Spring naar bijdragen

Zondag 7 juni


Aanbevolen berichten

Goodmorning  Blondie en Frummertjes !

 

Spannend...Heerlijk weer. Tasje bijna gepakt. 

Senseo apparaat niet meer te maken dan maar weer gewoon koffie zetten...

 

Ben zo benieuwd hoe iedereen er uit ziet. Nou ja in ieder geval Blondie en Rapi !

Tot  later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Doe ook mee vandaag.

Dagpact:

Blondie

Anette

Iedereen die naar de meeting gaat , veel plezier.

Stiekem had ik misschien ook wel gewild maar voel me een beetje een "opdringer" omdat ik vrijwel niet op de dagdraad kom. En jullie elkaar allemaal zo goed kennen.

Misschien een volgende keer .......

bewerkt door Anette69
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

 

Zo lang ik me kan herinneren is het altijd wel mooi weer op mijn verjaardag. Hier is het strak blauw, in elk geval. Zie wat wolken aan de oostzijde (richting Nunspeet) maar ook dat stelt niks voor.

 

Heb geslapen maar verschrikkelijk gedroomd. Zou er zo een horrorfilm van kunnen maken. Wat een sick mind moet ik wel niet hebben. Explosies, slachtpartijen, bedolven liggen onder een stapel lijken....er kunnen mensen nog aan het eten zijn.....de details bespaar ik jullie. :-) Ik overleef in mijn dromen verder alles, net als de hoofdrol in een film.... Dan moet ik echt even wakker worden en nadenken dat ik rustig thuis in mijn bed lig. Zal mijn manier wel zijn om rotperiode te verwerken.

 

Maar nu is het zonnig en ga ik straks veel van jullie zien in Nunspeet of eerder in Amsterdam want pik nog twee mensen op onderweg. @Kabouter wij zien elkaar volgende keer, dan ben je er natuurlijk wel bij. Vind het erg jammer voor je dat je nu niet kunt en er dagelijks zoveel medische dingen spelen. Hoop dat dat spoedig klaar en over is allemaal.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Annette69

Niet nodig joh om je opdringerig te voelen. Kom lekker of kom een volgende keer als je er aan toe bent. Sommige mensen heb ik eerder gezien en verheug ik me om weer te zien. Sommige mensen zie ik nu voor het eerst en ben altijd benieuwd of mijn plaatje op basis van teksten van iemand klopt met de werkelijkheid, meestal klopt dat niet. Hoop je volgende keer of vandaag nog (als je je snel bedenkt) te kunnen ontmoeten. Tot dan.....Fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Kabouter! Wel zeggen en eerlijk je pijnscores doorgeven, niet elke keer er een paar punten aftrekken en doen alsof het oke is. De verpleging is niet gek, die kennen je nu wel. Voor de dag ermee zo als de waszuster komt. Of lukt zelf wassen inmiddels.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen :)

 

Erik van harte gefeliciteerd en nog heel veel droge jaren :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

 

Kaboutertje kan het zijn dat de ontsteking in je maag die steken veroorzaakt? Toch even zeggen hoor.

 

Lieve meetingfrummels heel veel plezier vandaag. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mag je die pomp niet een klein half uurtje uitzetten ff afkoppelen dopje erop, kleding uit, douchen (oppassen dat de pleister niet te nat wordt) aankleden, sonde laten doorspoelen en weer aankoppelen. Zo doe ik dat op mijn werk. Ja oke dan duurt je voeding iets langer maar een half uur per dag moet evt met iets snellere pompstand toch kunnen. Heb je eigenlijk 24 uur voeding of alleen in de nacht? Vraag ook dat eens, dat zou je weer wat zelfstandigheid teruggeven.

 

Dat zorg overgeven is jou probleem volgens mij en het bijbehorende afhankelijke gevoel, wat volgens mij ook vreselijk is. Ik herken het, verzorg graag maar me laten verzorgen is een heel ander verhaal. Eigenlijk iedereen die ik ken in de zorg is zo dat ze mensen aanraden om naar een dokter te gaan met klachten maar zorgmedewerkers gaan zelf pas als ze half dood zijn. Is echt waar, ik zie dit in alle teams waar ik gewerkt heb en vooral bij vrouwen. Mannen zijn beter in ziek zijn en dan zich laten verzorgen. Vrouwen gaan door want dat doen ze met werk, kinderen, gezin ook altijd. Een man die ziek is stelt zich ziek op vaak.

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Wat een schitterend weer weer. 

Heerlijk. 

Ik wens de meetinggangers een heel fijne dag. 

Kabouter, kan me indenken dat je een beetje moedeloos wordt af en toe. 

Maar wel zeggen hoor,.... 

Inmiddels staan koffie en thee klaar... 

post-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpgpost-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpg
bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Dagpact:
Blondie
Anette
Kaboutertje
BillyBob
Joris

Ietjefietje

jowan

Kohtje

 

Als ik zo naar buiten kijk en de berichten hier over  de meeting van vandaag lees, krijg ik een beetje spijt dat ik me niet heb opgegeven.

Misschien een volgende meeting weer.

Sneuer vind ik het voor kaboutertje, die heeft in dit geval niet te kiezen. Maar ook voor jou, kaboutertje, zal er een herkansing komen, daar

ben ik van overtuigd.

 

Erik, van harte gefeliciteerd. Wel apart om je verjaardag te vieren met louter "lotgenoten".. waarvan je er verschillende nog niet eens persoonlijk

kent ook... Geniet ervan.

 

jOwan, ouwe reus. Mooi om je gisteravond zo te lezen in je gesprekje met kaboutertje. Hug!!

 

Iedereen een mooie zondag gewenst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...