luna1961 Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Mooie luchten hier. Maar het is weer lekker koud. fijne dag allemaal 9 juni 2015 bewerkt door luna1961 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goedemorgen frummers, Dagpact; Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goede morgen. Na maar vier uur slaap en midden in de nacht klaarwakker en helemaal wakker toen ik een fb bericht las. Nu toch nog wel fit naar mijn werk. Tot ziens iedereen. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goedemorgen ik zit aan een bord havermout.....jammie lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Vandaag droge dag nummer 50 !!! Mooi rond getal! Vol, Burchill, luna1961 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Aan de wandel, mooi Lucide, kun je trots op zijn!!! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goedemorgen, Vandaag een dagje schakelen. Grijze lucht hier, dus de jas mag weer aan helaas. NU eerst maar effe een bakkie om echt wakker te worden. Dagpact : Lucide Kaboutertje Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goeiemorgen, Al een tijdje op, brood voor de dametjes staat al gesmeerd klaar. Doe ik anders nooit! Tja, adrenaline...over een paar uur is het voorbij. Fijne dag allemaal maak er wat van, ik hoop hier straks te kunnen typen: 'geslaagd'. Sterkte voor wie het nodig heeft (ik neem er vandaag ook iets van maar er blijft nog genoeg over). Maak er wat van. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Lucide Kaboutertje Blondie BillyBob Iedereen een hele goede dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goeiemorgen lieve mensen, Gefeliciteerd Lucide, mooi hoor 50! Sterkte Erik en misschien kun je vannacht wat slaap inhalen? Lekker hè Eline, havermout, ik doe het ook elke dag op vlokken en lijnzaad en een grote lepel lijnzaadolie... Hé! Misschien is dat dan wel "ons geheim"? Kabouter, ik heb je gister gelezen hoor. Poeh dame. Wat is jouw programma vandaag? Ik spring maar weer eens op mijn matje, twee dagen overgeslagen, dus het is de hoogste tijd. Fijne dag allemaal - of zo fijn als mogelijk is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Oh en Kruidje natuurlijk: toitoitoi! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Succes kruidenthee! kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 9 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Oh ik ben de 9 vergeten bij de juni ! Sterkte voor wie het nodig hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Je wordt in elk geval lekker bezig gehouden daar kabouter. Ik duim alvast met je mee voor morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact: Lucide Kaboutertje Blondie BillyBob jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goedemorgen.. koffie en zo in de tuin aan de gang.. fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goedemorgen beste mensen, Ik wens iedereen een goede dag toe; sterkte voor wie dat nodig heeft. Lucide dag 50 vandaag, dat klinkt eigenlijk best wel. Goed bezig man. Morgen ga je voor dag 51, dan komt 52, 53 ... Gerrit kan lekker tellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goedemorgen frummers. Beetje laat, maar hier zijn de koffie en de thee dan. Luna, je kunt de titel wijzigen door onder je openingsbericht op bewerken te klikken... en dan wijst het zich vanzelf. Zo, nu eerst maar even de dag van gisteren een beetje teruglezen... luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goodmurning beste mensen, ik zat al om half 7 achter de pc, heerlijk om de dag fris te beginnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Jij ook een goedemorgen Bertd. En ik zie dat Janina vandaag jarig is... van harte meis, hoop dat je een fijne dag hebt. En een mooi jaar voor de boeg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 En jij ook een goedemorgen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goedemorgen Frumevillers, Al een tijdje wakker. Lucide gefeliciteerd! Een mooie mijlpaal Dagpact: Lucide Kaboutertje Blondie BillyBob jowan joris Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Janina 58 nog even te moe om te zingen dus dat komt later wel als we met wat méér mensen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2015 Goeie morgen kanjers, Succes Thee. :rose: :rose: Straks Bosse Bollen???? Lucide wat goed hé? We gaan gewoon door hé? Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden