eline Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen, heb het klokje rondgeslapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen Eline en de rest van de frummers. Heb je 12 uur geslapen ? Mooie dag weer lekker werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Kabouter, wat vervelend... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedenacht frummers. Nou, als je je beroerd voelt duurt de nacht inderdaad eindeloos... Ik hoop dat het vandaag gaat lukken een beetje bij te slapen dan Kabouter. Eline lekker het klokje rond... mooi. Tuindeur hier staat open, het belooft weer een mooie dag te worden.. Koffie en thee zijn intussen doorgelopen en getrokken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Kabouter, ik zit nog wakker te worden....en sliep aan een stuk door...dat heb ik zo af en toe nodig....dus Broadchurch gemist gisteravond, das balen maar kan het gelukkig kijken op uitzending gemist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen Allemaal Dagpact: Kaboutertje Agnieta BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen Allemaal Dagpact: Kaboutertje Agnieta BillyBob Lucide Vandaag maar weer lekker naar de Apenheul met de kleine ;-) Toch wel fijn zo'n seizoenspas! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Agnieta, ik droom ook haast elke nacht, akelige dromen maar vannacht gewoon heerlijk geslapen.... Naar de Apen, leuk, wil ik ook wel weer eens....veel plezier daar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Ja doen we...... :) als jij opgeknapt bent gaan we gezellig aapjes kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Sleept zich naar douche.....straks werken, tot later allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Hier tijd om af te sluiten, ook ik mag naar mijn werk. Mensen, maak er een mooie dag van. Hij komt nooooit meer terug... Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen, Zo weer lekker het zonnetje in, op het fietsje door de wijk. Dagpact: Kaboutertje Agnieta BillyBob Lucide Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen beste mensen, Fijne dag iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goeiemorgen. Dagpact:KaboutertjeAgnietaBillyBobLucideBlondie jowan Agnieta is er ook weer, zo te merken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen! Frumevillers, Als een baby zo heerlijk geslapen. Nu admin, aanrommelen in huis, beetje tuinieren, en verder zien we wel. Het is voor mij nu 'zondag' Was een mooie ontmoeting gisteren. Lucide geniet van je vader/kind-dag met de aapjes. Dagpact:KaboutertjeAgnietaBillyBobLucideBlondie jowan Joris eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen voor alle frummers. Tik maar zoveel als je wilt Kabouter. Daar is het forum toch voor. En iedereen hier weet hoe blij je bent met je dochter. Soms zeggen mensen de dingen een beetje krom misschien en bedoelen ze het helemaal anders. Ik slaap ook zo goed tegenwoordig weer. Ik heb nog wel 5 mg Baclofen voor de nacht omdat ik daar zo lekker op doorsliep, maar die ga ik toch proberen eraf te halen. Zo eerst maar eens de wandeling met hond en man. Ik voel me eigenlijk veel beter dan de afgelopen dagen. Het doet me goed actiever te zijn. Leuk hoor al die verhalen over de meeting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen, Dagpact:KaboutertjeAgnietaBillyBobLucideBlondie jowan Joris Kohtje One day at a time... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Vandaag maar weer lekker naar de Apenheul met de kleine ;-) Toch wel fijn zo'n seizoenspas! Zo'n kleine is toch ook wel fijn.. of had je die seizoenspas sowieso aangeschaft?? Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Dagpact: Kaboutertje Agnieta BillyBob Lucide Blondie jowan Joris Kohtje NBW One day at a time... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Je klinkt de laatste tijd inderdaad een stuk frisser, Agnieta. Kun je er een beetje vanaf blijven? Goed, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 goeiemorgen frummers de zon schijnt, maar geeb strand of spinnen voor mij vandaag, het is mijn beurt om de stoel van de tandarts eens op te zoeken. tand afgebroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Klinkt goed, Agnieta. Het is al een heel grote stap vooruit dat je het bij jezelf zoekt. En dat sommigen dat "egoïstisch" noemen, het zij zo. Wij weten wel beter. Je kunt pas voor iemand anders zorgen nadat je eerst voor jezelf gezorgd hebt. Moeilijker is het niet. En als ik mijn grenzen aangeef, zorg ik goed voor mezelf. Dat een ander me dat niet in dank afneemt zou kunnen betekenen dat die ander nog een karweitje te doen heeft...... Anderen kunnen geen deel van hun leven bij mij stallen: "Zo, zorg jij maar voor dat stuk van mij!" Dat gaat niet gebeuren en gaat ook niet werken. Omgekeerd kan ik dat dus ook niet. Maar sinds ik al een dikke tweeëneenhalf jaar een "grote jongen" ben die graag zijn eigen broek wil ophouden, vind dat niet eens zo heel erg........ kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goeie morgen frummies Hier 9 uur aan 1 stuk door geslapen. Heerlijk is dat. Vandaag het laatste puin opruimen. Ik hoop dat het er allemaal in gaat. Hé, hé weer een ding dat we af kunnen sluiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goedemorgen.. koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2015 Goeiemorgen, Ik heb een mindere nacht...maakt niet uit. Spanning denk ik, voor het komende examen. Waarschijnlijk slaap ik morgennacht een stuk beter Fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden