Yogajuf Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 (bewerkt) Ha ha kaboutertje... Weet je: ik eet elke ochtend vrijwillig een papje met vlokken en lijnzaad en twee grote lepels olie.... 11 juni 2015 bewerkt door Yogajuf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Yo :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 goeiemorgen frummers vanachter schaal havermout met rozijnen chiazaad en kaneel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Agnieta als ik jou goed lees dan leert je vader je misschien nu wel je beste les ooit en kan hij jouw leven helpen redden, mits jij leert. En de fiets die je uitleent, wow!! dit raakt mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Even heel snel gedag zeggen. Al een uurtje gewerkt, en spring zo op mijn fiets voor de volgende 6 uur, op 2 adressen. Dan vanavond nog een uurtje, en dag zit er weer op. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 broodjes kopen en smeren, boeken halen bij de bieb tas inpakken en op de vouwfiets springen de trein in nog een eind fietsen en dan.............................fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Oh Rapilos, Lukt dat wel allemaal fysiek? Als ik je goed heb gelezen de laatste tijd dan, en ook tijdens de ontmoeting in Nunspeet, haakte je ook vroegtijdig af voor het wandelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Dagpact: Agnieta Lucide Kaboutertje Blondie jowan joris Kohtje Ietjefietje NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 (bewerkt) Lady Jane wordt zo zwart als een.... kaneelstokje "Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen" 11 juni 2015 bewerkt door Joris Yogajuf en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Fijn dat je je goed voelt Juf. Buik het maar lekker uit. Even lui is niks mis mee. Pap is heel gezond. Wij zitten ook elke ochtend aan de havemoutvlokken, met appel en rozijn. Het chiazaad laat ik maar weg tegenwoordig. Langzaamaan Kabouter, dan breekt het lijntje niet. Bereid je maar rustig voor op het naar huis gaan. Het komt eraan, dat zul je zien. O, Angieta, dat had ik gemist natuurlijk, dat je niet meer op mocht passen. Kun je dat voor jezelf zeker weten dat je het aandurft? Kun je daar niet een plan voor maken dat het goed gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Het was een kort afspraakje bij de psychiater, we hebben het voornamelijk gehad over hoe ik nu uit de crisis van afgelopen tijd ben gekomen. En wat ik wil bereiken met schematherapie. Pfff, ik zie er toch wel tegenop hoor. De bloedbank was gesloten, dus morgen maar weer proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Goede morgen, eindelijk zomer, dadelijk lekker buitenzitten, een fijne dag allemaal, Agnieta sterkte!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Agnieta Wat lief van die fiets! Maakt me blij dat er nog mensen zoals jij bestaan die zulke dingen doen en vertrouwen hebben in mensen. Sterkte met al je mantelzorgtaken, wat Akelei schrijft over doseren kan ik be-amen, maanden heel intensief betrokken zijn breekt je op een moment op. En dan is die energietank niet gevuld in een paar nachten slaap. Zo voel ik me een beetje nu, schrik van mezelf hoe ver ik heb het laten komen. (zie ook mijn laatste post in treffende uitspraken) Liefde voor jezelf moet altijd op de eerste plek. En wat MG schrijft 3 van de 4 uit HALT, dus oppassen voor en goed zorgen voor jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Ik doe weer alles tegelijk vandaag. Forum lezen, afwassen, vegen, was draaien, camping uitzoeken, mailen voor studie en wasopvouwen. Het lijkt chaotisch maar het schiet wel op, werkt gewoon niet gestructureerd werken. Heerlijk om thuis lekker chaotisch te mogen zijn en toch veel te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Agnieta Huisarts ook even informeren misschien? Ik heb er geen ervaring mee hoor. Goede beslissing van je, denk ik. Kaboutertje, je klinkt goed zo. Hou vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Helemaal geen verkeerd idee van Kaboutertje Aggie. Toen mijn kaboutertje terug kwam van weer eens een ziekenhuisopname, hebben ze van de thuiszorg een opname geregeld in een verzorgingstehuis, ik kon het gewoon helemaal niet meer aan en was aan het einde van mijn latijn. Wat viel er toen een last van mij af. Ik kon de zorg overdragen en wist dat hij daar goed was. Ik zou inderdaad eens informeren of hij niet overgeplaatst kan worden. Dit wordt echt teveel voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Wat heerlijk voor je Kaboutertje dat je hondje ook mee komt. Wat zal die blij zijn als het diertje je weer ziet. Geniet er maar lekker van, en smeer je goed in tegen de Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Dan ligt de verantwoordelijkheid bij hem zelf Agnieta! Hoe moeilijk dat ook is! Snap wel dat het moeilijk is. Maar dan mag je hem duidelijk maken van pa ik trek dit niet en ik kan niet voor je zorgen. Dat klopt helemaal Kaboutertje alleen in het eggie is het zo ontzettend moeilijk om dit duidelijk te maken. sommige mensen kunnen zo op je gevoel werken, je een schuldgevoel geven als je ze niet verzorgd, dat het moeilijk is om duidelijk te maken dat je het niet aan kan. je bent jonger dus je kan niets mankeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Leuke voorstellingen maak jij kabouter! En hoe zie je mij voor je? Ik als vrije vrouw die straks met ijsje bij zwembadje zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Weer thuis van werk. Snel even wat in elkaar flansen - pasta ofzo... En dan komt je beeld van mij aardig in de buurt. Dreads. Here I come... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 (bewerkt) Genietse op het strand en succes morgen met dat gesprek op je werk. Ik was na huis opruimen en een flinke lunch, om half twee even op bed gaan liggen. Voel me nu alsof het midden in de nacht is terwijl het buiten zomer is. Ga nu een uurtje sporten, benen training. Daarna in de sauna bij sportschool nog even wat zon pakken. Had ik nodig die extra slaap. 11 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Hè Aggie, denk toch aan de maaltijd van Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Ik wil ook graag, kabouter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 Ha, Ik ben er wel vandaag...maar zó lekker bezig met vanalles. Dus iets minder hier...maar dat is ook goed. Ik blijf lekker streepjes zetten op de kast Het lukt me goed. Realiseer me dat er nu meer momenten zijn dat ik niet aan alcohol denk, vandaag bijvoorbeeld. Wat is dat fijn! Het is ook het in beweging zijn, met dingen bezig zijn waar ik blij van word, actie en doen. Druk, maar op de goeie manier. Fijne avond allemaal. Strakjes yoga...warm, maar ik heb het nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 ik piep even ongelezen binnen met een bak koffie, Mag nog een avondje aan de bak en lees hapsnap door alles heen nu, fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden