en ik zal haar vreselijk missen maar weet ook dat ze daar heel goed terecht komt. Maatje en ik waren haar samen gaan halen, dus ze kent mijn maatje goed. Bovendien heeft hij nog een andere papegaai dus wordt het voor Ol alleen maar dikke pret. Het is voorlopig nog niet zo ver hoor, ik moet echt nog even tijd hebben om er aan te wennen. Burchill reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 hier is het toch strand geworden op blote voeten ook met scheuren in het eelt dus maar eens gaan raspen en smeren weer en dan op de fiets de Vlist in avonddienstje en poncho mee. Oh ja, spinaziesoepje weer, makkelijk lekker en voedzaam, in het restant weekt de macaroni voor morgen alvast voor. Burchill reageerde hierop 1
Burchill Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 Ik meld me droog af. Een leuke zinvolle dag welke nog niet voorbij is. Straks nog naar de film... als het maar niet al te erg gaat regenen. Fijne avond en voor straks welterusten ☔️
lady jane Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 ach Bol, dat zal wennen worden maar goed dat je er nu in gedachten al mee bezig bent. Ik herken het wel, ben al jaren "afscheid" aan het nemen van kater en vandaag bij het asiel geweest of ze hem terug kunnen nemen, blijkt het beleid veranderd en ze dat niet willen. Ik ben ook bang dat hij een spuitje moet om in te slapen en de buren hebben al 3 x de politie gebeld omdat hij zo jankt. Hij houdt niet alleen mij uit mijn slaap. Maar hij is ook zo lief. Waarschijnlijk, dement, autistisch of zwaar mishandeld ooit, of een kombi? Zou het helpen een goed adres op MP te zoeken?Of elders adverteren? Iemand met een tuin, geen kinderen of andere dieren, zoiets?Ik schuif het steeds uit, maar gisteren de 3e keer politie wordt te dol. Gelukkig was ik niet thuis haha.
lady jane Geplaatst 17 juni 2015 Rapport Geplaatst 17 juni 2015 ik moet ook op pad met poncho voor de terugreis lees zo bij, gelukkig is er wifi
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden